0

برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی ؛ هشدار به همه فعالان کریپتو!

برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی ؛ هشدار به همه فعالان کریپتو!
بازدید 198


انجمن شیبا اینو هشداری در مورد برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی صادر کرده است و در حال حاضر تا رفع این مشکل بازی شیبا اترنیتی در مرحله آزمایشی باقی می‌ماند.

آبان تتر

این هشدار توسط  ShibQueenie، مدیر رسمی Shib Discord و عضو Growth Breed، اعلام شده و او اعلام کرده که بازی شیبا اترنیتی در مرحله آزمایش اولیه باقی مانده است و به همین دلیل، فقط برای حساب‌های آزمایش‌کننده و بازیکنان تأیید شده در ویتنام در دسترس است. به نظر می‌رسد که این مشکل به دلیل وجود برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی باشد.

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی

ماه اوت (مرداد) برای جامعه شیبا اینو ماه پر حادثه‌ای بوده است. در آغاز ماه اوت (مرداد)، تیم شیبا اینو پس از هفته‌ها اذیت کردن جامعه، نام بازی Shib CCG، شیبا اترنیتی، را فاش کرد. سپس اعلام کرد که در کنار Playside Studios بر روی یک برنامه آزمایشی و انتشار آن کار می‌کند. بر این اساس قرار بر این بود که بازی شیبا اترنیتی هم در اپ استور اپل و هم در گوگل پلی استور عرضه شود.

برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی
شیبا اترنیتی

همچنین اخیرا، مشاور اصلی بازی‌های شیبا اینو، ویلیام ولک، در توییتر چند نمونه از کارت‌های جالب در بازی SHIB CCG را به اشتراک گذاشته بود.

در 11 اوت (20 مرداد) روز بزرگی برای شیبا اترنیتی فرا رسید زیرا توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوزاما، اعلام کرد که بازی شیبا اترنیتی اکنون برای آزمایش بر روی دستگاه‌های iOS در کشور در دسترس است. ترجمه توییت او به این شرح است:

ویتنام! بازی شیبا اترنیتی اکنون برای آزمایش در کشور شما در iOS در دسترس است. پیش به سوی شیبا اترنیتی. این یک آزمایش اولیه است، ویژگی‌های بیشتری در ساخت‌های بعدی منتشر خواهد شد. آزمایشتان مبارک!

او در شرایطی این خبر را اعلام کرد که توسعه‌دهنده اصلی در اواخر ژوئیه (اوایل مرداد) به دنبال رویکرد مناسبی برای جامعه شیبا اینو در ویتنام بود. به غیر از این، هیچ به‌روزرسانی دیگری به‌جز نسخه اولیه که، توسط توسعه‌دهنده اصلی شیب عرضه شد، ارائه نشده است؛ که نشان می‌دهد تیم بازی شیبا اترنیتی در حال رفع اشکال‌های کشف شده در بازی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره برنامه‌های جعلی شیبا اترنیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید