0

اینفینیکس Zero 20 با دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی معرفی شد

اینفینیکس Zero 20 با دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی معرفی شد
بازدید 245

[ad_1]

اینفینیکس Zero 20 با امکانات مختلفی مثل دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار و لرزش‌گیر تصویر روانه بازار شد.

آرون گروپس

اینفینیکس به تازگی از گوشی هوشمند اینفینیکس Zero اولترا 5G رونمایی کرده بود که پیشرفته‌ترین گوشی این شرکت محسوب می‌شد. این گوشی امکاناتی مثل نمایشگر AMOLED منحنی 120 هرتزی، چیپ‌ست دایمنسیتی 920، قابلیت شارژ 180 وات و دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی تثبیت تصویر داشت و قیمت آن 520 دلار اعلام شده بود. در همان زمان این شرکت قیمت اینفینیکس Zero 20 را هم تأیید کرد و حالا این گوشی نیز معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

قیمت و مشخصات فنی اینفینیکس Zero 20

اینفینیکس Zero 20 فقط یک مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات دارد. قیمت این گوشی در بازار آفریقا بین 260 و 300 دلار اعلام شده و دارای رنگ‌های خاکستری و طلایی است.

اینفینیکس Zero 20

این گوشی اینفینیکس یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی دارد که از قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر تصویر پشتیبانی می‌کند. این گوشی قابلیت ضبط ویدیوهای 1440p با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد.

دوربین سلفی این گوشی در یک پانچ هول روی صفحه‌نمایش 6.7 اینچی آمولد تعبیه شده است. این صفحه‌نمایش لبه‌های منحنی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. اینفینیکس Zero 20 با سیستم‌عامل اندروید 12 که روی آن رابط کاربری XOS 12 پیاده‌سازی شده، عرضه شده است.

زیرو 20 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند و با چیپ‌ست هیلیو G99 عرضه شده و دارای 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. اینفینیکس Zero 20 دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند.

پنل پشت این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، فناوری 4G VoLTE، وای‌فای 2 باند، جی‌پی‌اس، پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک اسکنر اثرانگشت را دارد.

قرار است اینفینیکس Zero 20 در بازارهای بیشتری عرضه شود و هند یکی از بازارهایی است که میزبان این گوشی خواهد بود. اما در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و دسترسی این محصول در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکانات و قیمت اینفینیکس Zero 20 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید