0

برقراری رابطه جنسی در فضا ؛ جدیدترین موضوع رقابت در گردشگری فضایی!

برقراری رابطه جنسی در فضا ؛ گامی بزرگ در صنعت گردشگری فضایی!
بازدید 69


برقراری رابطه جنسی در فضا پیش‌بینی بلندپروازانه‌ای است که برای آینده گردشگری فضایی مطرح شده و احتمالا بشر باید خود را برای آن آماده کند!

طی یک مقاله‌ مشترک منتشر شده از سوی محققان و پزشکان متخصص در علوم فضایی ایالات متحده، اروپا و آمریکای جنوبی، به‌نظر موضوع برقراری رابطه جنسی در فضا زودتر از تمام پیش‌بینی‌ها رقم خواهد خورد و حالا زمان ایجاد آمادگی مردم برای آن فرا رسیده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

در مقاله این دانشمندان زمان مناسب برای بررسی و پاسخ به سؤالات مهم و حساس این امر، پیش از رونق تجاری فضانوردی عنوان شده است. طبق برنامه از پیش تعیین شده مقاله جدید دانشمندان طی برگزاری کنفرانس آینده گردشگری فضایی، که در تاریخ 28 آوریل در لس‌آنجلس ایالات متحده برگزار شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق استدلال این تعداد از دانشمندان صنعت گردشگری فضایی باید گفت‌وگو پیرامون این مسئله را از حالا شروع کند و به بررسی ریسک‌های بالقوه برقراری رابطه جنسی در فضا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور ؛ آنلاین، بدون تماس فیزیکی و احتمالا کاملا شرعی! [+فیلم]

برقراری رابطه جنسی در فضا در آینده نزدیک

رابطه جنسی در فضا مدت‌ها است که به یکی از مسائل مورد توجه تبدیل شده، اما درصورتی که در نهایت انسان‌ها در آینده به گونه‌هایی فضانورد مبدل شوند این موضوع جهت بقای طولانی مدت بشر به یک ضرورت تبدیل خواهد شد. این در وضعیتی است که تا به امروز هم تحقیقاتی در خصوص تولید مثل حیوانات در فضا صورت گرفته است.

از طرفی صنعت گردشگری فضایی هم‌اکنون در آستانه مرحله تجاری‌سازی قرار دارد و شرکت‌های خصوصی با شتاب بیشتری مشغول رقابت به‌منظور اجرای پرواز‌های فضایی چند روزه یا چند هفته‌ای هستند. در طرف دیگر افرادی که دارای ثروت کافی هستند وظیفه تامین هزینه‌ها را برعهده گرفته‌اند و طبق انتظارات سفرهای فضایی به زودی رواج پیدا خواهد کرد.

به بیان دانشمندان طبیعت انسانی تمایل به انجام چنین کارهایی دارد که تا به حال فرد دیگری اجرایش نکرده و همین امر خود موتور محرکه‌ای برای تبدیل برقراری رابطه جنسی در فضا به یک میدان رقابت در ده سال آینده برای مشتریان پولدار خواهد بود.

دیوید کالن، استاد اختر زیست‌شناسی و بیوتکنولوژی فضایی در دانشگاه کرانفیلد بریتانیا و از نویسندگان این مقاله، بیان کرده است: «نقطه شروع ما در این موضوع یک بحث خودمانی و غیررسمی درباره رابطه جنسی در فضا بود، اما وقتی بررسی کردیم متعجب شدیم که آشکارا موانع و خطرات موجود در این قضیه مورد مطالعه قرار نگرفته است. به همین خاطر به مطالعه در این خصوص پرداختیم.»

طبق ادعای پژوهشگران زمانی که بحث رابطه جنسی در فضا به میان می‌آید، ناخودآگاه سؤالات پراهمیت فراوانی شکل می‌گیرد که باید برای پاسخگویی به آن‌ها تأمل کرد. برای نمونه محیط ریزگرانشی فضا و بی‌وزنی حاصل از آن بدون شک هرگونه تلاشی جهت حرکت را برای فضانوردان با پیچیدگی روبرو خواهد ساخت.

این وضعیت به احتمال فراوان علاوه‌بر دشواری مانور فیزیکی برای برقراری ارتباط جنسی، عملکرد جنسی افراد هم از اثرات منفی آن بی‌بهره نخواهد بود. در صورتی که حتی اگر بتوان آن را رفع کرد این نگرانی وجود دارد که فضا احتمالا به سلامت باروری انسان آسیب وارد آورد و حاملگی را تبدیل به خطر بزرگتر از آنچه روی زمین هست بکند.

برقراری رابطه جنسی در فضا

اگبرت ادلبروک، از نویسندگان مقاله و رئیس بنیاد اسپیس‌بورن که در موضوع تولید مثل در فضا فعالیت دارد، در این مورد اعلام کرد: «از آنجایی که بشر در تلاش است تا به گونه‌ای با قابلیت زیست در چندین سیاره تبدیل شود و با توجه به اهمیت درازمدت تولیدمثل انسان در محیطی خارج از زمین، ما باید اولین قدم ممکن را جدی بگیریم. خواه این قدم برنامه‌ریزی شده باشد، خواه به صورت تصادفی اتفاق بیافتد.»

درحال‌حاضر سازمان‌های فضانوردی دولتی همچون ناسا به‌طور مشخص برقراری رابطه جنسی برای فضانوردان را ممنوع کرده‌اند، بااین‌حال حالا که شرکت‌های خصوصی فعال در صنعت گردشگری فضایی به این موضوع ورود کرده‌اند به‌نظر از این به بعد نه تنها نظر اخترشناسان نهادهای دولتی، که ذائقه مشتریان پولدار نیز مشخص کننده فعالیت‌های فضایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان برقراری رابطه جنسی در فضا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید