0

بررسی گوشی گیمینگ Poco X3 GT

بررسی گوشی گیمینگ Poco X3 GT
بازدید 283

[ad_1]

کمپانی پوکو به طور رسمی گوشی Poco X3 GT را معرفی کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این گوشی بپردازیم. این گوشی در دو سری Poco F3 GT و Poco X3 GT عرضه می‌شود که X3 GT مقرون به صرفه‌تر است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، این گوشی یک گوشی جدید نیست. Poco X3 GT در واقع همان نسخه جهانی ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی است.

این گوشی در دو سری Poco F3 GT و Poco X3 GT عرضه می‌شود که X3 GT مقرون به صرفه‌تر است. اگر دقت کنید؛ مشخصات آن‌ها مشابه است؛ صفحه نمایش 120 هرتزی، پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9، باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 وات، دوربین‌های 64، 8 و 2 مگاپیگسلی. اما اگر ذقیق تر شوید می‌توانید تفاوت‌های آن را متوجه شوید.

بررسیPoco X3 GT

Poco X3 GT به جای فناوری صفحه نمایش OLED از LCD IPS استفاده می‌کند. که باعث شده، F3 GT دارای روشنایی معمولی کمی بالاتر باشد. در مقابل، گوشی سری X از Gorilla Glass Victus (در مقابل GG5) برخوردار است که محافظت بیشتری را ارائه می‌دهد.

LCD  در Poco X3 GT از حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتزی با حداقل تأخیر پس از ضربه زدن روی صفحه نمایش است. در این گوشی هیچ کنترلر سخت افزاری برای گیم وجود ندارد، اما گوشی F دارای دکمه فیزیکی است.

مورد دیگر که تجربه گیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ پردازنده‌ی آن است. گوشی Poco X3 GT مجهز به Dimensity 1100 است؛ اما F3 GT از پردازنده‌ی Dimensity 1200 استفاده می‌کند.

البته بهتر است بدانید گوشی Poco X3 GT متفاوت از Poco X3 و X3 Pro است. X3 Pro مجهز به چیپست اسنپدراگون 860 است، اما Dimensity 1100 در Poco X3 GT سریع‌تر است، که باعث بهبود تجربه بازی در فریم ریت می‌شود.

البته پسوند GT نمی‌تواند حقیقت را پنهان کند؛ گوشی Poco X3 GT همان Redmi Note 10 Pro با نام تجاری جدید از چین است.

شارژر 67 وات قادر است گوشی را در 42 دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. دز این گوشی از بلندگوهای دوگانه با Dolby Atmos و همچنین Hi-Res Audio استفاده شده است.

ضعف احتمالی Poco X3 GT، دوربین است. ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی دارای سنسور 1/2 اینچی بدون OIS است، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی بوده و بزرگنمایی اپتیکال ندارد.

این گوشی با فناوری 5G یک گوشی قدرتمند میان رده است که قیمت مناسبی دارد.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید