0

بازیگر نقش فیدل کاسترو در فیلم Alina of Cuba انتخاب شد

بازیگر نقش فیدل کاسترو در فیلم Alina of Cuba انتخاب شد
بازدید 213


به نظر می‌رسد جستجو برای انتخاب بازیگر نقش فیدل کاسترو به پایان رسیده و جیمز فرانکو برنده جابزه گلدن گلوب، در فیلم مستقل Alina of Cuba ایفای نقش خواهد کرد.

جیمز فرانکو که یکی از بهترین بازیگران هالیودی محسوب می‌شود، اینبار در نقش فیدل کاستروی انقلابی ظاهر خواهد شد. او بیشترین شهرت خود را مدیون حضور در سه گانه مرد عنکبوتی و فیلم اُز بزرگ و قدرتمند است. جیمز فرانکو یک بار نامزد اسکار و دوبار موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2022 ؛ با جدیدترین آثار اکشن آشنا شوید

فیلم Alina of Cuba یا آلینا از کوبا، در رابطه با فرزند نامشروع فیدل کاسترو است. داستان این فیلم که در سال 1993 اتفاق می‌افتد، روایت‌گر زندگی آلینا است که در پی انتقاد از نوع حکومت پدر، مورد خشم او قرار می‌گیرد. آلینا که تصمیم به فرار گرفته، در نهایت به اسپانیا فرار می‌کند.

بازیگر نقش فیدل کاسترو

آلینا فرناندز که در این فیلم به عنوان مشاور بیوگرافی حضور دارد، از جیمز فرانکو که قرار است در نقش فیدل کاسترو بازی کند، حمایت کرد. به نظر او، جیمز فرانکو انتخاب شایسته‌ای برای ایفای این نقش است.

در فیلم آلینا از کوبا، میا میسترو نقش ناتالیا روولتا، معشوقه فیدل کاسترو و  مادر آلینا را اجرا خواهد کرد.

بازیگرانی همچون آنا دلا روزا، ماریا سیسیلیا بوترو، هاردینگ جونیور، شان چوینگ و راقائل ارنستو هرناندر در این فیلم بازی خواهند کرد.

فیلم آلینا از کوبا قرار است به کارگردانی میگوئل باردم در پانزدهم اوت (24 مرداد) در کوبا کلید بخورد. نگارش فیلمنامه این پروژه زیر نظر آلینا فرناندز و بر عهده خوزه ریورا و میلو کروز خواهد بود.

هم زمان با فیلم Alina of Cuba مستندی به نام Revolution’s Daughter ساخته می‌شود که شامل اتفاقات پشت صحنه و مصاحبه با آلینا فرناندز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتخاب جیمز فرانکو در نقش فیدل کاسترو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید