0

با خرید اشتراک مرسدس بنز قدرت و سرعت بیشتری را تجربه کنید!

با خرید اشتراک مرسدس بنز قدرت و سرعت بیشتری را تجربه کنید!
بازدید 87

[ad_1]

با خرید اشتراک مرسدس بنز امکان برخورداری از سرعت بیشتر فراهم است. این اقدام مرسدس بنز برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان آمریکایی بوده است.

راهکار جدید شرکت‌های خودروسازی جهت کسب درآمد، خرید اشتراک و ارائه حق پرداخت ماهانه از سوی مشتریان است. این راه‌حل از سوی خودروسازان لوکس آلمانی مانند مرسدس بنز و بی‌ام‌و مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا اولین بار بی‌ام‌و با ارائه این حق اشتراک، قابلیت فعال‌سازی برخی آپشن‌ها را برای مشتریان به ارمغان آورد؛ اما با خرید اشتراک مرسدس بنز از امکانات ویژه بیشتری برخوردار خواهید بود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: واردات مرسدس بنز C200 به ایران تایید شد

خرید اشتراک مرسدس بنز با امکانات فراوان

درحال‌حاضر مالکان مرسدس بنز در ایالات‌متحده قادر خواهند بود با پرداخت ماهانه 60 دلار، از 60 اسب‌بخار قدرت بیشتر موتور الکتریکی خودروهای برقی میان‌رده این برند برخوردار شوند. چنانچه مالک یک خودروی الکتریکی بالارده از مرسدس بنز باشید، این حق اشتراک برابر با 90 دلار در ماه خواهد بود که در مقابل آن از 80 اسب‌بخار قدرت بیشتر می‌توانید استفاده کنید. البته مشتریان قادر خواهند بود تا به‌جای پرداخت ماهانه اشتراک بنز، آن را به‌صورت سالانه نیز دریافت کنند. به عنوان نمونه، مالکان مرسدس بنز EQE 350 این امکان را دارند تا با پرداخت سالانه 1950 دلار، به‌جای 288 استاندارد، 348 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه خودرو دریافت کنند.

خرید اشتراک مرسدس بنز

اجرای این طرح در خودروهای برقی فراهم است و این امر یک مزیت دوطرفه برای برند آلمانی محسوب می‌شود. با خرید اشتراک مرسدس بنز مالکان قادر خواهند بود تا بدون نیاز به تیونینگ، ریمپ یا هرگونه دستکاری دیگری مجهز به قدرت بیشتری از موتور خودرو شوند. همچنین این مزیت منجر به افزایش علاقه مشتریان به خرید خودروهای برقی مرسدس بنز نیز می‌شود.

لازم به ذکر است که خرید اشتراک مرسدس بنز و بهره‌مندی از آن در کلیه نقاط جهان فراهم نیست. به عنوان نمونه، در سوییس این امر برای مشتریان مرسدس بنز امکان‌پذیر نیست. براساس قانون سوییس، زمان خرید و بازخرید خودرو مقادیری مثل اسب‌بخار و آلایندگی ثبت خواهد شد و ایجاد هرگونه تغییر در این مقادیر بدون بازخرید مجدد وسیله نقلیه اقدامی خلاف قانون به‌حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکاناتی که با خرید اشتراک مرسدس بنز در دسترس قرار می‌گیرد، چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید