0

ایموجی‌های متحرک واتساپ به زودی رونمایی می‌شوند

ایموجی‌های متحرک واتساپ به زودی رونمایی می‌شوند
بازدید 146

[ad_1]

ایموجی‌های متحرک واتساپ به‌زودی راهی این شبکه اجتماعی خواهند شد. واتس‌اپ روزبه‌روز درحال کامل‌تر شدن است.

ایموجی‌های متحرک واتساپ در آینده‌ای نزدیک و در قالب یک به‌روزرسانی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شوند. آنطور که از نسخه بتا نرم‌افزار پیام‌رسان واتس‌اپ در ویندوز مشخص شده، این شبکه اجتماعی در حال تست ویژگی ذکر شده است و به‌زودی آن را به طور رسمی در اختیار همه کاربران قرار خواهد داد. اما این ایموجی‌ها چگونه نمایش داده خواهند شد؟

بیشتر بخوانید: با آپدیت جدید،‌ دسترسی هکرها به حساب کاربران واتساپ دشوارتر از همیشه شد!

ایموجی‌های متحرک واتساپ به‌زودی از راه می‌رسند

واتس‌اپ ازجمله بهترین برنامه‌های پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود که ویژگی‌های امنیتی عالی و روش‌های مختلفی برای ارتباط با یکدیگر به کاربران خود ارائه می‌کند. اکنون ظاهراً متا قصد دارد تا ویژگی‌های دیگری از پیام‌رسان خود را بهبود دهد؛ زیرا گفته می‌شود که این شرکت درحال توسعه ایموجی‌های متحرک برای واتساپ است.

وب‌سایت WABetaInfo که تمام اخبار مربوط به این برنامه را پوشش می‌دهد، در گزارش جدید خود که براساس نسخه بتا جدید واتس‌اپ برای دسکتاپ شکل گرفته است، ادعا کرده که این شرکت درحال کار روی ایموجی‌های متحرک است که احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آینده برای اولین‌بار آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

ایموجی‌های متحرک واتساپ به‌زودی از راه می‌رسند

WABetaInfo همچنین تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ نیز ارائه کرده است. درحال‌حاضر ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت. در این گزارش همچنین گفته شده است که متا برای توسعه این ایموجی‌ها از فرمت Lottie می‌کند.

درحالی‌که این ویژگی از مدت‌ها قبل وجود داشته است و بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان رقیب مانند تلگرام، ایموجی‌های متحرک را به کاربران خود ارائه کرده‌اند، واتس‌اپ در توسعه آن‌ها بسیار آهسته عمل کرده است. هرچند این ویژگی تفاوت کوچکی در تجربه کلی پیام‌رسان ایجاد می‌کند، اما اگر واتس‌اپ آن را به‌درستی اجرا کند، تأثیر زیادی در ارتباط کاربران با یکدیگر خواهد داشت.

درنهایت WABetaInfo توضیح می‌دهد که این ویژگی احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آینده نسخه بتا دسکتاپ اپلیکیشن واتس‌اپ ارائه خواهد شد و همچنین در دسترس کاربران اندروید و iOS نیز قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، درحال‌حاضر با توجه به اینکه واتس‌اپ هنوز به‌طور رسمی به آن اشاره نکرده است، باید منتظر گزارش‌ها و اخبار بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایموجی‌های متحرک واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید