0

با هوش مصنوعی جدید اینستاگرام با سلبریتی‌های بیشتری چت کنید

با هوش مصنوعی جدید اینستاگرام با سلبریتی‌های بیشتری چت کنید
بازدید 58

[ad_1]

متا به کمک هوش مصنوعی جدید اینستاگرام شخصیت‌های معروف بیشتری را برای ارتباط با کاربران آماده می‌کند؛ به این ترتیب امکان چت با سلبریتی‌های بیشتری برای افراد فراهم خواهد شد که می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

متا چندی پیش قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود که بر اساس آن آنها می‌توانستند با شخصیت هایی که هوش مصنوعی آنها را ساخته بود چت کنند. تا پیش از اعلام متا، تعداد این شخصیت‌ها به اشخاصی مانند، پاریس هیلتون، کندال جنر، تام برادی، چارلی دی‌آملیو و اسنوپ داگ محدود می‌شد؛ حالا قرار است تعداد این شخصیت‌ها به 28 عدد برسد. بر اساس این قابلیت کاربران (البته از نوع آمریکایی) می‌توانند در واتساپ، فیس بوک مسنجر و اینستاگرام با شخصیت‌های معروف ارتباط برقرار کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی جدید اینستاگرام

بر اساس گزارش متا،بینگ  از این شخصیت ها پشتیبانی می کند که باعث می‌شود پس از اتمام مکالمه، مشخصات چت ذخیره شود. این قابلیت به متا کمک میکند تا هوش مصنوعی خود را بهبود بخشد و در مکالمات بعدی هم اطلاعات کاربر را به یاد داشته باشد.البته استفاده متا از اطلاعات کاربران بر اساس دستورالعمل حریم شخصی هوش مصنوعی مولد خواهد بود.

متا برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا هر زمان که چت را قطع کردند دوباره بتوانند بازگردنند و مکالمه خود را ادامه دهند به علاوه کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند حافظه چت خود را از بین ببرند. براساس اعلام متا وظیفه حفاظت از اطلاعات بر عهده هوش مصنوعی مولد خواهد بود.

هوش مصنوعی جدید اینستاگرام
هوش مصنوعی جدید اینستاگرام

بر اساس گزارش متا برخی از شخصیت ها مانند بیلی (بر اساس کندال جنر)، کارتر، اسکارلت، زک (بر اساس یوتیوبر مستربیست)، ویکتور (بر اساس دواین وید)، سالی (بر اساس سم کر)، و لئو از حافظه بلند مدت بیشتری دارند و کاربران می توانند پس از قطع چت دوباره آن را از سر گیرند.

تعداد زیادی از شخصیت‌های هوش مصنوعی متا از چت‌بات هوش مصنوعی بینگ هم پشتیبانی می‌کنند. دو شخصیت هوش مصنوعی مرتبط با ورزش، بروو (بر اساس تام بریدی) و پری (بر اساس کریس پل)، از زمان شروع کار خود از چت‌بات بینگ پشتیبانی می‌کردند؛ اما الان، این ویژگی برای شخصیت‌های هوش مصنوعی لوئیز، کوکو (بر اساس چارلی دی‌آملیو)، لورنا (بر اساس پادما لاکشمی)، تامیکا (بر اساس نائومی اوساکا)، ایزی و جِید نیز عرضه می‌شود.

به هر حال متا قصد دارد با افزایش شخصیت های هوش مصنوعی افراد معروف ارتباطات عمیق‌تر و قابلیت‌های مکالمه‌ی گسترده‌تر را برای کاربران خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی جدید اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید