0

برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT ؛ لذت دوچندان سفر با ویژگی‌های هوش مصنوعی

برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT ؛ لذت دوچندان سفر با ویژگی‌های هوش مصنوعی
بازدید 33

[ad_1]

برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT یکی دیگر از ویژگی‌های این هوش مصنوعی بی‌نظیر است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

یک شرکت مسافرتی به‌نام اکسپدیا (Expedia) سعی دارد بهترین تجربه سفر را برای مشتریان خود ارائه دهد. این وب‌سایت برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT را به‌کار گرفته تا بتواند به‌وسیله ویژگی‌های این هوش مصنوعی تجربه‌ای لذت‌بخش برای گردشگران خود ایجاد کند. هم‌اکنون شرکت اکسپدیا اپلیکیشن اختصاصی مسافرتی خود را با هوش مصنوعی ChatGPT ادغام کرده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن سوپرچت مبتنی بر ChatGPT و برای گفتگو با شخصیت‌های بزرگ تاریخی معرفی شد

برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT توسط شرکت مسافرتی Expedia

یک وب‌سایت مسافرتی از فناوری هوش مصنوعی به عنوان بخشی از «تجربه برنامه‌ریزی سفر درون برنامه‌ای» جدید استفاده می‌کند؛ به‌طوری که اعضای این سایت بتوانند درباره جاهایی که باید ببینند، کارهایی که باید انجام بدهند، نحوه رفت‌وآمد و محل اقامت در مقاصد گردشگری توصیه‌هایی دریافت کنند. اکسپدیا (Expedia) اعلام کرده است که ChatGPT را در اپلیکیشن خود ارائه می‌کند تا به مسافران در برنامه‌ریزی سفر کمک کند.

یک وب‌سایت مسافرتی از فناوری هوش مصنوعی به عنوان بخشی از «تجربه برنامه‌ریزی سفر درون برنامه‌ای» جدید استفاده می‌کند؛ به‌طوری که اعضای این سایت بتوانند درباره جاهایی که باید ببینند، کارهایی که باید انجام بدهند، نحوه رفت‌وآمد و محل اقامت در مقاصد گردشگری توصیه‌هایی دریافت کنند. اکسپدیا (Expedia) اعلام کرده است که چت جی‌پی‌تی را در اپلیکیشن خود ارائه می‌کند تا به مسافران در برنامه‌ریزی سفر کمک کند. پیتر کرن، نایب‌رئیس و مدیرعامل گروه اکسپدیا گفت: «با ادغام چت جی‌پی‌تی در اپلیکیشن اکسپدیا و ترکیب آن با سایر قابلیت‌های خرید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند مقایسه هتل‌ها، پیگیری قیمت پروازها و ابزارهای همکاری سفر، اکنون روشی هوشمندانه‌تر برای ترتیب دادن یک سفر عالی را به مسافران ارائه می‌دهیم.» وی تاکید کرد: «با اینکه برای محدود کردن نتایج نادرست و پاسخ‌های نامناسب اقدام‌های زیادی صورت گرفته، گاهی اوقات ممکن است این تجربه به‌طور دقیق مطابق انتظار نباشد.

پیتر کرن، نایب‌رئیس و مدیرعامل گروه اکسپدیا گفت:

با ادغام ChatGPT در اپلیکیشن اکسپدیا و ترکیب آن با سایر قابلیت‌های خرید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند مقایسه هتل‌ها، پیگیری قیمت پروازها و ابزارهای همکاری سفر، اکنون روشی هوشمندانه‌تر برای ترتیب دادن یک سفر عالی را به مسافران ارائه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: «با اینکه برای محدود کردن نتایج نادرست و پاسخ‌های نامناسب اقدام‌های زیادی صورت گرفته، گاهی اوقات ممکن است این تجربه به‌طور دقیق مطابق انتظار نباشد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه ریزی سفر با کمک ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید