0

بازگشت تام هنکس جوان به سینما به لطف هوش مصنوعی!

بازگشت تام هنکس جوان به سینما به لطف هوش مصنوعی!
بازدید 31

[ad_1]

در فیلم Here شاهد بازگشت تام هنکس جوان با استفاده از یک فناوری جدید هستیم. این فیلم با بازی تام هنکس و رابین رایت و به کارگردانی رابرت زمکیس اکران خواهد شد.

رابرت زمکیس، کارگردان فیلم خاطره‌انگیزForrest Gump و مجموعه فیلم Back to the Future هم‌اکنون مشغول کارگردانی فیلم Here مطابق با رمانی به همین نام، اثر ریچارد مک گوایر است. به گزارش هالیوودریپورتر اتفاقات فیلم Here در یک اتاق جریان دارد که ساکنان آن را در طول سالیان مختلف به تصویر می‌کشد.

کریپتال گلوبال

این فیلم با نقش‌آفرینی تام هنکس، رابین رایت، کلی رایلی و پل بتانی بر روی پرده سینما خواهد رفت که نکته هیجان‌انگیز آن استفاده گسترده از فناوری کاهش سن است. بنابراین در طول  این فیلم درام از فناوری کاهش سن جهت کاهش سن بازیگران فیلم از جمله تام هنکس و رابین رایت به شکل گسترده استفاده خواهد شد. بازگشت تام هنکس جوان می‌تواند برای تماشاگران بسیار هیجان‌انگیز و جالب باشد به همین منظور از یک ابزار AI جدید به نام Metaphysic Live استفاده خواهد شد که این فناوری مشابه دیپ فیک معروف DeepTomcruise خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی MusicLM گوگل از هر متنی موسیقی می‌سازد

بازگشت تام هنکس جوان به سینما با تکنولوژی هوش مصنوعی

طبق ادعاها این ابزار هوش مصنوعی توانایی تغییر ظاهر شخصیت‌ها را با بهترین وضوح داشته و جلوه‌های کاهش سن را به بهترین نحو ممکن به تصویر می‌کشد. بنابراین اجراها به‌صورت زنده و همزمان و بدون استفاده از فناوری اضافه یا جلوه‌های ویژه به انجام خواهد رسید.

در همین راستا به‌منظور کاهش سن بازیگران در فیلم Here به‌طور گسترده از این فناوری استفاده شده که در حقیقت جایگزین استفاده از روش‌های مشابه با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه شده است.

بازگشت تام هنکس جوان

افزون‌بر کارگردانی اثر توسط رابرت زمکیس وظیفه تدوین فیلمنامه فیلم «اینجا» را اریک راث، نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Forrest Gump، فیلم The Insider، فیلم Munich، فیلم The Curious Case of Benjamin Button، فیلم A Star Is Born، فیلم Dune و فیلم Killers of the Flower Moon بر عهده دارد. فیلم Here طبق برنامه در تاریخ نامشخصی از سال 2024 توسط سونی پیکچرز به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشت تام هنکس جوان با کمک فناوری به دنیای فیلم و سینما چیست؟ نظرات خود را با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید