0

بررسی گوشی ZTE Axon 30 5G

بررسی گوشی ZTE Axon 30 5G
بازدید 181

[ad_1]

ZTE Axon 20، اولین گوشی در جهان با دوربین زیر نمایشگر بود. گوشی ZTE Axon 30 5G جانشین این گوشی است که نه تنها با فناوری UDC نسل دوم عرضه می‌شود؛ بلکه نسبت به گوشی قبلی ارتقاهایی زیادی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، گوشی ZTE Axon 30 5G هنوز هم پایین‌تر از Axon 30 Pro و Axon 30 Ultra قرار دارد و با پردازنده‌ی Snapdragon 870 عرضه می‌شود. علاوه بر این صفحه نمایش بزرگتری نسبت به خواهر و برادرهایش دارد و به لطف UDC جدید، دوربین هیچ گونه وقفه‌ای ندارد.

ZTE موفق شده تراکم پیکسلی در ناحیه زیر دوربین برروی نمایشگر را دو برابر کند و به 400 برساند. تنها در یک صفحه سفید به نظر می‌رسد کمی گرد و غبار روی صفحه نمایش دیده می‌شود که قابل توجه است.

پنل OLED 6.92 اینچی نیز به نرخ تازه سازی 120 هرتز ارتقا یافته است، اما متأسفانه محافظ شیشه گوریلا گلس در آن به کار گرفته نشده است.

در پشت بدنه  ZTE Axon 30 5G، دو حلقه بزرگ برای دوربین چهارگانه طراحی شده است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در قسمت بالا قرار دارد، در حالی که دوربین‌های ماکرو 8 و اولتراواید 5 مگاپیکسلی در قسمت پایینی در کنار سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارند.

سلفی پرتره و سلفی معمولی با کمک AI

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید