0

بازیگران سریال گناه فرشته [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال گناه فرشته [بیوگرافی + عکس]
بازدید 31

[ad_1]

مجموعه گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا و بازی شهاب حسینی، از یکم دی ماه از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال گناه فرشته با ما همراه شوید.

مجموعه گناه فرشته در ژانر درام، به قلم حامد عنقا به درآمده است. در این سریال بازیگران مطرح و پرطرفدار سینما و تلویزیون از جمله شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، دیبا زاهدی، مهدی سلطانی و آشا محرابی به نقش‌آفرینی پرداختند.

در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، عکس بازیگران سریال گناه فرشته را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال گناه فرشته

گناه فرشته تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که با آغاز فصل زمستان از فیلیمو منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند مجموعه گناه فرشته را جمعه هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی فیلیمو تماشا کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته
بازیگران سریال گناه فرشته

در سریال گناه فرشته علاوه بر نقش‌آفرینی بازیگرانی که در ابتدای مقاله نام بردیم، چهره‌های سرشناسی همچون پژمان بازغی، سامیه لک، فخرالدین صدیق شریف، سید مهرداد ضیایی، بهروز رضوی، جمشید گرگین، جعفر دهقان، سام کبودوند، فرید سجادی حسینی و نفس بازغی نیز ایفای نقش می‌کنند.

برای مشاهده‌ی عکس بازیگران سریال گناه فرشته و بیوگرافی هنرمندان این سریال پربیننده تا پایان همراه ما باشید.

شهاب حسینی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته را با شهاب حسینی آغاز می‌کنیم. سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در چهاردهم بهمن ماه سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او اولین فرزند یک خانواده 6 نفره است.

حسینی دانشجوی رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران بود، اما به قصد مهاجرت به کانادا تحصیلاتش را ناتمام رها کرد. وی در 19 سالگی با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان بازیگری را شروع کرد، سپس از بخش هنر فعال در دانشگاه و با اجرای تئاتر دانشجویی وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن وارد عرصه گویندگی در رادیو شد.

از آثار کارنامه هنری این بازیگر محبوب کشورمان می‌توان مست عشق، شین، آن شب، نرگس، هزارتو، شهرزاد، سرزمین کهن، شوق پرواز، مدار صفر درجه و رقص پرواز را نام برد.

حسینی در سال ۱۳۸۷ برای نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم سوپر استار، برنده‌ی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کند. همچنین وی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین به دست آورده است.

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد و دو پسر به نام‌های محمدامین (زاده‌ی زمستان ۱۳۸۲) و امیرعلی (زاده‌ی تابستان ۱۳۹۰) دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های طنز ایرانی

پردیس پورعابدینی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته
عکس بازیگران سریال گناه فرشته

پردیس پورعابدینی در ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۹ به دنیا آمده است. او فعالیت خود را با بازی در مجموعه‌ی آقازاده آغاز کرد که برای آن نامزد جایزه حافظ شد.

پردیس پورعابدینی: «۱۰ سالگی با دیدن فیلم «هامون» عاشق بازیگری شدم، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند. از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال ۱۳۹۷ وقتی ۱۸ ساله بودم هنرجوی کلاس های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم. در کنار یادگیری فعالیت خود را از تئاتر شروع کردم و چندین تجربه خوبی هم بدست آوردم.»

بازی درخشان پردیس پورعابدینی در فیلم غریب به کارگردانی حامد عنقا، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره‌ی فجر را برای او به ارمغان آورد. زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته را با امیر آقایی ادامه می‌دهیم که یکی از نقش‌های این مجموعه را ایفا می‌کند.

امیر آقایی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

امیر آقایی در دهم مرداد ماه سال 1349 در ارومیه متولد شد. او دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی است. وی در اواخر دبیرستان در راه محل کارش بیلبورد دوره‌های بازیگری را دید و به آموزشگاه بازیگری رفت و زیر نظر احمد آقالو و خسرو دهقان دوره‌های بازیگری را سپری کرد.

آقایی در 26 سالگی با اجرا در گروه تئاتر آزیتا حاجیان مسیر بازیگری را به طور حرفه‌ای دنبال کرد و در سال 1380 در مجموعه تلویزیونی «خاک سرخ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، برای اولین بار جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخت.

آقایی در سال 1380 با ایفای نقش در فیلم «ارتفاع پست» ساخته‌ی حاتمی‌کیا وارد سینما شد و پس از آن با بازی در سریال «اولین شب آرامش» به کارگردانی احمد امینی به شهرت رسید.

از افتخارات کارنامه هنری امیر آقایی می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دوره پنجم انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران (سعادت‌آباد) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2023

بازیگران سریال نیسان آبی 2 [بیوگرافی + عکس]

لادن مستوفی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته
بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته

لادن مستوفی یکی دیگر از بازیگران سریال گناه فرشته است. وی زاده‌ی بیستم اسفند ماه سال 1351 در شهرستان تنکابن است. او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد دنیای بازیگری شد. زهرا، نام اصلی این بازیگر توانمند کشورمان است.

ایشان در 22 سالگی با بازی در فیلم فاخر روز واقعه (سال 1373) وارد سینما شد. او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی، مشهور شد.

لادن مستوفی همسر شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس صاحب نام، و نیز خواهر لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران است.

او در فیلم‌ها و سریال‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته به نقش‌آفرینی پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی نام برد.

آشا محرابی

بازیگران سریال گناه فرشته

 

آشا محرابی، در سی و یکم مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مترجمی زبان انگلیسی (کارشناسی) و رشته‌ی روابط بین‌الملل (کارشناسی ارشد) از دانشگاه آزاد تهران است.

محرابی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی کانون هنری سمندریان است. وی همچنین دانش‌آموخته‌ی کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌ است. علاوه بر این ابشان مدرک رشته‌ی فیلمسازی کانادا را دارد.

آشا محرابی بازیگری را از 12 سالگی با ایفای نقش در سریال آئینه آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۴، وارد عرصه‌ی اجرای نمایش‌های رادیویی شد و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. وی همچنین از سال ۱۳۸۰ به عنوان صداپیشه مشغول به فعالیت است.

وی در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت. محرابی در نمایش‌های بسیاری از جمله «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان» و «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» نقشآفرینی داشته است. او در هم‌اکنون، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانه‌ی تئاتر ایران است.

او درباره‌ی نقش‌های متفاوت در کارش می‌گوید: «دوست دارم نقش‌های متفاوت را تجربه کنم و کاستی ها و نقاط قوت کارم را بشناسم ، برای رشد در هر شغلی باید تجربه داشت و بازیگری هم مستثنی نیست. من هم در نقش های تراژیک و کمدی و هم مثبت و یا منفی بازی کردم و اساسا بنظرم بازیگری قالب پذیر نیست و باید روان باشد.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

مهدی سلطانی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته
زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته

در ادامه‌ی بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته می‌رسیم به مهدی سلطانی سروستانی، که متولد 1/ 6/ 1350 شیراز است. وی دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است.

وی بازیگری را با اجرای نمایش «چند و چون به چاه رفتن چوپان» از تئاتر آغاز نمود و  برای بازی در مجموعه «نوروز 73» به کارگردانی حسین فردو جلوی دوربین رفت. ایشان یکسال بعد به طور حرفه‌ای با نقش‌آفرینی در فیلم «کارآگاه» وارد سینما شد.

ایشان در 39 سالگی با ایفای نقش در مجموعه «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی شناخته شد. وی با بازی درخشان خود در نقش «جمیل میان قافی» در سریال «دیوار» به شهرت رسید.

فیلم‌های مرد نقره‌ای، رویای سهراب، سراسر شب، اشباح، چ، ملکه، سایه روشن و آخرین بندر برخی از آثار کارنامه هنری سلطانی هستند.

مهدی سلطانی در اسفند ماه سال 1379 در 29 سالگی با همسرش که خانه‌دار است، ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترک آن‌ها تنها یک دختر به نام روژا بوده که در سال 1392 به دنیا آمده است.

دیبا زاهدی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

دیبا زاهدی هفتم آذر ماه مهر ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته معماری است. زاهدی بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان آموخت. او اولین بار در فیلم پنج ستاره در سال ۱۳۹۲ به ایفای نقش جلوی دوربین پرداخت.

دیبا زاهدی درباره‌ی انتخاب نقش می‌گوید: «  روزهای نخست حضورم در سینما کمی خود خواهانه به موضوع بازیگری نگاه می‌ کردم و بیشتر توجهم معطوف علاقه شخصی‌‌ام در انتخاب نقش‌ های پیشنهادی بود. اما در ادامه راه و از آنجا که قصد داشتم در مقاطع بعدی تحصیلی رشته کارگردانی را انتخاب کنم باید با دیدی وسیع‌ تر و ذهنی دغدغه‌ مندتر به جلو حرکت می کردم. حالا بیشتر دنبال الگوسازی مثبت در سطح اجتماع و رفتن به سراغ سوژه‌‌های مستند در جامعه باشم.»

دیبا زاهدی تا کنون در چند فیلم سینمایی از جمله آزاد به قید شرط، بادیگارد، سایه، پنج ستاره، لامینور و اگزما به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2023

بهترین سریال های کره ای 2023

پژمان بازغی

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

پژمان بازغی زاده‌ی نوزدهم مرداد سال ۱۳۵۳در تهران است. او دوران کودکی را به خاطر شغل پدرش، در شهرهای مختلف سپری کرد. بازغی دانش‌آموخته‌ی مهندسی معدن است و از سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان، در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی کرد.

پژمان بازغی در سال 1378 با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری، اجرای چند برنامه‌ی تلویزیونی از جمله چند درجه، کودک شو و برنامه‌ی سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما را برعهده داشته‌ است.

از سریال‌ها و فیلم‌هایی که پژمان بازغی در آن نقش‌آفرینی داشته می‌توان به پلاک، افرا، بیگانه‌ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، گمشدگان، روزهای بی‌ قراری، هشت و نیم دقیقه، پرونده باز است، هفته‌‌ای یک‌ بار آدم باش، خورشید آن ماه، وثیقه، جوجه تیغی، راند چهارم و سلفی با دموکراسی اشاره کرد.

پژمان بازغی در 33 سالگی با مستانه مهاجر (تدوینگر) ازدواج کرد. ثمره ازدواج این زندگی هنری یک دختر به نام «نفس» است.

سامیه لک

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته می‌رسیم به سامیه لک که متولد نهم خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در تهران است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری است و بازیگری را از 26 سالگی با ایفای نقش در مجموعه مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی آغاز کرد و با این سریال پربیننده به شهرت رسید.

سامیه لک متاهل و به‌طور هم‌زمان ساکن ایران و دو کشور دیگر است. او چند سالی در کشور امارات زندگی کرده و پس از آن برای ادامه تحصیل به دبی رفت و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شد.

سامیه لک غیر از حرفه بازیگری، معمار است و در کشورهای مختلف مشغول این کار است. او در این باره می‌گوید: «امارات کشور بسیار آرامی است از طرفی به ایران بسیار نزدیکه و هر وقت که اراده کنم می توانم راحت به ایران بیایم و برگردم.»

سامیه لک درباره‌ی آینده‌ی بازیگری‌اش می‌گوید: «نقشه‌هایی که بازیگر برای خودش دارد عملی نیست، بیشتر نقشه‌هایی که دیگران برای بازیگران دارند معمولاً عملی تر است. کمی سخت است اما این سختی باعث شد که من درس های زیادی بگیریم و روحیه ریسک پذیری و استقلال طلبی در من بیشتر شود.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین مینی سریال های 2023

سید مهرداد ضیایی

زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته

مهرداد ضیایی در دهم تیر ماه سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌های مهندسی منابع طبیعی و روزنامه‌نگاری است. ضیایی در ۲۱ سالگی به طور حرفه‌ای نویسندگی را آغاز کرد و نوشته‌هایش در نشریات محلی گیلان چاپ می‌شد. پس مدتی ساکن تهران شد و در موسسه سروش برای کودکان و نوجوانان نوشت.

سید مهرداد ضیایی از نوزده سالگی با بازی در تئاتر «آی‌ کی اونجاست؟» کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. اولین تجربه تصویری وی بازی در فیلم شب دهم به کارگردانی جمال شورجه است.

او علاوه بر بازی در فیلم‌ها و سریال‌های موفق تلویزیونی، نویسندگی را با شعر، داستان، و گاهی نوشتن درباره محیط زیست ادامه داد. ایشان درسال ۱۳۹۶ مجموعه شعرهایش را در کتابی با نام مرا به پیراهنت بسپار به چاپ رسانده است.

سید مهرداد ضیایی با مهرداد ضیایی (اهل اصفهان) که او هم بازیگر است، تشابه اسم و فامیلی دارد. این دو هنرپیشه در شش مجموعه‌ی پرده عجایب، بی‌گناهان، مختارنامه، یادآوری، برادر و تاریکی شب روشنایی روز، به طور همزمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ضیایی با ژیلا تقی‌زاده (داستان نویس و نقاش) ازدواج کرد که ثمره‌ی زندگی موفق آن‌ها یک دختر بنام افروز است. همسر ایشان در سال 1399 پس از 21 سال مبارزه با سرطان درگذشت.

فخرالدین صدیق‌ شریف

زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته

زندگینامه بازیگران سریال گناه فرشته را با ابوالفضل فخرالدین صدیق‌ شریف به پایان می‌رسانیم. صدیق‌ شریف در بیست‌و‌یکم مرداد سال ۱۳۳۴در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۰ با تئاتر آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای اش نمایش خبرهای روز در سال 56 بود. پس از آن با نمایش تحویلدار در سال 57 به کارگردانی آقای بشردوست به تلویزیون آمد و پس از انقلاب کارش جدی‌تر شد.

صدیق‌ شریف در 28 سالگی با بازی در نقش «سید جمال‌الدین اسدآبادی» در سریال شاه‌شکار به کارگردانی حسین فردرو و سعید نیک‌پور بهتر شناخته شد.

از مهم‌ترین آثار فخرالدین صدیق‌شریف می‌توان به بازیگری در سریال امام علی (ع)، سریال در چشم باد، سریال خانه سبز، گام های شیدایی، دموکراسی تو روز روشن، اخراجی ها، مریم مقدس، کیمیا، گیلدخت، ابراهیم خلیل الله ساکن طبقه وسط اشاره کرد.

او درباره‌ی ایفای نقش‌های متفاوت می‌گوید: «من ذاتا آدم آرامش طلبی هستم و قطعا بخشی از این خصوصیات‌ام که در بازی ها می بینید در وجود خودم هم هست ، اما در عین حال بدم هم نمی‌آید در نقش‌های پرفراز و نشیب بازی کنم.»

فخرالدین صدیق‌ شریف یکی از بازیگران محبوب و باتجربه‌ی سینما و تلویزیون، مترجم و کارمند بانک ملی هم بوده است. ایشان سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های میلاد و فرزاد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی

بهترین مینی سریال های کره ای

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته از فیلیمو سراغ قصه‌ی این مجموعه درام اجتماعی جنایی می‌رویم که درباره‌ی وکیلی موفق به نام حامد تهرانی است.

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

آنچه تا کنون از داستان سریال گناه فرشته منتشر شده این بوده: حامد تهرانی یک وکیل برجسته است که درگیر پرونده‌‌های قتل مرموز و شبیه به هم شده که گویی یک منشا دارند.

در خلاصه داستان سریال گناه فرشته آمده است: «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

کارگردان سریال گناه فرشته

حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته، متولد سال 1357 در تهران است. او دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و علوم و معارف اسلامی است. او از سال 1378 فعالیت‌ هنری خود را در حوزه آثار تصویری، با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرد.

عنقا از 19 سالگی وارد عرصه روزنامه‌نگاری شد. وی ابتدا به عنوان نویسنده گزارش‌های اجتماعی در روزنامه آفرینش مشغول به کار شد و پس از مدت کوتاهی به عنوان جانشین دبیر سرویس اجتماعی این روزنامه کارش را ادامه داد.

بازیگران سریال گناه فرشته

حامد عنقا کارش را در سال ۱۳۷۸ در تلویزیون به عنوان مدیر تولید مجموعه «خانه قدیمی» شروع کرد و فعالیت را با مستندسازی اجتماعی در رسانه‌ی ملی ادامه داد. یک سال بعد کارگردانی سریال به همین سادگی را برای شبکه پنج به عهده گرفت. او در سال ۱۳۸۸ فیلمنامه «نردبام آسمان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را نوشت و در سال‌های ۹۳ و ۹۴ هم به عنوان نویسنده به ترتیب در سریال‌های انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی حضور داشت.

عنقا در سال 1395 سرمایه گذار فیلم موفق بدون تاریخ بدون امضا شد. در سال 1396 علاوه بر نویسندگی، تهیه‌کنندگی سریال پربیننده‌ی پدر را برعهده گرفت. این سریال جایزه بهترین سریال جشنواره جام جم، نامزدی تندیس حافظ بهترین مجموعه تلویزیونی و عنوان بهترین فیلمنامه در نوزدهمین جشن دنیای تصویر را برای عنقا به ارمغان آورد. این نویسنده و کارگردان باتجربه در سال 1399 سریال آقا زاده را برای نمایش خانگی تولید کرد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

حامد عنقا در سال ۱۳۹۶ سردبیر و مجری فصل جدید برنامه سینمایی «سینما دو» بود که از شبکه دوم سیما پخش می‌شد. وی همچنین اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت موضوعات اجتماعی و فرهنگی را بر عهده داشته‌ است.

آخرین فیلم سینمایی که عنقا نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته، غریب نام داشت که بیشترین تعداد جایزه در جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد و نیز به عنوان بهترین فیلم در جشنواره مقاومت نیز شناخته شد. حال باید منتظر ماند و دید گناه فرشته؛ تازه‌ترین ساخته‌ی حامد عنقا، مانند بسیاری از آثار کارنامه‌ی هنری او پربیینده خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های جنایی کره ای

عوامل سریال گناه فرشته

  • تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا
  • فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی
  • آهنگساز: ستار اورکی
  • عکاس: آرش شاه‌محمدی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال گناه فرشته نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال امیر آقایی، شهاب حسینی، پردیس پورعابدینی، پژمان بازغی، دیبا زاهدی، سامیه لک، فخرالدین صدیق شریف، سید مهرداد ضیایی، فرید سجادی حسینی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، نفس بازغی، آشا محرابی، بهروز رضوی، جمشید گرگین، جعفر دهقان و سام کبودوند نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال گناه فرشته چند قسمتی است؟

بر اساس اخباری که تا کنون منتشر شده، سریال گناه فرشته در 15 قسمت و به کارگردانی حامد عنقا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال گناه فرشته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید