0

بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5

بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5
بازدید 215


جدیدترین خبرها حاکی از بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5 است. این تصمیم شخصا توسط این آهنگساز افسانه‌ای اعلام شده است.

آهنگساز و موسیقی‌دان افسانه‌ای دنیای سینما، جان ویلیامز اعلام کرده است که ایندیانا جونز (Indiana Jones 5) به احتمال زیاد آخرین فیلمی است که او در قامت آهنگساز در آن حضور خواهد داشت.

مستر بلیط

آقای ویلیامز در طول بیش از هفتاد سال فعالیت حرفه‌ای خود، شماری از مهمترین و تحسین‌شده‌ترین موسیقی فیلم‌های تاریخ سینما را ساخته است. حاصل کار او نیز کسب 25 جایزه گرمی، هفت جایزه فیلم بفتا، پنج جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب است. ویلیامز 52 بار نامزد کسب جایزه اسکار شده که از این نظر، بعد از کمپانی والت دیزنی، بیشترین کاندیداتوری را برای اسکار ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5

ویلیامز 90 ساله از بزرگترین آهنگسازان تاریخ سینما است که در فیلم‌هایی چون جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و البته آرواره‌ها سابقه آهنگسازی داشته است. او درباره این پروژه و تصمیم خود برای بازنشستگی به آسوشیتدپرس گفته:

در حال حاضر روی ایندیانا جونز ۵ کار میکنم. هریسون فورد که کمی از من جوانتر است اعلام کرده که آخرین فیلم او خواهد بود. بنابراین با خودم فکر کردم که اگر هریسون بتواند این کار (بازنشستگی) را انجام دهد، پس شاید من نیز بتوانم.

بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5

البته در حال حاضر هریسون فورد برنامه‌های خود برای آینده را اعلام نکرده اما بی‌تردید قرار است که او بار دیگر در نقش دکتر هنری والتون ایندیانا جونز جونیور در این سری معروف ظاهر شود. کارگردان این مجموعه جیمز منگولد است که فیلم‌های 3:10 to Yuma و Logan را در کارنامه دارد.

از بازیگران مهم این فیلم نیز باید به فیبی والر بریچ، مس میکلسن، بوید هالبروک و آنتونیو باندراس اشاره کرد. پنجمین قسمت فیلم‌های ایندیانا جونز قرار است در تاریخ 9 تیر سال 1402 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازنشستگی جان ویلیامز بعد از ایندیانا جونز 5 چیست؟ نظرات خود را در این باره با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید