0

بانک روسیه از راه‌اندازی پروژه روبل دیجیتال تا سال 2023 خبر داد

بانک روسیه از راه‌اندازی پروژه روبل دیجیتال تا سال 2023 خبر داد
بازدید 209


بانک مرکزی روسیه به تلاش‌های خود جهت راه‌اندازی پروژه روبل دیجیتال ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود تا سال 2023 از این پروژه رونمایی شود.

مستر بلیط

بانک مرکزی روسیه جهت آزمایش پروژه روبل دیجیتال از کاربران واقعی کمک خواهد گرفت. کاربران در طرح آزمایشی تراکنش‌های شبکه را بررسی خواهد کرد. آزمایش‌های روبل دیجیتال یک ماه زودتر از زمان رسمی راه‌اندازی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

راه‌اندازی روبل دیجیتال توسط بانک روسیه

Olga Skorobogatova در مصاحبه با آژانس خبری Tass news، زمان رونمایی از پروژه روبل دیجیتال را فاش نمود. این مقام عالی رتبه خاطر نشان کرد که روبل دیجیتال در سال 2023 عرضه خواهد شد. به عقیده اولگا سال آینده سالی بسیار مهم برای Digital Ruble خواهد بود. او در این راستا افزود:

آزمایش عملیات به صورت واقعی این فرصت را به وجود می‌آورد که بدانیم چه چیزی باید اصلاح شود و چه چیزی را می‌بایست تغییر دهیم. ما می‌خواهیم یک نقشه راه برای معرفی Digital Ruble تا پایان سال آینده ایجاد کنیم.

بانک روسیه از راه‌اندازی پروژه روبل دیجیتال تا سال 2023 خبر داد

معاون استاندار خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 بانک در این طرح آزمایشی شرکت کردند. سه بانک دیگر نیز خواهان پیوستن به طرح آزمایشی هستند. به عقیده اولگا هنوز خیلی زود است که در مورد نتایج مرحله فعلی صحبت کنیم. هر کدام از شرکت‌کنندگان با سرعت متفاوتی مشغول اجرای پروژه هستند. به طور کلی سرعت انجام پروژه آزمایشی Digital Ruble قابل قبول است و این ارز دیجیتال در مهلت اعلام شده عرضه خواهد شد.

روبل دیجیتال، ابزاری برای دور زدن تحریم‌های بانکی

کشور روسیه به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین توسط کشورهای غربی تحریم شده است، به همین دلیل اهمیت اجرای پروژه CBDC برای کشور روسیه دو چندان خواهد بود.

Skorobogatova معتقد است که تمامی کشورهایی که به خود احترام می‌گذارند، ظرف سه سال آینده یک ارز دیجیتال ملی راه‌اندازی خواهند کرد. کشور روسیه با راه‌اندازی روبل دیجیتال، تحریم‌های SWIFT را دور خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی پروژه روبل دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید