0

با تحلیل تکنیکال تتر قیمت این رمز ارز را پیش بینی کنید!

با تحلیل تکنیکال تتر قیمت این رمز ارز را پیش بینی کنید!
بازدید 78

[ad_1]

تتر مهم‌ ترین استیبل کوین در بازار کریپتوکارنسی، سومین رمز ارز پرطرفدار و مشهور در این بازار مالی بزرگ محسوب می‌شود. هر واحد ارز دیجیتال تتر برابر با 1 دلار آمریکا بوده و همواره قیمت آن ثابت است. به همین سبب، این توکن نقش بسیار مهمی در افزایش معاملات ارزهای دیجیتال و حفظ دارایی‌های سرمایه‌گذاران دارد. در این مطلب قصد داریم به تحلیل تکنیکال تتر با توجه به شرایط اقتصادی روز دنیا و ایران و نوسانات قیمت تتر بپردازیم، بنابراین با ما همراه باشید.

رمز ارز تتر چیست؟

تتر (Tether) اولین و برترین استیبل کوین در بازار کریپتوکارنسی بوده که همیشه قیمت آن پایدار است. همچنین این استیبل‌ کوین از الگوریتم‌های ویژه‌ای برای ثبات قیمت خود بهره‌مند می‌شود. ارز دیجیتال تتر پشتوانه فیزیکی و دلاری دارد و به ازای هر واحد آن، 1 دلار آمریکا ذخیره‌سازی شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

پیش ‌بینی قیمت ارز دیجیتال تتر

اساسی‌ ترین مأموریت رمزارز تتر، ثابت نگه ‌داشتن قیمت در سال‌های آینده است. با توجه به نظر و عقیده کارشناسان وب‌ سایت (digitalcoinprice) پیش ‌بینی می ‌شود که به علت افزایش تقاضای خرید تتر و مزیت‌های رمز ارز تتر نسبت به دلار فیزیکی، احتمال افزایش قیمت یک درصدی تتر در ماه‌ها و سال‌های آینده وجود دارد.

اما در مقابل وب ‌سایت (walletinvestor) معتقد به کاهش قیمت ارز دیجیتال تتر تا 0.998 دلار است. همچنین کارشناسان این وب‌ سایت معتقدند که در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ با کاهش جزئی قیمت تتر روبه ‌رو خواهیم شد.

اما توجه داشته باشید که با استفاده از تحلیل تکنیکال تتر می‌ توان به بررسی دقیق ‌تر روند قیمت تتر و تحلیل تتر پرداخت. در ادامه مطلب انواع روش تحلیل تتر را معرفی خواهیم کرد.

روش‌های تحلیل رمز ارز تتر

تحلیل تتر با توجه به نوع سرمایه ‌گذاری کاربران و نیاز معامله‌گران به روش‌های زیر انجام می‌شود.

  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل فاندامنتال
  • تحلیل آنچین

در ادامه تحلیل تکنیکال تتر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تحلیل تکنیکال تتر

با استفاده از تحلیل تکنیکال مواردی نظیر قیمت ارز دیجیتال تتر‌، الگوهای نمودار‌، روندها، حجم معاملات تتر در بازار کریپتوکارنسی و شاخص‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس، تحلیلگران و معامله‌گران با استفاده از این فاکتورها به پیش ‌بینی آینده رمز ارز تتر و قیمت آن در بازار کریپتوکارنسی می‌پردازند.

همچنین ابزارهای مهم برای تحلیل تکنیکال تتر شامل مواردی نظیر میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و حجم متعادل (OBV) می‌شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ارز دیجیتال تتر

تتر با نماد اختصاری (USDT) یک رمز ارز رمزنگاری شده است که با ارزش کل بازار حدود 62 میلیارد دلار، سومین ارز دیجیتال پرطرفدار و محبوب در بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. همچنین بر اساس اینکه هر واحد از تتر برابر با قیمت 1 دلار آمریکاست، حجم مبادلات روزانه آن 15.83 میلیارد دلار است.

ارز دیجیتال تتر در 24 ساعت گذشته 0.043 تغییر کرده است. بالاترین قیمت آن از زمان راه‌اندازی، 1.22 دلار بوده و امروز حدود 17.7 با آن قیمت فاصله دارد. همچنین در نمودار تتر کمترین قیمت آن 0.57 دلار بوده که امروز حدود 76.02 با آن قیمت فاصله دارد.

بنابراین با توجه به تحلیل روزانه ارز دیجیتال تتر، قیمت تتر 51800 تومان و در حال ریزش است. اما بر طبق تقاطع خط روند و سقف کانال قیمت تتر، تتر قیمت 52400 تومان را نیز تجربه خواهد کرد.

تحلیل قیمت تتر

ارز دیجیتال تتر مهم‌ ترین استیبل کوین از اولین روز عرضه تا به امروز قیمت همواره ثابتی داشته است. همچنین از سال 2015 تا به امروز، بالاترین قیمت آن 1.1 دلار بوده که تنها 10 درصد با افزایش قیمت روبه‌رو شده و قیمت سومین رمز ارز محبوب بازار کریپتوکارنسی برابر با 1 دلار آمریکا است.

بنابراین با توجه به بررسی‌ها و تحلیل ارز دیجیتال تتر، قیمت رمز ارز تتر افزایش یا کاهش شدیدی را تجربه نخواهد کرد. زیرا ارز دیجیتال تتر در همه زمان‌ها بین 5 تا 10 درصد نوسان به بالا یا پایین را تجربه کرده است.

بنابراین اگر شما تصمیم به سرمایه ‌گذاری روی رمز ارز تتر در ماه‌ها یا سال‌های آینده دارید، باید همواره نمودار قیمت تتر را مورد بررسی قرار دهید. برای نمونه، اگر قیمت تتر به 0.98 دلار رسید، تتر را خریداری کرده و در بالاترین قیمت نظیر 1.1 دلار سرمایه و دارایی خود را به فروش برسانید.

بنابراین، ارز دیجیتال تتر برای سرمایه‌ گذاری در کوتاه مدت بسیار مناسب است. زیرا شما با توجه به نوسانات کوچک روزانه تتر، می‌توانید تتر را خریداری کنید. سپس تتر را در قیمت‌های بالاتری فروخته و سود دریافت نمایید.

قیمت رمزارز تتر

کلام آخر

با توجه به موارد فوق، سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی همیشه دارای ریسک است. همچنین رمز ارزهای نظیر تتر و غیره همواره با نوسان روبه‌رو می‌ شوند. بنابراین شما باید با توجه به روند قیمت تتر، نمودارها، شرایط اقتصادی روز دنیا و ایران و دانش تحلیلی، قیمت ارز دیجیتال تتر را پیش‌بینی کرده و با استفاده از روش‌های دقیق، به تجزیه و تحلیل بازار پرداخته و سود کسب نمایید.

همچنین از آنجایی‌ که رمز ارز تتر همواره قیمت پایداری دارد و هر واحد از این توکن برابر با 1 دلار آمریکا است، برای سرمایه ‌گذاری در کوتاه مدت مناسب بوده و شما با توجه به تحلیل تکنیکال تتر می‌توانید از خرید و فروش رمز ارز تتر سود دریافت کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید