0

بررسی گوشی سونی اکسپریا پرو

بررسی گوشی سونی اکسپریا پرو
بازدید 272


سونی از گوشی سونی اکسپریا پرو/ Sony Xperia Pro رونمایی کرده است که یک گوشی عالی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری است. به گفته‌ی سونی شما می‌توانید از آن به‌عنوان صفحه‌نمایش برای دوربین خود استفاده کنید.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، گوشی Sony Xperia Pro در واقع یک سونی Xperia 1 II با قاب پلاستیکی، به جای بدنه‌ی آلومینیومی و شیشه‌ای و یک درگاه micro-HDMI است.

بررسی گوشی سونی اکسپریا پرو

قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری تحت شبکه 5G mmWave به آن اضافه شده و دارای یک نسخه 12/512 گیگابایتی است و قیمت آن نیز 2500 دلار است.

بسته‌بندی این گوشی آن‌قدرها پر زرق و برق نیست؛ سونی Xperia Pro دارای یک شارژر 18 واتی و کابل USB است؛ هیچگونه کیس، لوازم جانبی مربوط به دوربین و حتی یک کابل HDMI برای اتصال تلفن به دوربین نیز در آن قرار داده نشده است و این اصلاً خوب نیست.

این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی 4K HDR با رزولوشن 1,644 × 3,840 پیکسل OLED بهره می‌برد. هدف آن اتصال تلفن هوشمند به دوربین لنز قابل تعویض سونی است. Xperia Pro به‌عنوان یک گوشی اندرویدی، تقریباً به هر دستگاهی مجهز به HDMI متصل می‌شود.

در این بررسی Xperia Pro به دوربین Sony a7S III متصل شده و تلفن در بالای دوربین نصب شده است. با استفاده از برنامه مانیتور خارجی از قبل دانلود شده، نمایشگر 6.5 اینچی 4 کا OLED Xperia Pro با موفقیت به منظره یاب دوربین تبدیل می‌شود.

برای بررسی فوکوس و تنظیم روشنایی صفحه می‌توانید از بزرگنمایی یا کوچک نمایی استفاده کنید؛ اما کنترل کاملی روی دوربین ندارید و نسبت 21: 9 صفحه‌نمایش برای تصویر 16: 9 مناسب نیست.

پخش تصاویر از دوربین، با استفاده از Xperia Pro مشکل است؛ زیرا شما در ابتدا به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید.

در کل این ایده سونی خوب است؛ اما شما با مبلغ 2500 دلار می‌توانید یک مانیتور خارجی با توانایی بیشتری برای دوربین خود خریداری کنید. همچنین می‌توانید یک گوشی هوشمند با سخت افزار پیشرفته‌تر در سال 2021 پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید