0

بررسی تحول دیجیتال و صنعت لجستیک در نمایشگاه هانوفر 2022

بررسی تحول دیجیتال و صنعت لجستیک در نمایشگاه هانوفر 2022
بازدید 115

[ad_1]

انقلاب صنعتی چهارم یا صنعت ۴٫۰ و دیجیتالی شدن بیشتر بخش‌های اقتصاد از جمله لجستیک را متحول می‌کند و صنعت به دنبال روش‌های جدیدی است که نوید انعطاف‌پذیری و شفافیت بیشتری را دارد؛ اگر به این بخش علاقه دارید رویداد هانوفرمس 2022 را پیگیری کنید.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از hannovermesse، این تحول سرشار از فرصت‌ها و راه‌های رشد برای همه ارائه‌دهندگان لجستیک است.

اما برای بازیگران بزرگ، ریسک بالایی دارد؛ زیرا بسیاری از استارت آپ ها با راه حل‌های هوشمند فناوری اطلاعات و انواع محصولات و مدل‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شوند.

فرایند تحول دیجیتال چه تأثیری بر شرکت‌های منفرد خواهد داشت و پتانسیل مخرب آن برای لجستیک چقدر خواهد بود؟ همه‌ی اینها سؤالاتی هستند که برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در HANNOVER MESSE پاسخ داده خواهد شد.

ماتیاس فیشر، رئیس و مدیر شرکت تویوتا Toyota Material Handling Europe در این رویداد می‌گوید:

“ما می دانیم که صنعت به دنبال پاسخ و راهنمایی است و وظیفه ما این است که تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم. ایده‌های جدید امروزی به جای سخت افزار بیشتر حول فناوری هستند، به همین دلیل است که دستاوردهای خود را در سالن 4 ارائه خواهیم کرد.”

در HANNOVER MESSE پیش رو (20 تا 24 آوریل 2020)، حدود 6000 شرکت از سراسر جهان محصولات و راه حل‌های صنعتی متنوعی را ارائه خواهند داد.

نوآوری‌های نمایش داده شده شامل راه حل‌های لجستیکی مختلف است که در چندین دسته توزیع شده است.

از جمله ارائه دهندگان می‌توان به نام هایی مانند Autostore، Hänel، Metalsistim، STILL، Toyota Materials Handling، Sick، Siemens، SEW، Amazon Web Services، Microsoft، Oracle، PSI، SAP، Software AG و viastore system اشاره کرد.

شرکت‌های کوچک فناوری اطلاعات نیز به لطف غرفه گروه فناوری اطلاعات که HANNOVER MESSE را در دسترس آنها قرار می‌دهد، در آنجا حضور خواهند داشت.

آینده لجستیک در انجمن لجستیک

انجمن لجستیک در سالن 2 با برنامه پنج روزه و بحث در مورد موضوعاتی مانند اقتصاد پلت فرم، هوش مصنوعی، مدل‌های تجاری مخرب، پهپادها، وسایل نقلیه خودکار و استراتژی‌های نوآورانه در لجستیک برای تجارت و بازرگانی فعالیت خواهد کرد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که لجستیک اولین صنعتی خواهد بود که هوش مصنوعی در آن توسعه خواهد یافت.

ربات‌های کلاسیک، کوبات‌ها و سیستم‌های خودروی خودکار بخش مهم دیگری در صنعت لجستیک است. و سپس، امنیت داده‌ها وجود دارد که یک نگرانی مهم برای بیشتر شرکت‌های درگیر در زنجیره تأمین است.

مراسم اهدای جایزه IFOY

جایزه IFOY در HANNOVER MESSE در دوشنبه 20 آوریل 2020 اهدا خواهد شد. جوایز به بهترین‌ها اهدا خواهد شد.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید