0

بازیگران سریال زخم کاری فصل دوم [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال زخم کاری فصل دوم [بیوگرافی + عکس]
بازدید 54


سریال زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return) در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی ساخته شده است. برای آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری 2 با ما همراه شوید.

مجموعه‌ی زخم کاری: بازگشت با بازی کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک و کارگردانی محمدحسین مهدویان، تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی فیلیمو است.  فیلمنامه‌ی فصل دوم این سریال پربیننده به‌ قلم میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

داستان فصل دوم سریال زخم کاری (بازگشت) در ادامه‌ی فصل نخست این مجموعه است. هنرمندانی مطرح از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان در تازه‌ترین ساخته‌ی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول زخم کاری نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این سریال با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ، نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای رعنا آزادی‌ور شد.

در ادامه قصد داریم بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران و عوامل و همچنین عکس بازیگران سریال زخم کاری 2 را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال رحیل

بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال زخم کاری 2

پس از پایان فصل نخست مجموعه‌ی موفق زخم کاری، سازندگان این سریال از ساخت فصل دوم آن خبر دادند. حالا پس مدت‌ها انتظار، زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return) در 16 قسمت به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده و از فیلیمو منتشر می‌شود.

زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری دو
بازیگران سریال زخم کاری 2

سریال زخم کاری: بازگشت از روز جمعه 17 شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت 8:00 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. بر این اساس مجموعه زخم کاری: بازگشت، جمعه هر هفته ساعت 8:00 صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

در زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return) علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری، مرتضی امینی تبار و سید جواد هاشمی که فصل اول هم حضور داشتند، نقش‌آفرینی می‌کنند.

الناز ملک

بازیگران سریال زخم کاری دو

زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری را با الناز ملک آغاز می‌کنیم. او در 19 ماه آذر سال 1374 در تهران به دنیا آمد. الناز ملک به زبان ترکی مسلط است. او علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه دارد و نوازندگی هم می‌‌کند. ملک از شاگردان امیر دژاکام بوده و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرده است.

این بازیگر خوش‌آتیه از هنرجویان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن نیز بوده و یک دوره‌ی بازیگری را به طور کامل گذرانده است.

الناز ملک پس از هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ، در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان نقش آفرینی کرد. ملک از بازیگران سریال سقوط  به کارگردانی نیما جاویدی بود. این سریال پرمخاطب نیز از شبکه خانگی فیلیمو منتشر شده است. الناز ملک با بازی در همین سریال به شهرت رسید.

جواد عزتی

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو
عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 را با جواد عزتی؛ یکی از محبوب‌ترین و پول‌سازترین بازیگران سینما و تلویزیون، ادامه می‌کنیم. وی در بیستم دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد.

عزتی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه سوره است. عزتی فعالیتش را از تئاتر آغاز کرد و در سال 1381 با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه به کارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد.

جواد عزتی با بازی در مجموعه طنز کمربندها را ببندیم و سریال باغ مظفر استعدادش را در ژانر کمدی نشان داد. او با نقش‌آفرینی در مجموعه قهوه تلخ و چاردیواری به بازیگری محبوب و مشهور تبدیل شد.

جواد عزتی در مجموعه‌های سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم به ایفای نقش پرداخته است. بازی درخشان جواد عزتی در فیلم‌های کمدی هزارپا و آینه بغل او را به پول‌سازترین بازیگر سال 1397 تبدیل کرد.

جواد عزتی تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های موفق بسیاری نقش‌آفرینی کرده و تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

محمدجواد عزتی که با نام جواد عزتی به شهرت رسیده، در سال ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، که او نیز بازیگر است، ازدواج کرد. آن‌ها در چندین پروژه مشترک در تلویزیون و سینما حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال یاور [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های تاریخی ایرانی

الهه حصاری

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو

الهه حصاری در هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر به نام‌های المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری فارغ التحصیل کاردانی رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است.

در نوجوانی بازیگری را با گروه تئاتر مدرسه شروع کرد. او پس از مدتی در کلاس‌های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» شرکت کرد و با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد.

الهه حصاری در 18 سالگی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده جلوی دوربین رفت. در سال ۱۳۹۱ در سریال قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید و سال بعد در مجموعه‌ی شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد. حصاری در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا به شهرت رسید.

حصاری علاوه بر بازیگری مربی یوگا است. او در این باره می‌گوید: «رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی‌تر شد دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد، خیلی به آن علاقمند شدم که بعدها متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست. من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم».

الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ زمانی که ۲۳ سال داشت، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم اوراسیا را از قزاقستان برای بازی در فیلم «نگران نباش سارا» دریافت کرد.

سعید چنگیزیان

زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری دو
بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 را با سعید چنگیزیان ادامه می‌دهیم. وی زاده‌ی بیست‌و‌دوم آذر ماه سال 1356 در سمنان است. چنگیزیان‌ دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما تئاتر و دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان است.

او در سال 1376 در نخستین جشنواره دانشجویی جایزه اول بازیگری را برای ایفای نقش در نمایش «برزخ» نوشته ویلیام باتلر ییتس به کارگردانی محمد عاقبتی را دریافت کرد. یک سال بعد با نمایش «عروسی خون» بازیگر حرفه‌ای تئاتر شد.

چنگیزیان در 26 سالگی با بازی در فیلم «خداحافظ رفیق» برای اولین بار جلوی دوربین رفت. در سال 1390 با سریال «توطئه فامیلی» وارد قاب تلویزیون شد و 4 سال بعد در ماه مبارک رمضان با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به شهرت رسید.

سعید چنگیزیان در 23 سالگی با الهام کردا که او هم بازیگر است ازدواج کرد. او علاوه بر بازیگری، به طراحی، چاپ و عکاسی علاقه‌مند است و توانایی انجام آن‌ها را دارد؛ اما هیچ وقت در این رشته‌ها کار حرفه‌ای انجام نداده است.

مهران غفوریان

زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری دو

مهران غفوریان متولد سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳در تهران است. پدرش ناخدای نیروی دریایی ارتش بوده و مادرش معلم بازنشسته است. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که در وزه موسیقی فعالیت می‌کند.

این بازیگر، کمدین و کارگردان پرطرفدار دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است. اولین باری غفوریان، در مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. هنر بازیگری او در مجموعه های «نوروز ۷۵» و «گلهای ۷۶» بیشتر دیده شد، اما غفوریان در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

از کارهای او می‌توان به فیلم‌های سینمایی‌ همچون مجرد ۴۰ ساله، شیر و عسل، داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه، قورباغه، نیسان آبی، شوخی کردم، خاتون و نوبت لیلی اشاره کرد.

غفوریان از بازیگران زخم کاری 2 است. او علاو بر بازیگری به نقاشی کشیدن علاقه‌ی خاصی دارد. او در این باره می‌گوید: «هنوز هم گاهی نقاشی می‌ کشم، من اصلا از نقاشی وارد هنر شدم و بعد به بازیگری پرداختم، کارم هم خیلی خوب بود یک زمانی فکر می‌ کردم تابلوهای مختلفی کار کنم و نمایشگاه بگذارم ولی نشد، شاید بعدها این کار را انجام بدهم».

مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ (40 سالگی) ازدواج کرد، گفته می‌شود آن‌ها در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. آن‌ها بعد از ۴ سال در بهمن ۱۳۹۷ صاحب یک دختر بنام «هانا» شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های کمدی خارجی

مرتضی امینی تبار

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو
زندگینامه بازیگران سریال زخم کاری 2

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ؛ بازگشت را با زندگینامه‌ی مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم ادامه می‌دهیم. مرتضی امینی تبار با اصالتی افغانی در 16 مرداد ماه ۱۳۷۸ در قم به دنیا آمد. وی اصالتا افغانستانی است. مرتضی امینی تبار تحصیل کرده‌ی رشته بازیگری است و فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر دانشجویی شروع کرد.

پدر و مادر مرتضی امینی‌تبار ۲۵ سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند. امینی‌تبار در این باره می‌گوید: «من اصلیتی افغانستانی دارم، اما خودم در ایران و در شهر قم به دنیا آمدم. پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵ سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغان هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد».

مه‌لقا باقری

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو

مه‌لقا باقری یکی دیگر از بازیگران سریال زخم کاری ، زاده‌ی بیست و پنجم خرداد ماه سال۱۳۶۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

مه‌لقا باقری در جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی در کشورهایی همچون فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌ است. حوض فیروزه ، باغ مظفر، راه در رو، تله فیلم، اشک انار، سیر و سرکه، وقت بزرگ شدنه و دردسرهای عظیم از کارهای تلویزیونی وی هستند. او در سری اول مجموعه دورهمی مهران مدیری در نقش همسر قیمت بازی می‌کرد.

باقری بیش از ۱۲ سال است که به عنوان کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و نیز در زمینه طراحی حرکات موزون فعالیت دارد.

مه‌لقا باقری در ۲۴ سالگی با جواد عزتی بازیگر مطرح و محبوب سینما و تلوزیون ازدواج کرده است. او به همبازی شدن با همسرش علاقه دارد و در این باره می‌گوید: «بازی در کنار همسرم یکی از علاقه‌‌های همیشگی‌‌ام بود در کارهای که خودم کارگردانی می‌کنم نیز تمایل دارم همیشه این فرصت بازی برای جفتمان را ایجاد کنم.»

کامبیز دیرباز

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو
عکس بازیگران سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز متولد 1354/6/12 در تهران است. او که دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده، بازیگری را از سال 76 در سالن‌های تئاتر آغاز کرده است.

دیرباز در سال 1378 با ایفای یک نقش فرعی در سریال آژانس دوستی وارد قاب تلویزیون شد. یک سال بعد در سریال همسر و پس از آن در مجموعه رستوران خانوادگی بازی کرد.

او در سال 1383 با نقش‌آفرینی در سریال تب سرد در کنار شهاب حسینی به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. دیرباز دو سال بعد با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی، به اوج شهرت رسید.

این بازیگر پرکار تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های موفق بسیاری به نقش‌آفرینی پرداخته است؛ فیلم‌های تک تیرانداز، آینده، قفس طلایی، شرط اول و سریال‌های آقا و خانم سنگی، میکائیل، پشت بام تهران و زیر پای مادر برخی از کارهای او در عرصه بازیگری هستند.

کامبیز دیرباز در سال 1387 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج موفق یک دختر به نام نیاز است. او درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته است: «همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده‌ای که درس می‌خواندم دیدم، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند. ایشان یکی از مهم‌ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می‌دهد.»

وی تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین نقش مکمل بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عشق کوفی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

رعنا آزادی‌ور

عکس بازیگران سریال زخم کاری دو

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری 2 می‌رسیم به رعنا آزادی‌ور که متولد هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در تهران اسـت. او در 19 سالگی در موسسه کارنامه یک دوره شش ماهه بازیگری را گذراند و از کلاس بازیگری به سینما رفت.

آزادی‌ور با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی فعالیت در سینما را آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما به اثبات رساند.

این بازیگر توانمند با ایفای نقش در فیلم پارک وی ساخته‌ی فریدون جیرانی برای نخستین بار بازی در نقش اول را در کنار نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

رعنا آزادی‌ور در بیست و یکمین جشن حافظ برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال زخم کاری شد. او در سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل قبل از ازدواج در چندین فیلم همکاری مشترک داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان فیلم «آمین»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» را نام برد.

سید جواد هاشمی

بازیگران سریال زخم کاری 2
بازیگران سریال زخم کاری 2

سید جواد هاشمی در 1344/10/27 در بندر انزلی به دنیا آمده است. وی تحصیلکرده‌ی رشته کارگردانی از دانشگاه تهران است. جواد هاشمی در سال 1363 به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شد و علاوه بر تدریس، در زمینه سرود و آهنگ‌های انقلابی شروع به فعالیت کرد.

او از 14 سالگی با نمایش حج ابراهیم، حج عاشورا کار خود را در تئاتر آغاز کرد. هاشمی سال 1365 با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را در سینما تجربه کرد. یک سال بعد با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی سیمرغ وارد قاب تلویزیون شد.

او یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیون بوده که در مجموعه‌های متفاوتی نقش شهید را بازی کرده است. هاشمی از بازیگران سریال پربیننده‌ی عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور است که به تازگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سید جواد هاشمی سال‌هاست ازدواح کرده است و دو فرزند به نام‌های محسن و فاطمه دارد.

خلاصه داستان سریال زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return)

پس از به اشبراک گذاشتن زندگینامه و عکس بازیگران سریال زخم کاری 2 سراغ خلاصه قصه‌ی این مجموعه خانوادگی، درام، اجتماعی و هیجان انگیز می‌رویم. البته هنوز داستان این اثر به طور کامل منتشر نشده است. اما می‌توان گفت با توجه به پایان‌ فصل نخست، باید منتظر زنده ماندن مالک و انتقام‌های او از مافیایی باشیم که فرزندان خان عمو به راه اندخته‌ بودند.

در خلاصه داستان زخم کاری: بازگشت آمده است: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است، هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

فصل نخست سریال زخم کاری، خواننده و ترانه ثابتی نداشت و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما در این فصل، محسن چاوشی برای سریال پرطرفدار زخم کاری می‌خواند. بر اساس اخبار روز حوزه موسیقی، بخشی از دستمزد محسن چاوشی از سریال زخم کاری 2 صرف جمع‌آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های چینی 2023

کارگردان سریال زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return)

بازیگران سریال زخم کاری دو

محمدحسین مهدویان زاده‌ی ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در بابل است. وی دانش‌آموخته هنرستان روایت فتح و دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و نیز کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.

وی با ساخت فیلم ایستاده در غبار با حمایت موسسه اوج و سرمایه‌گذاری حبیب‌الله والی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال این موسسه، به طور حرفه‌ای وارد سینما شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را برای محمدحسین مهدویان به ارمغان آورد.

مهدویان برای ساخت فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت کرد. او در هنگام کسب جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، این جایزه را مهم‌ترین جایزه‌ی جشنواره نامید.

وقتی محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای فیلم درخت گردو از جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸ دریافت کرد، این جایزه را به «پدران داغ‌دیده این سرزمین (ایران)» تقدیم کرد.

از فیلم‌های کارنامه هنری محمدحسین مهدویان می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز: ردخون، لاتاری، زخم کاری، شیشلیک، درخت گردو و مرد بازنده را نام برد.

نام عوامل سریال زخم کاری

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • نویسندگان: میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی
  • سرپرست نویسندگان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه‌کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • خواننده: محسن چاوشی
  • مجری طرح: کامران حجازی
  • بازیگران: میلاد اکبرنژاد
  • انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی
  • منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد
  • مدیر فیلمبردای: هادی بهروز
  • فیلمبردار: محمد فکوری نیا
  • مدیر تولید: پیمان حجازی
  • برنامه ریز: بهمن حسینی
  • مونتاژ: سجاد پهلوان زاده
  • طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی
  • طراح لباس: آرتا ماهان
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم
  • موسیقی: حبیب خزایی فر
  • جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده
  • جلوه‌های میدانی: آرش آقابیک
  • مدیر تدارکات: فرامرز رضایی
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زخم کاری بازگشت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری، مرتضی امینی تبار و سید جواد هاشمی، بازیگران سریال زخم کاری 2 هستند.

سریال زخم کاری: بازگشت چند قسمتی است؟

این سریال در 16 قسمت به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است و در ساعت  صب روزهای جمعه از فیلیمو منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال زخم کاری 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید