0

برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه ؛‌ اولین اروپایی به‌زودی به دست مشتریان می‌رسد!

برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه ؛‌ اولین اروپایی به‌زودی به دست مشتریان می‌رسد!
بازدید 118

[ad_1]

برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه مشخص شد. شرکت پارسیان موتور عهده‌دار اولین عرضه خودروهای برند ایتالیایی فیات در سامانه یکپارچه وزارت صمت است.

خبر عرضه خودروهای وارداتی در سامانه مخصوص این خودروها چند روزی است اعلام شده است. نخست خبر دادیم که قرار است 4 مدل از خودروهای برند کره‌ای هیوندای توسط شرکت KTL عرضه شوند و حالا نیز برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه اعلام شده است. گفتنی‌ست که همزمان با عرضه خودروهای هیوندای در هفته آینده، فیات 500 نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد و به دست مشتریان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای فیات به ایران تایید شد [+معرفی و تصاویر 9 مدل فیات وارداتی]

برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه اعلام شد

صبح امروز اعلام شد که هشت مدل از خودروهای وارداتی هفته آینده در سامانه یکپارچه این محصولات عرضه می‌شوند و دارندگان اولویت در این سامانه می‌توانند برای ثبت خرید اقدام کنند. حال مشخص شده است که فیات ۵۰۰ اولین خودروی وارداتی اروپایی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است.

برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه اعلام شد

فیات ۵۰۰ با نسخه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران می‌آید. نمونه ۱.۲ لیتری فیات ۵۰۰ قدرتی حدود ۶۹ اسب‌بخار را با گشتاور ۱۰۲ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده این‌هاچ بک ایتالیایی از نوع ۵ سرعته نیمه اتوماتیک AMT است. سقف شیشه‌های، کیسه هوای جلو و جانبی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر دیجیتال، اپل کارپلی، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تنظیم حالت رانندگی و… از جمله امکاناتی است که در فیات ۵۰۰ پارسیان موتور دیده می‌شود. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که پارسیان موتور تقریباً نمونه‌های فول‌آپشن تنفس طبیعی این هاچ بک ایتالیایی را برای بازار ایران انتخاب کرده است.

هنوز به صورت دقیق قیمت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور توسط سازمان حمایت مشخص نشده است. اما احتمال دارد که این هاچ‌بک ایتالیایی با قیمتی بیش از دو میلیارد تومان پا به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برنامه عرضه فیات 500 در سامانه یکپارچه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید