0

باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 [+روش رفع آن]

باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 [+روش رفع آن]
بازدید 69


باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 موجب اذیت کاربران این گوشی شد. اما یک روش برای حل موقت این مشکل وجود دارد.

سری گوشی‌های جدید گوگل با نام پیکسل 7 به تازگی به بازار عرضه شدند. اما برخی از کاربران باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 را گزارش داده‌اند. بر این اساس در هنگام اسکرول کردن در این گوشی ممکن است این عمل در نیمه راه متوقف شود. این باگی‌ست که برخی از کاربران این گوشی گزارش داده‌اند. باید دید گوگل برای برطرف کردن این باگ چه ایده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: سری پیکسل 7 به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز هستند!

باگ اسکرول کردن در پیکسل 7

سری گوشی‌های پرچمدار گوگل این‌بار با نام پیکسل 7 به بازار عرضه شدند. اما متأسفانه در همان روزهای اول ارائه، کاربران با باگی عجیب مواجه شدند. باگ اسکرول کردن در Pixel 7 تاکنون برخی از دارندگان این گوشی‌های ارزشمند را اذیت کرده است.

به گزارش PhoneArena، کاربران در ردیت نسبت به این باگ عجیب واکنش نشان دادند. طبق تجربه آنها عمل اسکرول کردن در این گوشی در بعضی مواقع بیشتر از حد معمول انجام می‌شود و در بعضی موارد نیز اصلاً انجام نمی‌شود.

یکی از کاربران ردیت گفت: «با کنار‌هم قرار‌دادن پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۷ پرو، نتیجه گرفتیم اسکرول‌کردن در پیکسل ۶ پرو بسیار روان‌تر و پایدار است.»

یک کاربر دیگر نیز می‌گوید:

اسکرول‌کردن در پیکسل ۷ پرو در‌مقایسه‌با اس ۲۰ پلاس ناخوشایند و ناپایدار به‌نظر می‌رسد. این خیلی عجیب است. صفحه را لمس می‌کنم تا جابه‌جا شود؛ اما در میانه‌ی راه می‌ایستد. شاید هر ده دفعه یک بار دستگاه به‌درستی در صفحه جابه‌جا شود… فکر می‌کردم تنها من دچار این مشکل شده‌ام.

این کاربر اضافه کرد که با فعال کردن حالت ScreenSaver، اوضاع بدتر شده و با غیرفعال کردن نرخ نوسازی 120 هرتز نیز تغییری ایجاد نمی‌شود.

باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 برای بعضی از کاربران بوجود آمده است. اما تعدادی از آنها با به‌روز کردن گوشی خود از شر این باگ راحت شدند. ولی برخی دیگر می‌گویند، که حتی بعد از به‌روزرسانی نیز مشکل برطرف نشده است. یکی از کاربران ردیت از تجربه خود می‌گوید: «اسکرول‌کردن در منو اپ‌ها و تنظیمات بسیار روان و راحت است؛ اما وقتی در توییتر یا ردیت هستم، با مشکل مواجه می‌شوم. به‌نظر می‌رسد هنوز بعضی اپلیکیشن‌ها بهینه نشده‌اند یا مشکل مشابهی وجود دارد.»

یکی دیگر از کاربران نیز گفت:

غیرفعال‌کردن Smooth Display به بهترشدن اسکرول پیکسل ۷ کمک کرده است.

از آنجایی که ممکن است این روش کاربردی باشد باید در اینجا بگوییم که برای غیرفعال کردن حالت Smooth Display، طبق این روش عمل کنید: مسیر Settings > Display را طی و Smooth Display را خاموش کنید. کاربران امیدوارند که باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 با ارائه به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف شود.

گوشی‌های Pixel7 و Pixel 7 pro با تراشه اختصاصی نسل دوم گوگل موسوم به «Tensor» به بازار ارائه شدند و قیمتشان نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. Pixel 7 با قیمت 599 دلار و Pixel 7 pro با قیمت 899 دلار در بازار به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص باگ اسکرول کردن در پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید