0

بازیگران سریال یاور [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال یاور [بیوگرافی + عکس]
بازدید 13

[ad_1]

سریال یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی، از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال یاور می‌پردازیم.

مجموعه‌ی یاور به قلم سعید مطلبی به نگارش درآمده است. در این سریال بازیگرانی مطرح از جمله داریوش ارجمند، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو، شیوا خنیاگر، فقیهه سلطانی و زهرا سعیدی به ایفای نقش پرداختند.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های معمایی پلیسی هستید، می‌توانید سریال یاور را هر شب (به غیر از پنجشنبه‌ها) ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، علاوه‌بر بیوگرافی بازیگران، مختصری از بیوگرافی کارگردانان، اسامی برخی از عوامل تولید و عکس بازیگران سریال یاور را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال رحیل

بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال یاور

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کنندگی سریال 29 قسمتی یاور را بر عهده داشته است. این مجموعه نخستین بار در ماه مبارک رمضان سال 1400 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

عکس بازیگران سریال یاور
بازیگران سریال یاور

علاوه بر هنرمندانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، چهره‌هایی همچون مهوش افشارپناه، اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور، علی باقری، محمد رشنو، دریا مقبلی، رسول توکلی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، محسن افشار، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، منوچهر علیپور، علی میلانی، مهری امیرحسینی و امید علیمردانی، از دیگر بازیگرانی هستند که در مجموعه‌ی یاور نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داریوش ارجمند

عکس بازیگران سریال یاور

زندگینامه بازیگران سریال یاور را با داریوش ارجمند آغاز می‌کنیم. وی در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۲۳ در مشهد به دنیا آمد. پدر ایشان استوار نصرالهی، نظامی ارتشی و مادرش دختر یکی از ثروتمندهای کارخانه‌دار شهر مشهد بود.

داریوش ارجمند فرزند دوم یک خانواده هشت نفره بوده است. وی تحصیلات خود را در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی گذراند.

ارجمند برای ادامه تحصیل به پاریس رفت. در پاریس مدرک فوق لیسانس تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. داریوش ارجمند و مهرداد تدین از بنیان‌گذاران سینمای آزاد مشهد هستند.

ارجمند فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر مشهد، و ساخت فیلم‌های کوتاه ۸ میلی‌متری ادامه داد. او با نقش‌آفرینی در فیلم ناخدا خورشید، ساخته ناصر تقوایی وارد سینما شد. در سال ۱۳۶۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. داریوش ارجمند در دهه ۶۰ در سه فیلم موفق دیگر به نام کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر نیز حضور داشت.

ارجمند در آثار ماندگار کارگردانان برجسته‌ای همچون بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی و داوود میرباقری نقش‌آفرینی کرده است. نقش مالک اشتر در سریال امام علی، ارجمند را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. وی در سریال‌ تلویزیونی ستایش در نقش حشمت فردوس نیز بازی درخشانی داشت.

داریوش ارجمند در سال 1352 با فرشته یغمایی ازدواج کرد و سه فرزند به نام‌های امیریل، امیرسام و یلدا دارد.

ارسلان قاسمی

عکس بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

ارسلان قاسمی، در یکم خرداد ماه سال 1374 در تهران به دنیا آمد. پدرش مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است. وی دو خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و دانش‌آموخته‌ی رشته معماری است.

ارسلان قاسمی بازیگری را از 7 سالگی با بازی در مجموعه تلویزیونی 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها آغاز کرد؛ اون در این سریال با ترلان پروانه و علیرضا جعفری همبازی بود. قاسمی همچنین در سریال در چشم باد در نقش کودکی پارسا پیروزفر (بیژن) ظاهر شد. در چشم باد یکی از بهترین سریال های تاریخی ایرانی ساخته‌ی مسعود جعفری جوزانی است. پس از این سریال موفق، او در مجموعه‌ تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین به ایفای نقش پرداخت.

قاسمی که در فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نقش اصلی را به‌ عهده داشت، در کنار نیکی کریمی و رامبد جوان بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

ارسلان قاسمی در کنار بازیگری به خوانندگی هم علاقه دارد و تاکنون دو ترانه به نام‌های آفرین و ای کاش را با همکاری سینا دست‌خوش و تنظیم محمد جواندر خوانده است. قاسمی در مصاحبه‌ای گفته بود، فعالیت در زمینه موسیقی را همچون بازیگری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عشق کوفی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

فقیهه سلطانی

زندگینامه بازیگران سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور را با فقیهه سلطانی ادامه می‌دهیم که در این مجموعه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. فقیهه سلطانی زاده‌ی بیست و نهم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در همدان است. وی دانش‌آموخته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی در 18 سالگی یک دوره‌ی بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه گذراند.

از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم روسری آبی به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، بازیگری سینما را آغاز کرد. سلطانی با ۳ فیلم، پرکارترین بازیگر بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر بود.

جادوگر به کارگردانی مسعود اطیانی یکی از جدیدترین سریال‌هایی است که او در آن بازی داشته و در شبکه نمایش منتشر شده است. از دیگر مجموعه‌های فقیهه سلطانی در تلویزیون، می‌توان به تبریز در مه (۱۳۸۹)، مثل شیشه (۱۳۹۰)، مهمانان ویژه (۱۳۹۱)، زخم (۱۳۹۳)، یاور (١۴٠٠) و فرشتگان بی بال (١۴٠٠) اشاره کرد.

فقیهه سلطانی با جلال امیدیان، مربی فوتبال ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد.

دریا مقبلی

عکس بازیگران سریال یاور
عکس بازیگران سریال یاور

دریا مقبلی در 20 مهر ماه سال ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته سینما از هنرستان سوره، و دانشجوی انصرافی ادبیات و زبان انگلیسی است. او دوره‌های بازیگری را زیر نظر مرضیه وفامهر، فیلمساز بازیگر و همسر ناصر تقوایی گذراند. او در ۲۰ سالگی با فیلم «بی صدا» جلوی دوربین رفت.

مقبلی در 22 سالگی برای اولین بار با سریال شب عید، ساخته‌ی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و پس از آن در سریال «ایراندخت» به نقش‌آفرینی پرداخت.

دریا مقبلی سال ۱۳۹۸ در فیلم «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف، در کنار بازیگرانی از جمله کاوه آهنگر و ژیلا شاهی بازی کرد. این فیلم در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم برلین آلمان برنده جایزه خرس طلایی شد. بیوگرافی بازیگران سریال یاور را با محمد حاتمی ادامه می‌دهیم.

محمد حاتمی

زندگینامه بازیگران سریال یاور

محمد حاتمی در بیستم اسفند ماه سال ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌اموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او موسیقی را زیر نظر شیدا قره‌چه‌داغی و فرخ مظهری از سال ۱۳۵۰ تا سال ۱۳۵۴ فراگرفت.

حاتمی بازیگری را از کانون پرورش فکری و نوجوانان در سال ۱۳۵۴ آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و همچنین کارگردانی تئاتر نیز فعالیت داشته است. این بازیگر توانمند پس اجراهای متعدد در تئاتر، با بازی در مجموعه پهلوانان نمی‌میرند وارد قاب تلویزیون شد و با سریال ترانه مادری و دلنوازان به شهرت رسید.

محمد حاتمی کارگردانی نمایش‌های مرثیه خواب، آرام سایش، پالت، کنسرت نمایش ملت عشق، فیلم مستند داستانی فرکانس، فیلم مستند حجم سبز، خواب گردها، شب آوازهایش را می‌خواند، علی کوچیکه و حضور در آئینه پریشان را در کارنامه هنری خود دارد.

محمد حاتمی: «در رابطه با کارم، کتاب می‌‌خوانم و چون گاهی تدریس می‌کنم، شیوه تدریسم را به روز می‌‌کنم. به هر حال خیلی اعتقادی به وقت فراغت ندارم در واقع هیچ‌گاه از مسائل کاری‌‌ام فارغ نمی‌‌شوم که بخواهم اوقات فراغت داشته باشم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های کمدی خارجی

شبنم فرشادجو

عکس بازیگران سریال یاور
زندگینامه بازیگران سریال یاور

شبنم فرشادجو، زاده‌ی 16 بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در تهران است. او دانش‌آموخته‌ی فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران است. شبنم فرشادجو سال ۱۳۷۴ در کلاس‌های استاد سمندریان شرکت کرد و از ۱۸ سالگی روی صحنه رفت.

وی 4 سال بعد از تئاتر، با فیلم «مرد بارانی» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در کنار فرامرز قریبیان و رویا تیموریان، برای اولین بار بازی جلوی دوربین را تجربه کرد. سال ۱۳۸۲ هم با مجموعه «بانکی‌ها» به کارگردانی مهدی مظلومی وارد قاب تلویزیون شد و  پس از آن در سال ۱۳۸۶ با سریال پربیننده‌ی «میوه ممنوعه» بیشتر شناخته شد.

شبنم فرشادجو در سال ۱۳۹۴ در سریال «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری، ایفای نقش کرد. او در این باره گفته بود: «من شوخی کردم را واقعا دوست داشتم. البته من در سال ۱۳۸۵ با آقای مدیری در «باغ مظفر» سابقه همکاری داشتم و به سبک کاریشان علاقمند بودم. آیتم‌هایی که من و هادی کاظمی داشتیم و باید برایش ۷ الی ۸ صفحه دیالوگ حفظ می‌کردیم، خیلی جذاب بود و واقعا به اندازه یک تئاتر وقت و انرژی گذاشتیم.»

اسماعیل محرابی

زندگینامه بازیگران سریال یاور

بیوگرافی بازیگران سریال یاور را با اسماعیل محرابی که در این مجموعه ایفای نقش کرده است، ادامه می‌دهیم. اسماعیل محرابی متولد ۱۳۲۳ در تهران است. وی دارای کارشناسی رشته‌ی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۴۹ است.

محرابی بازیگری را با دو دوست دیگرش (سعید پورصمیمی و عزت الله رمضانی‌فر) از سال اول دبیرستان، در تئاتر مدرسه آغاز کرد. وی به طور حرفه‌ای در سال ۱۳۴۴ زمانی که ۲۱ ساله و دانشجو بود با تئاتر کلبه جنگل روی صحنه رفت و تا انقلاب به جز دو سریال، بیشتر فعالیت‌هایش به تئاتر خلاصه می‌شد.

ایفای نقش در سریال مرد اول سال ۱۳۵۵ اولین تجربه جلوی دوربین را برای اسماعیل محرابی رقم زد. او یک سال بعد نیز در سریال ارثیه ایرانی بازی کرد. ایشان پس از انقلاب در سال ۱۳۵۹ با فیلم کرکس‌ها می‌میرند به عرصه بازیگری بازگشت و سال ۱۳۶۳ در سریال سربداران به کارگردانی محمد علی نجفی حضور داشت.

فیلم بالاش سال ۶۲، سریال بوعلی سینا سال ۶۴، فیلم خواستگاری سال ۶۸، فیلم هزار دستان سال ۶۶ و سریال تنهاترین سردار سال ۷۴ از جمله آثار به یادماندنی کارنامه هنری ایشان هستند.

اسماعیل محرابی سال ۱۳۵۱ ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند بود. اما پس از چند سال، زندگی مشترک آن‌ها به جدایی ختم شد.

زهرا سعیدی

عکس بازیگران سریال یاور
بیوگرافی بازیگران سریال یاور

زهرا سعیدی متولد ۵ اسفند ماه سال ۱۳۳۲ در آبادان است. وی فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی است. سعیدی پس از ازدواج، با حمایت همسرش فعالیت‌اش در تئاتر زیاد شد و در سال ۱۳۶۹ به اصرار همسرش از شیراز به تهران مهاجرت کردند.

حمید لبخنده با دیدن عکس‌های او از تله تئاتر شاهد پنهان به کارگردانی مجید افشاریان، از ایشان برای بازی در سریال مهر و ماه در سال ۱۳۶۹ دعوت کرد. زهرا سعیدی با فیلم مریم مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید و در اغلب سریال‌های موفق تلویزیون در نقش یک مادر مهربان حضور بیادماندنی داشته است.

مجید افشاریان، همسر زهرا سعیدی از هنرمندان تئاتری است. این زوج هنرمند چهار فرزند به نام‌های ایمان (کارگردان و فیلمنامه نویس)، احسان (صدابردار)، الهام (فارغ‌التحصیل گرافیک) و الناز (فعال در موسیقی) دارد.

زهرا سعیدی پیش از حضور حرفه‌ای در بازیگری، معلم زبان انگلیسی بوده است. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «نسبت به مدرسه تعلق خاطر خاصی دارم و هرگاه صدای بچه‌‌ها را در مدرسه‌ می‌‌شنوم آرزو می‌‌کنم که پیش آنها بودم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های چینی 2023

فروغ قجابگلی

عکس بازیگران سریال یاور

فروغ قجابگلی در چهاردم اردیبهشت 1349 در دزفول به دنیا آمد. وی تحصیلکرده رشته علوم هنری از دانشگاه تربیت معلم و رشته‌ی بازیگری و کارگردانی از دانشکده غیرانتفاعی عالی جهاد دانشگاه است.

قجابگلی از 19 سالگی و در دوران دانشجویی با نمایش «خرقه ارغوانی» بازیگری را شروع کرد. او دو سال بعد در مقام کارگردان، نمایش «قصه جنگل سبز» را در سالن آغاجاری روی صحنه برد.

فروغ قجابگلی که از مدرسان بازیگری است، اولین بار در سال 1378 با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش جلوی دوربین رفت.

این بازیگر پرکار تئاتر در سال 1380 با بازی در سریال خاک سرخ ابراهیم حاتمی کیا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 1395 با سریال قرعه دیده شد. ایشان با نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم سینمایی تهران، شهر عشق سال 1397 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره معظم و الف پکن شد.

فروغ قجابگلی که از بازیگران سریال یاور است، خود را یک تئاتری می‌داند و در این باره می‌گوید: «یک تئاتری اصیل و با سابقه هستم و خودم را مدیون تئاتر می‌دانم. تئاتر یک هنر اصیل، ناب و متعالی است و در خیلی از هنرها اثرگذار بوده است.»

پرویز فلاحی‌پور

زندگینامه بازیگران سریال یاور
عکس بازیگران سریال یاور

پرویز فلاحی‌پور یکی دیگر از بازیگران سریال یاور بوده که در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی زبان انگلیسی است. فلاحی‌پور فعالیت هنری‌ خود را با بازی در تئاتر و از دوران دبیرستان شروع کرد.

این بازیگر با تجربه قبل از انقلاب با یک گروه تئاتر به سرپرستی «قشقایی» همکاری داشته است. پرویز فلاحی پور فعالیت هنری خود را با بازی در سریال‌های تلویزیونی ادامه داد.  وی با نقش‌آفرینی درخشانش در نقش «یاور» در مجموعه «شب دهم» به شهرت رسید.

دیگر همکاری پرویز فلاحی پور با حسن فتحی در سریال شهرزاد رقم خورد که او در این مجموعه ایفاگر شخصیت نصرت پاشایی بود.

بازی درخشان فلاحی پور در نمایش «لابی»، جایزه بهترین بازیگر مرد از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برایش به ارمغان آورد.

اگه بابام زنده بود، گل‌های گرمسیری، مرد هزار چهره، یوسف پیامبر، دلنوازان، در جستجوی آرامش، خانه امن و فرشتگان بی بال، برخی از سریال‌هایی هستند که فلاحی پور در آن‌ها بازی کرده است.

بهراد خرازی

زندگینامه بازیگران سریال یاور

در پایان زندگینامه بازیگران سریال یاور می‌رسیم به بهراد خرازی که متولد ششم اسفند ماه سال ۱۳۵۲ است. او در سریال مجید دلبندم در کنار بازیگران محبوب و مشهوری همچون زیبا بروفه، مجید صالحی و یوسف تیموری هنرنمایی کرده بود.

نقش‌آفرینی بهراد خرازی در مجموعه‌های سیب خنده و مجید دلبندم از کارهای شاخص او در دهه هفتاد است.

به گفته خودش، زندگی پر فراز و نشیبی داشته و پس از چند کار موفق در تلویزیون، مدتی برای کاری غیر از بازیگری به کشور روسیه رفته و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشته و بازیگری را از سر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های ترکی

خلاصه داستان سریال یاور

پس از بیان مختصری از زندگینامه‌ بازیگران سریال یاور، سراغ قصه‌ی این مجموعه معمایی و ملودرام می‌رویم که در محیط یک دانشگاه اتفاق می‌افتد.

عکس بازیگران سریال یاور

«یاور چلویی» که بزرگ خانواده است به همراه پسرش یک رستوران را اداره می‌کند. «محسن چلویی» که دانشجوی رشته حقوق است، برای اینکه بتواند ترم خود را با موفقیت بگذراند به همراه دوستش تصمیم می‌گیرند شبانه نمره خود را دستکاری کنند و در این میان قتلی در دانشگاه صورت می‌گیرد.

کارگردانان سریال یاور

اصغر نعیمی زاده‌ی سال 1352 در تهران است. وی از شانزده سالگی به عنوان نویسنده و منتقد در نشریه‌‎های گوناگون فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد.

عکس بازیگران سریال یاور

اصغر نعیمی مدتی برنامه‌ریز و دستیار کارگردان بوده و با کارگردانان سرشناسی همچون کیانوش عیاری، فریدون جیرانی، سیروس الوند، کیومرث پور احمد و احمد امینی همکاری کرده است.

نعیمی کارگردانی فیلم‌های هایلایت (۱۳۹۶)، سایه‌های موازی (۱۳۹۳)، سلام بر عشق (۱۳۸۸)، بی وفا (۱۳۸۵) و نویسندگی آثاری همچون آپاچی، آس و پاس (۱۳۹۴)، مستانه (۱۳۹۳) و زندگی خصوصی (۱۳۹۰) را در کارنامه هنری خود دارد.

سعید سلطانی، دیگر کارگردان این سریال، فارغ‌التحصیل رشته‌ی سینما از دانشکده هنر است. نخستین کارگردانی سلطانی با ساخت فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» برای شبکه یک رقم خورد.

بازیگران سریال یاور

سلطانی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت. وی در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثاری را برای تلویزیون و شبکه های یک، دو و سه کارگردانی کرده است.

از سریال‌های تلویزیونی سلطانی می‌توان خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه را نام برد. اما می‌توان گفت، بیشتر شهرت سعید سلطانی برای ساخت سریال پس از باران و ستایش است.

برخی عوامل سریال «یاور»

  • کارگردان: سعید سلطانی و اصغر نعیمی
  • نویسنده فیلمنامه: سعید مطلبی
  • تهیه کننده: آرمان زرین کوب
  • عکاس: نادر پیرزاد
  • تیتراژ: محراب مشهدبان
  • تصویربردار: فردین ناصری
  • مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی
  • طراحان چهره پردازی: مهین نویدی و دانیال حقیقت
  • طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور
  • صداگذاری: جواد غلامرضایی
  • مدیر تولید: ابوالفضل نصیر
  • آهنگساز: فریدون شهبازیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال یاور نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال یاور داریوش ارجمند، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو، شیوا خنیاگر، فقیهه سلطانی، زهرا سعیدی، مهوش افشارپناه، اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور، علی باقری، محمد رشنو، دریا مقبلی، رسول توکلی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، محسن افشار، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، منوچهر علیپور، علی میلانی، مهری امیرحسینی و امید علیمردانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یاور چند قسمتی است؟

این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال یاور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید