0

اینفینیکس هات 30 پلی (Infinix Hot 30 Play) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

اینفینیکس هات 30 پلی (Infinix Hot 30 Play) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 87


عضو جدید سری هات 30 اینفینیکس با نام اینفینیکس هات 30 پلی به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

کمپانی اینفینیکس گوشی جدید خود از سری Hot 30 را با نام Infinix Hot 30 Play در نیجریه عرضه کرد. پیش از این هم دو عضو دیگر این سری یعنی Hot 30 و Hot 30i معرفی شدند که به ترتیب در بازارهای تایلند و مالزی در دسترس هستند. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی Hot 30 Play در ادامه با ما همراه باشید.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اینفینیکس هات 30 پلی

گوشی Infinix Hot 30 Play دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.82 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است که حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد. در بالا و مرکز این نمایشگر نیز یک بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی فرمی جعبه مانند دارد و خطوط موربی نیز در پشت آن به چشم می‌خورد. همچنین در پنل پشتی دو حلقه دوربین وجود دارد که دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی را در خود جای داده است. یک اسکنر اثر انگشت نیز در کناره دستگاه تعبیه شده است.

اینفینیکس هات 30 پلی

اینفینیکس Hot 30 پلی به یک پردازنده هشت هسته‌ای از مدیاتک یعنی هلیو G37 به همراه 4 گیگابایت رم (قابلیت افزایش تا 8 گیگابایت) و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و از راه پورت USB تایپ C تامین می‌کند. همچنین این دستگاه از رابط کاربری XOS 12.6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و از یک سیستم خنک کننده گرافیتی دو لایه نیز برای دفع گرما برخوردار است.

اینفینیکس Hot 30 Play در سه رنگ بنفش، سفید و مشکی تولید شده و با قیمت اولیه 80000 نایرا (معادل 173 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اینفینیکس هات 30 پلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید