0

بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT3

بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT3
بازدید 407

[ad_1]

هواوی در چند سال گذشته فناوری‌های پوشیدنی هوشمند خوبی را به بازار عرضه کرده است و در این مقاله قصد داریم به بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 بپردازیم.

طراحی و ساخت هوآوی Watch GT3

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، ساعت Huawei Watch GT3 در مدل 46 و 42 میلی متری موجود است، در حالی که نوع 42 میلی متری دارای لبه 3 بعدی کمی گردتر است و بیشتر محبوبیت دارد.

این ساعت هوشمند هوآوی دارای صفحه نمایش AMOLED 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسل است. یکی از بهترین و چشمگیرترین صفحه‌نمایش‌هایی که در پوشیدنی‌های هواوی به کار گرفته شده است.

یک بند لاستیکی کلاسیک 22 میلی متری در جعبه قرار دارد که با بدنه فلزی مشکی ساعت هماهنگ می‌شود.

ساعت GT3 بدون بند 42.6 گرم وزن دارد.

سخت افزار و نرم افزار Watch GT3

Watch GT3 دارای یک الگوریتم هوش مصنوعی بهبود یافته است و ویژگی‌های دیگری مانند سنسور ردیابی SpO2 و دمای بدن به صورت همه روزه و 24 ساعته و توانایی ترسیم مسیر با جزئیات بسیار زیاد، به لطف GNSS در آن به کار گرفته شده است.

بزرگ‌ترین مشکل پوشیدنی‌های هوشمند این است که برای ورزشکاران حرفه‌ای آنقدرها مناسب نیست. هوآوی این مشکل را با یک مربی جدید “Personal AI Running Coach” حل کرد. این ویژگی نرم افزاری می‌تواند “توانایی ورزشی کاربر را بر اساس داده‌های تاریخی آن ارزیابی کرده و در نهایت یک برنامه حرفه‌ای برای دویدن روزانه و آماده سازی برای مسابقات ارائه دهد”.

مهم‌ترین تفاوت ساعت هواوی GT3 و هوآوی 3

مهم‌ترین تفاوت Watch GT3 و Huawei Watch 3 (و Watch 3 Pro) عدم پشتیبانی از سیم کارت است. در حالی که سری‌های پرمیوم 3 با eSIM کار می‌کنند؛ اما در این ساعت تماس‌ها فقط زمانی در دسترس هستند که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل شوند. همچنین Wi-Fi وجود ندارد.

عمر باتری

طبق ادعای هوآوی عمر باتری این ساعت 14 روز است.

ظرفیت باتری ساعت 46 میلی‌متری 455 میلی‌آمپر ساعت است، در حالی که ساعت 42 میلی‌متر دارای باتری کوچک 292 میلی‌آمپر ساعتی است.

طبق تجربه ما باتری Huawei Watch GT3 قادر است بین 7 تا 10 روز دوام بیاورد و ورزشکاران مجبور هستند آن ر ا به صورت هفتگی شارژ کنند.

هوآوی خوشبختانه چندی پیش شارژ بی سیمی برای فناوری‌های پوشیدنی‌های خود معرفی کرد که می‌توانید از آن برای شارژ ساعت استفاده کنید.

با شارژر بی سیم تا 3 ساعت طول می‌کشد تا باتری کاملاً شارژ شود، اما این زمان برای ساعت 46 میلی متری است؛ این زمان شارژ برای مدل 42 میلی متری کمتر از 2 ساعت است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید