0

بررسی ساعت هوشمند OnePlus Watch Cobalt

بررسی ساعت هوشمند OnePlus Watch Cobalt
بازدید 135

[ad_1]

سه ماه از آغاز فروش OnePlus Watch می‌گذرد؛ اما متأسفانه این ساعت با مخالفت منتقدین زیادی رو به رو شده است؛ با ما همرا باشید تا به بررسی OnePlus Watch Cobalt  بپردازیم.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، ساعت هوشمند OnePlus Watch Cobalt از نظر منتقدان، یک ساعت هوشمند ضعیف با قابلیت‌های ردیاب تناسب اندام متوسط و قیمت بالا است.

بررسی نسخه OnePlus Watch Cobalt

امروز کمپانی وان پلاس نسخه Cobalt Limited Edition را راه اندازی کرده است. این ساعت دارای بدنه‌ای از آلیاژ کبالت، شیشه یاقوت کبود و بند چرمی گیاهی است که همگی قیمت بالاتری نسبت به مدل استاندارد دارند.

برخلاف جعبه بلند و باریک نسخه استاندارد، ساعت Cobalt Limited در بسته بندی‌های  جذاب‌تر عرضه می‌شود.

طراحی

طراحی نسخه کبالت با نسخه استاندارد یکسان است. با این حال، به جای قاب میانی از جنس استیل ضد زنگ، از آلیاژ کبالت استفاده شده و وان پلاس ادعا می‌کند اولین ساعت هوشمند در جهان است که این کار را انجام می‌دهد.

OnePlus همچنین ادعا می‌کند که آلیاژ کبالت دو برابر سخت‌تر از فولاد ضد زنگ است.

از شیشه یاقوت کبود برای نمایشگر استفاده شده که از نظر بصری و از نظر ضخامت با شیشه‌های سنتی که در مدل استاندارد استفاده می‌شود یکسان به نظر می‌رسد؛ اما سخت‌تر و مقاوم‌تر است.

قسمت پایین ساعت مانند نسخه استاندارد از پلاستیک ساخته شده است.

نسخه کبالت دارای یک بند استاندارد فلوروئلاستومر (لاستیکی سنتزی بر پایه‌ی فلوئوروکربن) مشکی در جعبه است؛ بنابراین اگر قصد دارید با ساعت خود به شنا بروید دیگر نگران خراب شدن بند چرمی نباشید.

بند از چرم گیاهی ساخت شده است.

نرم افزار

مدت زیادی از عرضه ساعت OnePlus نگذشته که وان پلاس به روزرسانی های نرم افزاری وسیعی مانند حالت صفحه نمایش همیشه روشن را ارائه کرده است.

یکی از شکایات در مورد این ساعت کم بودن حالت تمرینات ورزشی در سیستم عامل بود. از آن زمان به بعد، وان پلاس گزینه‌های زیادی برای تمرین اضافه کرده است.

وان پلاس از طریق برنامه OnePlus Health خود دسته‌ای از واچ فیس ها را نیز اضافه کرد؛ اما هیچ راهی برای ایجاد واچ فیس های سفارشی در OnePlus Watch وجود ندارد.

نتیجه گیری

اما صرف نظر از آنچه وان پلاس اعلام کرده؛ این ساعت یک ساعت هوشمند نیست بلکه یک ردیاب تناسب اندام  خوب است؛ اما شما می‌توانید با هزینه کمتری یک ردیاب تناسب اندام خریداری کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید