0

بازیگران سریال راز ناتمام ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال راز ناتمام ؛ بیوگرافی و عکس
بازدید 282

[ad_1]

راز ناتمام، عنوان مجموعه جدید تاریخی سیاسی شبکه یک سیماست. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال راز ناتمام در نوشتار مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه ما باشید.

مجموعه راز ناتمام که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید شده است، در کش و قوس یک رخداد امنیتی داستان زندگی پرفراز و نشیب شهید دکتر محمدجواد باهنر، وزیر آموزش و پرورش و دومین نخست‌ وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر می‌کشد.

آبان تتر

در این سریال تاریخی فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم پور در نقش شهید بهشتی، علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه ای، بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مأمور امنیتی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

شما در ادامه علاوه بر بیوگرافی بازیگران سریال راز ناتمام ، می‌توانید عکس بازیگران سریال راز ناتمام را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال های محرم 1401

بازیگران مینی سریال درمانگر [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال راز ناتمام

سریال «راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری و کارگردانی امین امانی ساخته شده است و از 22 مرداد ماه، شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت 22:10 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگران سریال راز ناتمام

علاوه بر بازیگران نقش‌های اصلی که بخش بالا نام بردیم، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی خواه، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب و بهنام شعبانی دیگر بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی راز ناتمام، ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال لوکیشن‌های متعددی داشته و به گفته‌ی عوامل آن، در تهران، ارمنستان و ترکیه فیلمبرداری شده است. طبق اعلام سازندگان این مجموعه، سریال راز ناتمام 26 قسمت 40 دقیقه‌ای خواهد بود.

درون مایه داستان راز ناتمام، تاریخی و سیاسی بوده و در دو فاز گذشته و حال تولید شده است. امانی کارگردان‌ سریال درباره جزئیات بیشتر راز ناتمام،‌ گفته است: «صحنه انفجار نخست‌وزیری را داریم و بیشتر وارد مقوله مدیریت شهید باهنر در نخست‌وزیری و آن اتفاقات می‌شویم.» امین امانی علاوه کارگردانی این سریال تلویزیونی، تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارد.

در این نوشتار به خلاصه داستان، بیوگرافی کارگردان و زندگینامه بازیگران سریال راز ناتمام و همچنین معرفی عوامل این مجموعه تلویزیونی پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

بازیگران سریال زخم و خنجر ؛ بیوگرافی و عکس

فرهاد جم

بازیگران سریال راز ناتمام

فرهاد جم، زاده‌ی هشتم شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در محله جوادیه تهران است. وی اصالتا زنجانی بوده و 2 خواهر و 2 برادر دارد. او دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر از «دانشکده هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» بوده و بازیگری در تئاتر را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده‌ است.

جم از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است. او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد و در سال ۱۳۹۶ یک مجموعه داستان کوتاه به نام «مرد همه چیز دان» توسط انتشارات جاویدان چاپ و منتشر کرد که شامل ۲۱ داستان کوتاه می‌شود.

جم در سال 1370 با ایفای نقش در فیلم «راه افتخار» ساخته‌ی «داریوش فرهنگ» و بازی در نقش کوتاهی در فیلم «پری» بازیگری در سینما را تجربه کرد. پری از بهترین فیلم های داریوش مهرجویی است.

از آثار تلویزیونی او می‌توان اجرای «مسابقه راز سیب» (۱۳۷۳–۱۳۷۲) و نقش‌آفرینی در سریال «همسران» به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام را نام برد. جم در راز ناتمام نقش شهید باهنر را ایفا می‌کند.

فرهاد جم در 26 سالگی با ژینوس تقی‌زاده که مدتی طراح صحنه نیز بوده ازدواج کرد، حاصل این زندگی یک پسر بنام عرشیاست که در حال حاضر خارج از ایران زندگی می‌کند. در سال 96 رسانه‌ها خبر از ازدواج دومش دادند که ثمره‌ی آن یک دختر است.

رامین راستاد

بازیگران سریال راز ناتمام
بیوگرافی بازیگران سریال راز ناتمام

رامین راستاد در دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۱ در مشهد به دنیا آمد. وی دانشجوی انصرافی ترم سه رشته ادبیات است. او به خاطر علاقه زیادی که بازیگری داشت، پس از انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری استاد امین تارخ شرکت کرد.

وی در سال 1375 با ایفای نقش در فیلم «حریف دل» وارد دنیای بازیگری شد. راستاد با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید. ایشان علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز با پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی همکاری داشته است.

رامین راستاد بازیگر نقش آیت‌الله رفسنجانی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم آرزو کرده بود که نقش هاشمی رفسنجانی را بازی کند. وی در این مصاحبه گفته بود: «بار‌ها گفته‌ام در تاریخ معاصر عاشق شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی‌ام و دوست دارم این نقش را بازی کنم. تا الان این اتفاق نیفتاده و امیدوارم فیلمی در تاریخ معاصر ساخته شود و این نقش را من بازی کنم. پیچیدگی این شخصیت را دوست داشتم و دوست دارم از این نقش‌ها در کارنامه‌ام داشته باشم.»

رامین راستاد مدت‌هاست ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام صدف و یک پسر بنام ارشک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان ؛ بیوگرافی و عکس

سید جواد هاشمی

بازیگران سریال راز ناتمام

سید جواد هاشمی در بیست و هفتم دی ماه سال 1344 در بندر انزلی به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه تهران است و از 14 سالگی با نمایش حج ابراهیم، حج عاشورا کار خود را در تئاتر آغاز کرد.

وی در سال 1363 به عنوان معلم در استخدام آموزش و پرورش شد و علاوه بر تدریس، در زمینه سرود و آهنگ‌های انقلابی شروع به فعالیت کرده است.

هاشمی سال 1365 با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری در سینما را تجربه کرد. یک سال بعد با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی سیمرغ  وارد قاب تلویزیون شد.

سید جواد هاشمی رکورد دار اجرای نقش شهید بوده؛ وی تاکنون 39 بار در فیلم و سریال شهید شده است. او در راز ناتمام نقش شهید رجایی را دارد.

سید جواد هاشمی سال‌هاست با فرزانه (ربابه) پورحسینی که خانه‌ دار است، ازدواج کرده و دو فرزند بنام ها محسن و فاطمه دارند.

علیرضا مهران

بازیگران سریال راز ناتمام

زندگینامه بازیگران سریال راز ناتمام را با علیرضا مهران ادامه می‌دهیم که در سال 1359 در تهران متولد شد. وی فارغ‌‌التحصیل رشته نقشه کشی ساختمان است. او در این مجموعه نقش رهبر انقلاب را ایفا می‌کند. او پیش از این در دوره سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی نیز این نقش را بازی کرده بودند.

مهران فعالیت هنری خود را از 20 سالگی با حضور در کانون بازیگری استاد حمید سمندریان و اجرای نمایش در تئاتر آغاز کرد. اولین بازی او در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» در تالار قشقایی بود. وی پس از بازی در این نمایش، دستیاری کارگردان و طراحی صحنه چندین نمایش را برعهده گرفت.

نقش‌آفرینی در سریال دیوار، زیر هشت و سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و نیز ایفای نقش در سریال «بچه های نسبتا بد»، علیرضا مهران را به شهرت رساند.

علیرضا مهران با شهره مکری (بازیگر تئاتر) ازدواج کرده و ثمره‌ی زندگی مشترک این زوج هنرمند یک پسر بوده که فریاد نام دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مذهبی ایرانی

بهترین سریال های تاریخی ایرانی

بهرام ابراهیمی

بازیگران سریال راز ناتمام

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال راز ناتمام  می‌رسیم به بهرام ابراهیمی که زاده‌ی 1334 در قم است، اما اصالتی یزدی دارد. وی سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد.

ابراهیمی دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای تهران بوده و در سال ۷۴ فعالیت حرفه‌ای و رسمی خود در عرصه‌ی هنر را با پیشنهاد احمد آقالو و حضور در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی آغاز کرد.

ایشان بازیگری را از سال 1352، زمانی که 18 سال داشت، با بازی در مجموعه صخره سیاه شروع کرد و پس سال‌ها کار در این عرصه و ایفای نقش در چندین مجموعه تلویزیونی در سال 1387 با سریال تلویزیونی بی‌گناهان به کارگردانی احمد امینی به شهرت رسید. بهرام ابراهیمی در راز ناتمام نقش مهدی بازرگان را ایفا می‌کند.

او از بازیگران سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت بوده که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. یاغی جزو پرطرفدارترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 است.

مسعود رحیم‌پور

بازیگران سریال راز ناتمام
عکس بازیگران سریال راز ناتمام

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال راز ناتمام می‌رسیم به مسعود رحیم پور که در نقش شهید بهشتی به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

رحیم پور از بازیگران پر کار تئاتر کشور است. از نمایش‌های او می‌توان به بچه‌ یاکریم‌ها، وصله بر سوسوی فانوس نیاویخته بر درخت زیتون و نمایش «آرش» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی ایرج کله‌جاهی اصل اشاره کرد.

سریال ستارخان، معمای شاه و مجموعه ایراندخت از مهم‌ترین آثار تلویزیونی او هستند.

مسعود رحیم‌پور در سال 1375 جایزه اول کارگردانی را از جشنواره مدارس برای نمایش بچه یاکریم‌ها نوشته‌ی «سیدحسین فدایی‌حسین» دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سعید روستایی

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

شهرام عبدلی

بازیگران سریال راز ناتمام

شهرام عبدلی در بیست‌ و نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی اصالتا آذری بوده و بیشتر در مجموعه‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. عبدلی در سریال تاریخی سیاسی راز نا تمام نقش کشمیری را ایفا می‌کند.

وی از کلاس اول دبستان به بازیگری علاقه‌مند شد و با عضو شدن در گروه تئاتر مدرسه کارش را آغاز کرد. او در این باره گفته است: «معلم ورزشم نقش پر رنگی در بازیگری‌ام داشت، از دو ساعت کلاس ورزش یک ساعت و نیم ورزش می کردیم و بعد نیم ساعت آخر معلم ورزشمان آقای رضایی یک قصه تعریف می‌کرد و به ما می‌گفت آن را به صورت نمایش اجرا کنید.»

فیلم‌ها و سریال‌هایی ماه‌گرفتگی (۱۳۹۵)، یکی برای همه (محمد آهنگرانی، ۱۳۹۰)، قصه دل‌ها (هوشنگ درویش‌پور، ۱۳۸۵)، پرستاران (مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۵)، دختری در قفس (قدرت‌الله صلح‌میرزایی، ۱۳۸۱) و (سر دلبران مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۷) برخی از آثاز کارنامه هنری این بازیگر سینما و تلویزیون هستند.

شهرام عبدلی سال‌هاست ازدواج کرده و دو پسر به نام های آرتین و آدرین دارد. او عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی سنتی ایران است.

نگین معتضدی

بازیگران سریال راز ناتمام
عکس بازیگران سریال راز ناتمام

نگین معتضدی در سوم مهر ماه سال ۱۳۶۴ در حصار بوعلی، تهران به دنیا آمد. مادر ایشان معلم رسمی آموزش و پرورش است. طلا معتضدی خواهر او بوده و در عرصه نویسندگی و فیلمنامه نویسی فعالیت دارد.

او با ایفای نقش در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

فیلم‌های سپید و سیاه، خیابان یک طرفه، شیرین قناری بود، به خاطر مهدی، دزد و پری، لاله‌های واژگون، همه چی عادیه، ساعت 5 عصر، دزد شاعر و سریال‌های تکیه بر باد، مثل من، مثل تو، گذر از رنج ها، کشیک قلب، شهرک جیم، روزهای بهتر، سارق روح، کوبار، زندگی شگفت انگیز است و زیر همکف برخی از آثار کارنامه هنری نگین معتضدی هستند.

نگین معتضدی در بیستم آذر ماه سال 1399 با انتشار عکسی خبر ازدواجش با امین امانی (تهیه‌کننده و کارگردان) را به طور رسمی اعلام کرد.

مهدی امینی‌خواه

بازیگران سریال راز ناتمام
زندگینامه بازیگران سریال راز ناتمام

مهدی‌ امینی‌خواه، زاده‌ی مرداد ماه سال 1353 در شمیران تهران است. او دارای لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران بوده و بازیگری را از سال 71 با اجرا نمایش در تئاتر شروع کرد.

وی پس فارغ‌التحصیلی چهار سال در کارهای نمایشی مشغول فعالیت بود و سپس بازی در یک سریال وارد تلویزیون شد. امینی‌خواه در سال 76 با ایفای نقش در فیلم «تابلویی برای عشق» برای اولین بار بازیگری در سینما را تجربه کرد.

او در ماه رمضان سال 1379 با ایفای نقش جوانی به نام حمید نیکخواه در مجموعه تلویزیونی «مهمانی از بهشت» به کارگردانی عبداله باکیده به شهرت رسید.

مهدی‌ امینی‌خواه یک ورزشکار حرفه‌ای است. وی در رشته کاراته کمربند مشکی دارد، سه دوره قهرمان اتومبیل رانی شده، مربی اسکی بوده و از داوران افتخاری بولینگ و بیلیارد نیز است. همچنین او در رشته‌های ورزشی مختلف دیگری نیز فعالیت داشته که از میان آن‌ها می‌توان بوکس، فوتبال و دوچرخه سواری اشاره کرد.

مریم کاویانی

بازیگران سریال راز ناتمام

بیوگرافی بازیگران سریال راز ناتمام را با بیان مختصری از زندگینامه مریم کاویانی به پایان می‌رسانیم. وی متولد یکم تیر ماه سال 1349 اهواز است. کاویانی دارای مدرک فوق‌لیسانس پرستاری است. پدر و مادر او اصالتا مازندرانی هستند. ایشان اولین فرزند خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

مریم کاویانی دو بار ازدواج کرده و یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ و از از ازدواج اولش است. وی در سال ۱۳۹۷ با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد اما در سال ۱۴۰۰ از هم جدا شدند.

حرفه‌ی اصلی مریم کاویانی پرستاری بوده و از سال 1381 به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شده است. او با با بازی مجموعه پرببینده‌ی «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از شبکه دو سیما پخش شد به شهرت رسید. وی در این سریال نقش همسر حسن جوهرچی را بازی کرده بود.

کاویانی تاکنون در سریال‌های تلویزیونی زیادی همچون، به دنیا بگویید بایستد، روز رفتن، شکرانه، خط شکن، روزگار قریب، پنجمین خورشید، فاصله ها و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» نقش‌آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آفتاب پرست ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال سفر سبز ؛ بیوگرافی و عکس

خلاصه داستان راز ناتمام

در این مجموعه تلاش شده گوشه‌هایی از زندگی شهید محمدجواد باهنر به نمایش گذاشته شود. در راز ناتمام مسئولیت های دکتر محمدجواد باهنر در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌‌های ثمربخش ایشان، تبلیغ دین و سخنرانی وی و سوابق مبارزاتی ایشان علیه رژیم ستم‌شاهی و بارها محکومیت به زندان افتادن روایت می‌شود.

کارگردان سریال راز ناتمام

بازیگران سریال راز ناتمام

امین امانی در بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در کرمان متولد شد. او دارای مدرک لیسانس کارگرانی و فیلمسازی است. امانی در حال حاضر به عنوان کارگردان، طراح صحنه، تهیه‌کننده و مجری طرح در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

او از سال ۱۳۷۶ کار هنری خود را با تدوینگری در تلویزیون آغاز نمود و از سال ۱۳۸۲ به عنوان کارگردان به کارش ادامه داد. از آثار او می‌توان به سوابق کاری خانه مادری (۱۳۹۶)، خانه بی بی گندم (۱۳۹۶)، سریال چارسو، تله فیلم سیاه و سفید، مجموعه قاب یک نگاه، پنج دری (۱۳۹۳)، خانه مادری (۱۳۹۶)، مجموعه آجیل عید (۱۳۸۹) و سریال دنیای گمشده (۱۳۹۷) اشاره کرد.

علی امانی برادر اوست که وی نیز از کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون بوده و در مجموعه تلویزیونی راز ناتمام با برادرش همکاری کرده است.

امین امانی پس از جدایی از همسر اولش با نگین معتضدی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد. او از همسر اولش یک پسر به نام آراد دارد که علاقه زیادی به فوتبال دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال خاتون

عوامل سریال راز ناتمام

  • تهیه‌کننده: امین امانی
  • کارگردانان: امین امانی، علی امانی
  • نویسنده: سیدجلال‌الدین دری
  • مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد
  • مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی
  • دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی
  • طراح گریم: محسن دارسنج
  • طراح صحنه و لباس: رامین غفوری
  • تدوین: حامد بردبار
  • صداگذاری: علی نوری
  • آهنگسازی متن: مرتضی شفیع
  • جلوه‌های ویژه بصری: امین ملک‌زاده
  • مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد

سوالات متداول

بازیگران سریال راز ناتمام چه کسانی هستند؟

فرهاد جم، رامین راستاد، سیدجواد هاشمی، مسعود رحیم پور، علیرضا مهران، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی خواه، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب و بهنام شعبانی بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی راز ناتمام، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال راز ناتمام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید