0

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد [+عکس و فیلم]

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد [+عکس و فیلم]
بازدید 71


برج لاکچری بوگاتی در دبی رونمایی شد. این برج که با الهام از طراحی‌های بوگاتی طراحی شده است یکی از جذابترین پروژه‌های عمرانی سالیان اخیر است.

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد. این برج عظیم دارای 42 طبقه با 11 پنت‌هاوس است که مالکان این پنت‌هاوس‌ها می‌توانند خودرو خود را با آسانسورهای مخصوص به داخل ساختمان ببرند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

گفتنی‌ست که برج بوگاتی تاریخ صدساله این برند فرانسوی را ترسیم کرده است و از طراحی عجیب آن نیز اینگونه برمی‌آید. البته بوگاتی تنها برند خودروسازی در جهان نیست که دستی در ساختمان‌سازی پیدا کرده است زیرا برندهای رقبب آن نیز مانند بنتلی، پورشه و استون مارتین نیز پیش‌تر ساختمان‌های لوکس اختصاصی خود را بنا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: آسمان‌خراش 2 کیلومتری عربستان سعودی بلندترین برج جهان خواهد بود!

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد

بوگاتی، سازنده خودروهای لوکس و قدرتمند، از طرح اولین برج خود در دبی رونمایی کرد. این آسمان‌خراش 42 طبقه، از 11 پنت‌هاوس بهره می‌برد و خریداران این پنت‌هاوس‌ها می‌توانند خودروی خود را به داخل واحد ببرند.

این آسمان‌خراش با همکاری شرکت مطرح بن‌غاطی طراحی شده است و اولین ساختمان با برند بوگاتی خواهد بود. البته بوگاتی اولین شرکت خودروسازی نیست که وارد صنعت ساختمان‌سازی می‌شود؛ پیش از این بنتلی از یک برج 61 طبقه در میامی و استون مارتین از ساختمانی در نیویورک رونمایی کرده‌اند.

به گفته طراحان، این برج با الهام از میراث بوگاتی، شرکتی که در سال 1909 تأسیس شده، طراحی شده است. این آسمان‌خراش 42 طبقه، از 171 واحد با نام Riviera Mansions و 11 پنت‌هاوس با نام Sky Mansion Penthouses تشکیل می‌شود.

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد

به گفته بوگاتی، دو برند لوکس و مطرح در دنیای خودروسازی و صنعت ساختمان‌سازی با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا یک آسمان‌خراش منحصر‌به‌فرد را طراحی کنند؛ ساختمانی که طبق ادعای آن‌ها، دنیا تا به امروز به خود ندیده است.

برج بوگاتی شامل دو آسانسور برای بردن خودروها به داخل پنت‌هاوس‌ها می‌شود که اگرچه ایده‌ای جذاب است، اما جدید نیست. در سال 2013 پورشه از یک برج در میامی رونمایی کرد که از این ویژگی بهره می‌برد.

برج لاکچری بوگاتی در دبی معرفی شد

درحال‌حاضر از تاریخ تکمیل این برج و همچنین قیمت واحدهای آن اطلاعی نداریم؛ بااین‌حال همان‌طور که می‌توان از برند بوگاتی و البته بن‌غاطی انتظار داشت، خریداران برای تصاحب واحدهای برج بوگاتی و به‌خصوص پنت‌هاوس‌های آن، باید هزینه نجومی پرداخت کنند. احتمالاً صاحبان خودروهای بوگاتی، واحدهای این آسمان‌خراش را تصاحب خواهند کرد، بنابراین قیمت واحدها برای آن‌ها اهمیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برج لاکچری بوگاتی در دبی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید