0

با قابلیت های جدید iOS 17.3 آشنا شوید [+ زمان انتشار]

iOS 17.3 and macOS 14.3 RC now available ahead of official launch next week  [Release notes] - 9to5Mac
بازدید 40

[ad_1]

اپل از انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل محبوب خود برای آیفون‌ها خبر داد و در ادامه به بررسی قابلیت های جدید iOS 17.3 اپل خواهیم پرداخت.

این کاملاً طبیعی است که بلافاصله پس از انتشار آپدیت اصلی اپل برای سیستم عامل محبوب تلفن همراه خود، انتظار یک نسخه بتای جدید iOS را داشته باشید. این دقیقاً همان چیزی است که درست پس از انتشار رسمی iOS 17.2 اتفاق افتاد. اپل اولین نسخه بتای iOS 17.3 را منتشر کرد. اکنون، زود است که بگوییم iOS 17.3 به‌روزرسانی اصلی یا جزئی خواهد بود، اما بد نیست نگاهی به ویژگی‌های جدید این نسخه از سیستم‌عامل اپل بیاندازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت های جدید iOS 17.3

تا آنجا که به‌روزرسانی‌های جزئی iOS انجام می‌شود، معمولاً تعیین تاریخ انتشار مشخصی چالش برانگیز است، اما بر اساس انتظارات ما، iOS 17.3 می‌تواند در اواخر ژانویه یا احتمالاً اوایل فوریه منتشر شود.

پیش از این، اپل آخرین نسخه iOS 17.3 بتای 2 را عرضه کرده بود، زیرا آیفون‌هایی را که دارای ویژگی Back Tap هستند راه‌اندازی کرده و فعال کرده بود تا در بوت‌لوپ گیر کنند. مهم نیست که ویژگی Double Tap یا Triple Tap را تنظیم کرده باشید، همیشه در یک بوت لوپ قرار می‌گیرید و تلفن خود را غیرقابل استفاده می‌کنید. این موضوع بار دیگر نشان می‌دهد که نرم‌افزار بتا کاملاً ناپایدار است و به راحتی می‌تواند به مشکلاتی برای دستگاه شما منجر شود، اما به هر حال اپل باید بهتر می‌دانست.

iOS 17.3 and macOS 14.3 RC now available ahead of official launch next week  [Release notes] - 9to5Mac

اگر این نسخه برای شما مشکل‌ساز بود می‌توانید به نسخه قبلی iOS مانند iOS 17.3 beta 1 یا iOS 17.2.1 برگردید، مشروط بر اینکه یک نسخه پشتیبان جدید برای بازیابی اطلاعات و برنامه‌های خود در دسترس داشته باشید (همیشه باید یک نسخه پشتیبان داشته باشید).

از اواسط ژانویه، به نظر می‌رسد مشکل iOS 17.3 beta 2 برطرف شده است و به روز رسانی بتا بار دیگر برای دانلود و استفاده همه در دسترس است. در بیشتر موارد ایمن و بدون مشکل به نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار iOS 17.3

به نظر می‌رسد اپل در حال آماده شدن برای عرضه iOS 17.3 در هفته 22 تا 26 ژانویه است. این موضوع در Apple Newsroom درباره انتشار آینده والپیپر Unity Bloom آیفون و آیپد که ظاهراً برای نصب به iOS 17.3 نیاز دارد، آشکار شد.

حفاظت از دستگاه دزدیده شده؛ ویژگی جدید  iOS 17.3

این ویژگی جدید مجموعه ای از لایه‌های حفاظتی را به iOS اضافه می‌کند که تغییر تنظیمات امنیتی ضروری را برای متخلفان سخت تر می‌کند. هنگامی که می‌خواهید رمز عبور iCloud خود را تغییر دهید، حالت گمشده را خاموش کنید یا آیفون را در مکانی ناآشنا پاک کنید، فعال کردن این ویژگی به احراز هویت بیومتریک مثبت نیاز دارد.

این کار به این دلیل انجام می‌شود که سارقانی که به نوعی هم آیفون و هم رمز عبور شما را به دست آورده‌اند، نتوانند شما را به طور کامل از دستگاهتان بیرون کنند.

فعال کردن محافظت از دستگاه دزدیده شده به سادگی چرخاندن سوئیچ با رفتن به Settings > Face ID & Passcode و زدن سوئیچ مربوطه برای فعال کردن محافظت از دستگاه سرقت شده است. با این حال، غیرفعال کردن آن به طور منطقی نیازمند احراز هویت موفق Face ID است، به طوری که حتی اگر سارقان با ویژگی جدید آشنا باشند، نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند.

Apple brengt iOS 17.3 en iPadOS 17.3 volgende week uit en deelt  releasenotes - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers

 

لیست های پخش مشترک در Apple Music

لیست‌های پخش مشترکی که به چندین نفر امکان می‌دهد لیست‌های پخش عمومی Apple Music را ویرایش کنند، در نسخه رسمی iOS 17.2 وجود ندارد و به عنوان یک ویژگی جدید وعده داده شده است. با این حال، اولین نسخه بتای iOS 17.3 شامل قابلیت‌های اپل موزیک آینده است و امیدواریم این بار به نسخه نهایی برسد. نسخه بدبخت iOS 17.3 بتای 2 همچنین دارای لیست‌های پخش مشترک بود که نشان می‌دهد این لیست‌ها در راه خوش هستند.

این ویژگی که پس از حذف شدن از iOS 17.2 به تعویق افتاد، به دوستان اجازه می‌دهد تا با اضافه کردن، حذف و تنظیم مجدد آهنگ‌های موجود در لیست، در ایجاد یک لیست پخش برای حساب Apple Music شما مشارکت کنند. رابط Now Playing همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از ایموجی‌ها به انتخاب آهنگ‌ها پاسخ دهند، که در سال 2024 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت های جدید iOS 17.3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید