0

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]
بازدید 229


مجموعه‌ی روزی روزگاری مریخ جدیدترین ساخته‌ی پیمان قاسم‌خانی است. برای آشنایی با بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ همراه ما باشید.

سریال روزی روزگاری مریخ در ژانر کمدی علمی تخیلی فانتزی و درام، اسپین‌آف مجموعه‌ی طنز مسافران است که به کارگردانی رامبد جوان در سال 1388 از شبکه سه سیما پخش شد و از پربیننده‌ترین سریال‌های آن سال تلویزیون بود.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

این اسپین‌آف که پس از سیزده سال به کارگردانی مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی ساخته شده است داستانی جدید و متفاوت دارد و از شبکه نمایش خانگی نماوا و فیلیمو پخش می‌شود.

شما در این نوشتار مجله خبری آی تی و دیجیتال  علاوه بر بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ می‌توانید عکس های بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال راز بقا ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

مجموعه کمدی جدید فیلیمو و نماوا با نام روزی روزگاری مریخ از 21 تیر 1401 هر هفته در روز سه شنبه ساعت 8 صبح در این دو پلتفرم نمایش خانگی پخش خود را آغاز کرد.

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

خلاصه داستان سریال روزی روزگاری مریخ : خلافکار خرده‌پای بدشانسی به نام ناصر، هر شرط‌بندی که می‌کند بازنده است. با این حال او قصد دارد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. اما قبل از آن، او باید جایی پیدا کند و خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند.

لونا، بانوی زمینی-مریخی است که در مریخ زندگی می‌کند. او مشاور املاک و امور اقامت مریخ است. لونا در بحبوحه مشکلات کار و زندگی خانوادگی خود، منتظر بسته مرموزی بوده که قرار است به زودی از زمین به دستش برسد.

بازیگران و چهره‌های شناخته شده‌ای در سریال روزی روزگاری مریخ به ایفای نقش می‌پردازند، هنرمندانی که هر کدام پیش‌ از بازی در این مجموعه، تجربه‌ی حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشتند و بیشتر آن‌ها جزو بهترین‌ها هنرپیشه‌ها هستند.

ویشکا آسایش، سام درخشانی، امیر نوروزی، امیر کاظمی، رامین ناصر نصیر، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، فلامک جنیدی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، بهروز رهبری‌فر و مهراب قاسم‌خانی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ هستند.

ما در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ می‌پردازیم. شما می‌توانید عکس های بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ را هم در این نوشتار مشاهد کنید.

ویشکا آسایش در نقش لونا

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
عکس های بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

ویشکا آسایش در شانزدهم آبان ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمد. او دارای لیسانس طراحی صحنه و لباس از لندن است. وی متاهل هستند و یک پسر به نام گیو دارند.

او کارش را از سال 1370، زمانی که 19 سال داشت، با بازی در سریال امام علی به کارگردانی داوود میرباقری آغاز کرد. آسایش 6 سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم ساحره به طور حرفه‌ای فعالیت هنری خود را دنبال کرد تا در سال 1389 با ایفای نقش در سریال مسافر ری به اوج شهرت خود رسید.

وی در سال 2021 از ششمین جشنواره فیلم کالیای اسپانیا جایزه بهترین بازیگر زن در بخش فیلم‌های مستقل دریافت کرد، این جایزه برای بازی او در فیلم گورکن به کارگردانی کاظم ملایی بود.

از دیگر افتخارات وی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان است.

ویشکا آسایش در گفتگوی با رسانه‌ها گفته بود: «دور نیست روزی که اورست را فتح کنم».

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال یاغی ؛ بیوگرافی و تصاویر

بهترین فیلم های امین حیایی

سام درخشانی در نقش ناصر

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی در سی و یکم تیر ماه سال 1354 در تهران متولد شد. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانشجوی انصرافی رشته‌ی تئاتر است. وی در سال 1394 با عسل امیرپور که مربی بدنسازی است ازدواج کرده و اکنون صاحب دو فرزند هستند.

درخشانی در آموزشگاه بازیگری استاد سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌ و در سال 1379 با بازی در تئاتر وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در مجموعه شب زدگان به کارگردانی امیرحسین قهرایی وارد قاب تلویزیون شد و در سال 1380 با ایفای نقش در سریال خانه پدری مشهور شد. وی تجربه اجرا را نیز دارد و مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بوده است.

درخشانی از طرفداران تیم استقلال است و به رشته‌های ورزشی اسکی و اسب سواری بسیار علاقه دارد.

امیر کاظمی در نقش گاندی

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

امیر کاظمی متولد نوزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۹ است. از نقش‌های قابل توجه کاظمی می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی شمعدونی ۱۳۹۴، لیسانسه‌ها ۱۳۹۵–۱۳۹۶و همچنین فوق لیسانسه‌ها اشاره کرد که برای بازی در همین مجموعه نامزد دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.

او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال همه بچه‌های من، را بر عهده داشت.

وی با مهتاب محسنی ازدواج کرده است. کاظمی هیچ علاقه‌‍ای به کت و شلوار ندارد به طوری که در گفتگویی بیان کرده: «پوشیدن کت و شلوار کابوس من است».

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

رامین ناصرنصیر در نقش دکتر

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

رامین ناصرنصیر زاده‌ی یازدهم بهمن ماه سال 1354 در تهران است. پدر و مادرش اصالتا لاهیجانی هستند. او لیسانس رشته تدوین از دانشکده هنرهای زیبا تهران را دارد. ایشان عاشق ادبیات هستند و به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط هستند.

وی کارش را به عنوان بازیگر از سال 1373 با بازی در مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. ناصرنصیر چهار سال پس از بازیگری با ترجمه یک نمایشنامه وارد دنیای نویسندگی و مترجمی شد.

از دیگر سریال‌های او می‌توان به مجموعه‌های طنز تلویزیونی پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، و سه، پنج دو، شهرزاد، شوخی کردم، پشت کنکوری‌ها و افسانه هزارپایان اشاره کرد. ناصرنصیر هم‌چنین در سریال طنز قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال روزی رورگاری مریخ به سراغ کاظم نوربخش می‌رویم.

کاظم نوربخش در نقش ابی

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

کاظم نوربخش در یکم مهر ماه  ۱۳۵۵ در بیجار متولد شد. او دیپلم علوم انسانی دارد و کارش را از 12 سالگی با تئاتر مدرسه آغاز کرد و پس از حضور و درخشش در جشنواره‌های استانی و در ادامه فعالیت هنری خود با بازی در سریال نون خ در نقش سلمان به شهرت و محبوبیت رسید.

او در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و دو دختر بنام نازنین‌‌زهرا و نازنین‌زینب دارد. کاظم نوربخش، از سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به صورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت آغاز کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار است. وی در نواختن سازهای تنبک و گیتار نیز مهارت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رضا عطاران

بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی

امیرمهدی ژوله

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

امیر مهدی ژوله در بیست و هفتم مرداد سال 1358 در تهران به دنیا آمد. او تحصیلاتش را تا فوق دیپلم عمران از دانشگاه آزاد ادامه داد. ژوله متاهل است و یک دختر به نام گندم دارد. ایشان که مبتلا به بیماری اِم‌اِس هستند، در یکی از برنامه‌های خندوانه با ام‌اس شوخی کرد و به بیان تجربه‌ی خود در مبارزه با این بیماری پرداخت.

وی کارش را از سال 1380 با روزنامه نگاری شروع کرد و با نویسندگی در مجله چلچراغ حرفه‌ای آن را دنبال کرد. یادداشت‌های ژوله با عنوان کودک فهیم از پرطرفدارترین ستون‌های هفته‌نامه چلچلراغ بود.

او در یادداشت کودک فهیم از نگاه یک بچه، فوتبال و جام جهانی را روایت می‌کرد. با توجه به استقبال خوبی که از ستون کودک فهیم هفته نامه چلچراغ شد،۴۰ یادداشت اول آن به صورت کتاب چاپ شد و با فروش خوب به چاپ چهارم نیز رسید.

پس از کودک فهیم، امیرمهدی ژوله وارد طنزهای اجتماعی شد و سپس به نویسندگی سینما و تلویزیون روی آورد. او از نویسندگان مجموعه‌های طنز مهران مدیری بوده است.

ژوله در سال 1394 با شرکت در خنداننده شو برنامه خندوانه به شهرت رسید. او در مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله نهایی راه یابد و همراه با مهران غفوریان جایگاه نخست را از آن خود کند.

یک سال بعد وی با بازی در فیلم خوب، بد، جلف وارد دنیای بازیگری شد.

عبدالله روا

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

عبدالله روا در پنجم اسفند ماه سال 1364 در چهارمحال بختیاری به دنیا آمد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق اصفهان را دارد. روا دارای فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی را از دانشگاه شهید بهشتی است

وی در 23 سالگی کارش را از شبکه استانی با شبکه استانی جهان بین آغاز کرد و در سال 1390 برای اجرا وارد شبکه جام جم شد. روا پس از چندین اجرای موفق در برنامه‌های متفاوت تلویزیونی، توانست با اجرای عالی برنامه‌ی پربیننده‌ی ویدیو چک به اوج شهرت برسد.

حالا نام به او به عنوان بازیگر در فهرست بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 

بازیگران سریال حکم رشد ؛ بیوگرافی و تصاویر

بهترین فیلم های ایرانی 1401

فلامک جنیدی

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

فلامک جنیدی در چهاردهم بهمن ماه  سال 1351 در مشهد متولد شد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی لیسانس ادبیات نمایشی است.

ایشان کارش را در سال 1377 با بازی در مجموعه طنز جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری اغاز کرد و سال بعد با حضور در سریال ببخشید شما مدیری فعالیت هنری‌اش را به طور حرفه‌ای دنبال کرد. او با بازی در سریال شب های برره به شهرت رسید.

فلامک جنیدی در سال 1394 با آیدین پوری که نویسنده است ازدواج کرده و دارای دو فرزند (دوقلو) به نام‌های میلان و حنا است.

جنیدی به نویسندگی بسیار علاقه دارد و نخستین کتاب ایشان در سال 1390 با عنوان «جایی به نام تاماساکو» توسط نشر چشمه به چاپ رسید و منتشر شد. «جایی به نام تاماساکو» همان سال نامزد بهترین کتاب سال جایزه‌ی گلشیری شد. در سال ۱۳۹۵، کتاب دوم او یک که یک رمان به نام «چرک» است، از سوی نشر چشمه به چاپ رسید.

امیر نوروزی در نقش اسکندر

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخبازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

امیر نوروزی در سی‌ام مهر ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه هنر است.

وی کارش را از سال 1394 با بازی در تئاتر B5-6 آغاز کرد و با نقش‌آفرینی در فیلم مامان به کارگردانی آرش انیسی، بازیگری را به طور حرفه‌ای ادامه داد. امیر نوروزی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در همین فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

وی در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که شبکه‌ی نمایش خانگی فیلیمو پخش شد، بازی کرده است. نوروزی در سال 1400 با نقش‌آفرینی در سریال «مردم معمولی» به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جادوگر ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال زیرخاکی 3 ؛ بیوگرافی و تصاویر 

نوشین تبریزی در نقش مهگل

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

تاریخ دقیقی از تولد نوشین تبریزی در دسترس نیست، اما گفته شده او متولد دهه ۵۰ است. وی بازیگر و نویسنده‌ای توانا بوده که در همه‌ی کارهایش از تاریخ به مثابه بستری پویا برای روایت وقایع دراماتیک می‌داند.

تبریزی فعالیت هنری خود به عنوان بازیگر را از سینما و با بازی در فیلم رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت‌الله آغاز نموده است. وی پس از این فیلم در سریال نمایش خانگی هیولا، مهمانی از کارائیب، جوجه تیغی،حرفه‌ای و ساخت ایران 3 به ایفای نقش پرداخته است.

نوشین تبریزی متاهل بوده و همسرش افشین سلیمان پور است.

بهادر مالکی در نقش ربات 67

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

بهادر مالکی در هشتم اسفند ماه سال 1361 در تهران به دنیا آمد. او دارای لیسانس نمایش عروسکی از دانشگاه تهران است. ایشان به عنوان صداپیشه وارد تلویزیون شد، برنامه خانم حنا اولین کارش محسوب می‌شود. وی ازدواج کرده است و یک پسر دارد.

این هنرمند توانمند، در آثاری همچون من و بابام و باباش، امداد حشرات و مخ‌آبادی‌ها برای شخصیت‌های عروسکی زیادی صداپیشگی کرده‌ است. بهادر مالکی برای صداپیشگی شخصیت فامیل دور در مجموعه کلاه قرمزی شناخته شد. او در سال 1400 با بازی در سریال نیسان آبی به شهرت رسید.

بهادر مالکی در مجموعه پربیننده‌ی مهمونی که جدیدترین ساخته ایرج طهماسب است صدا پیشگی شخصیت روح را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مذهبی ایرانی

بهترین فیلم های الناز شاکردوست 

مهراب قاسم خانی در نقش لوک اسکای واکر

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

مهراب قاسم‌ خانی زاده‌ی شانزدهم آذر ماه سال 1350 در تهران است. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی نقاشی است. او دو فرزند به نام‌های نیروانا و نویان دارد، اما در حال حاضر متاهل نیست و مدتی پیش از شقایق دهقان جدا شد.

مهراب قاسم خانی کارش را از 1378 با نویسندگی مجموعه ببخشید شما به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. چهار سال بعد با نوشتن سریال پاورچین نویسندگی را به طور حرفه‌ای دنبال کرد.

در سال 1384 پیمان قاسم خانی با همکاری برادرش مهراب قاسم خانی فیلمنامه سریال طنز شب‌های برره که از بهترین سریال های طنز ایرانی به شمار می‌آید را نوشتند که با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون روبرو شد.

آن‌ها چهار سال بعد با هم فیلمنامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشتند. او از چند سال قبل در تلویزیون ممنوع الکار شده است. وی در سال 1395 با بازی در سریال خوب، بد، جلف وارد دنیای بازیگری شد.

پیمان فاطمی

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

پیمان فاطمی در چهاردهم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد. وی عروسک‌گردان، مجری و بازیگر است. فاطمی با همکاری در مجموعه‌های تلویزیونی پربیننده و محبوبی همچون کلاه قرمزی، استاد همه‌چی‌دون شناخته شد.

پیمان فاطمی در سال 1396، در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی به ایفای نقش پرداخت. او در فیلم عروسکی و موزیکال سینمایی شهر موش‌ها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند به عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه شخصیت عروسکس کپلک حضور داشته است.

ار جدیدترین کارهای او همکاری با مجموعه نمایشی مهمونی به عنوان عروسک‌گردان شخصیت عروسکی بچه است.

بهروز رهبری فر در نقش خسرو خاردار

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

در پایان بیوگرافی بازیگران سریال روزی رورگاری مریخ می‌رسیم به بهروز رهبری فر، وی در یازدهم مرداد ماه سال 1351 در تهران متولد شد. او بازیکن سابق فوتبال است که از سال 1372، زمانی که 19 سال داشت، فوتبال را از تیم پرسپولیس آغاز کرد.

رهبری فر و سهراب بختیاری زاده از اولین مدافعان سیستم دفاع چهار نفری و خطی در تیم ملی فوتبال ایران بودند. آن‌ها نمایش خوبی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا داشتند.

او اولین بار در سال 1392 بازیگری را با بازی در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت آغاز کرد. روزی روزگاری مریخ دومین تجربه بازیگری رهبری فر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی

عوامل سریال روزی روزگاری مریخ

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ
  • نویسنده فیلمنامه : پیمان قاسم خانی
  • کارگردان : پیمان قاسم خانی و محسن چگینی
  • آهنگساز : بامداد افشار
  • مدیر فیلمبرداری : فرزام گل سفیدی
  • تدوین : سیامک مهماندوست و امیرحسین صادقیان
  • تهیه کننده : محسن چگینی
  • گریم : عباس عباسی
  • جلوه‌های ویژه: جواد مطوری و اشکان چگینی
  • طراح صحنه: مهراب قاسمخانی
  • طراح چهره‌پردازی و گریم سه‌بعدی: عباس عباسی
  • منشی صحنه : شقایق طیبی
  • طراح دکور: یاشار قاسمخانی و پونه صدری‌منش
  • مشاور و اجرای دکور: سیامک احصایی
  • طراح لباس : ماهرخ سلیمانی پور
  • صدابردار : محمود خرسند
  • عکاس : کوروش جوان

سوالات متداول

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ چه کسانی هستند؟

ویشکا آسایش، سام درخشانی، امیر نوروزی، امیر کاظمی، رامین ناصر نصیر، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، فلامک جنیدی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، بهروز رهبری‌فر و مهراب قاسم‌خانی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران روزی روزگاری مریخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید