0

باتری ساعت هوشمند بلک شارپ GS3 تا 21 روز نیاز به شارژ ندارد

باتری ساعت هوشمند بلک شارپ GS3 تا 21 روز نیاز به شارژ ندارد
بازدید 10


بلک شارک جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام بلک شارپ GS3 به بازار چین عرضه کرد. این دستگاه با قابلیت‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهد برای همه به خصوص افرادی که به تناسب خود اهمیت می‌دهند، انتخاب مناسبی است.مشخصات بلک شارپGS3 نشان می‌دهند که این گجت پوشیدنی که احتمالا جزء بهترین گجت های ورزشی نیز خواهد بود، به یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED  با نرخ نو سازی 60 هرتز و روشنایی 600 نیت مجهز است. صفحه بادوام 8H+ Corning Gorilla Glass و یک تاج دیجیتال چرخان محافظت از این دستگاه را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات بلک شارپ GS3

این ساعت هوشمند قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی دارد. اگر به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید حتما برایتان جالب است که بدانید بلک شارپ GS3 با حسگر‌های نوری داخلی خود می‌تواند ردیابی 24/7 ضربان قلب، اکسیژن خون، میزان کالری و کیفیت خواب شما را کنترل ‌کند.

داخل این ساعت هوشمند یک تراشه GNSS مستقل قرار گرفته که با استفاده از سیستم‌های ماهواره ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEOGPS و QZSS مکان دقیق شما را ردیابی می‌کند. این دستگاه تا کنون موفق به دریافت گواهینامه 5ATM + IP69K شده، بنابراین هنگام سفر یا شنا خیالتان راحت باشد چرا که این ساعت در برابر گردو غبار و آب مقاوم است.

مشخصات بلک شارپ GS3

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به هوش مصنوعی، ناوبری نقشه‌های بایدو، دسترسی سریع به کدهای پرداخت، عملکرد NFC برای قفل‌های هوشمند درب و حتی دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan برای درخواست‌های صوتی و بازیابی اطلاعات اشاره کرد که آن را به یک گزینه عالی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند. علاوه برهمه‌ این موارد بلک شارپ GS3 از قابلیت تماس بلوتوثی و کاهش نویز ENC نیز پشتیبانی می‌کند که یکی از خصایص کارآمد ساعت های هوشمند ورزشی به شمار می‌رود. 

البته باید بدانید گذراندن 15 گواهینامه نظامی باعث شده این ساعت ظاهر سختی پیدا کند؛ اما در عوض شما ساعتی دارید که در برابر هر شرایط آب و هوایی و حتی ضربات هم مقاوم است.

مشخصات بلک شارپ GS3

Black Shark GS3 به لطف تراشه کم مصرف انرژی و باتری با چگالی بالا، 21 روز بدون نیاز به شارژ مکرر شما را همراهی می‌کند. اوایل سال 2024 بلک شارک ساعت هوشمند GT3 را نیز با صفحه نمایش 1.96 اینچی 60 هرتزی AMOLED و قابلیت مکالمه بلوتوث با قیمت 34 دلار عرضه کرد. بلک شارپ جدید نیز در حال حاضر برای پیش خرید در JD.com با قیمت ویژه 499 یوان (تقریبا 70 دلار) در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید