0

بازی شیبا اینو برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی شیبا اینو برای اندروید و iOS منتشر شد
بازدید 144

[ad_1]

بالاخره انتظارات و شایعات پایان یافت و بازی شیبا اینو با نام شیبا اترنیتی برای اندروید و iOS منتشر شد.

بالاخره انتظارات به پایان رسید و بازی پلتفرم رمزارزی شیبا با نام شیبا اترنیتی منتشر شد. این بازی کارتی بری سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند به سادگی آن را از اپ استورهای مطرح دانلود و نصب کنند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: صرافی ارز دیجیتال تلگرام راه‌اندازی شد ؛ با WalletBot آشنا شوید!

انتشار بازی شیبا اینو برای اندروید و iOS

ابتدا تاریخ انتشار بازی شیبا برای یکم اکتبر زمان‌بندی شده بود، اما این تاریخ به تعویق افتاد تا امروز 6 اکتبر این بازی رسما منتشر شود.

تیم شیبا لحظاتی پیش رسما در حساب توییتری خود اعلام کرد که توسعه‌دهندگان این بازی، شیبا اترنیتی را در فروشگاه‌های اپلیکیشن‌ اندروید و iOS راه‌اندازی کرده‌اند. دقایقی بعد از توییت، شیتوسی کوساما توسعه‌دهنده اصلی شیبا نیز اعلام کرد که در تلاش برای انتشار یک راهنمای جامع برای گیمرها است و این راهنما تا پایان امروز منتشر می‌شود.

بازی شیبا اینو برای اندروید و iOS منتشر شد

در حال حاضر در گوگل پلی محدوده سنی این بازی از هفت سال به بالا و در اپ استور اپل از 9 سال به بالا تعیین شده است. گیمرهای اندرویدی بایستی این بازی را بر روی اندروید 9 و بالاتر اجرا کنند و این مورد در خصوص گوشی‌های اپل به iOS 11 و بالاتر محدود شده است.

این بازی که به ادعای سازندگانش پیچیده‌ترین بازی کارتی سراسر دنیا است، تا هم اکنون بیش از هزار بار برای اندروید دانلود شده است.

آنطور که شیبا پیش از این اعلام کرده است، 45 درصد از درآمد حاصل از این بازی، صرف سرمایه‌گذاری بلندمدت در اکوسیستم شیبا اینو و کمک‌های مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی خواهد شد. پنج درصد از سود سوزانده شده و ۵۰ درصد باقی‌مانده هم قرار است صرف پیشرفت بازی و رقابت با دیگر بازی‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار بازی شیبا اینو برای اندروید و iOS چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید