0

ایلان ماسک همه حساب‌های مسدودشده توییتر را آزاد می‌کند!

ایلان ماسک همه حساب‌های مسدودشده توییتر را آزاد می‌کند!
بازدید 95


تصمیم به آزادسازی حساب‌های مسدودشده توییتر اقدام جدیدی است که توسط ایلان ماسک در نظر گرفته شده است. نظر کاربران توییتر در این خصوص چیست؟

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

تصمیم‌گیری در خصوص حساب‌های مسدودشده توییتر با نظرسنجی از کاربران شروع شد. ایلان ماسک در صفحه شخصی خود با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران نظرشان را در خصوص حساب‌های مسدودشده توییتر پرسید. مالک جدید توییتر همچنین گروه‌های کنشگرا را مقصر و مسئول نادیده‌گرفتن شورای مدیریت محتوایی توییتر خواند.

بیشتر بخوانید: سقوط چشمگیر ارزش دارایی ایلان ماسک ؛ خرید توییتر خوش‌یمن نبود!

حساب‌های مسدودشده توییتر آزاد می‌شوند!

ایلان ماسک در صفحه خود با برگزاری نظرسنجی از کاربران توییتر پرسید: «آیا توییتر باید برای حساب‌های مسدود شده، به شرط اینکه آنها قانون را نقض نکرده باشند یا درگیر اسپم برجسته‌ای نشده باشند، عفو عمومی ارائه کند؟»

حساب‌های مسدودشده توییتر

شرکت در این نظرسنجی در خصوص حساب‌های مسدودشده توییتر، تنها 24 ساعت مهلت داشت. در حال حاضر در این نظرسنجی 2.7 میلیون نفر شرکت کرده‌اند که نظر 72.4 درصد آنها مثبت بوده است. البته این اولین نظر سنجی در این رابطه نیست. ماسک پیش‌تر هم در خصوص رفع مسدودیت حساب ترامپ نظر سنجی برگزار کرده بود که آن نظر سنجی نیز نتیجه‌ای مثبت داشت. دونالد ترامپ پس از فعال شدن حساب توییتر خود گفت که دلیلی برای بازگشت دوباره‌اش وجود ندارد.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک ایده‌ی ایجاد شورایی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی باید اجازه بازگشت به این پلتفرم را داشته باشد را کنار گذاشته و معیار تشخیص صلاحیت این پلتفرم فعلا در دست خودش است. ایلان ماسک مدعی است که یکی از طرفداران سیاست‌های آزادی بیان است، اما رفتارهای وی گاهی در تناقض با این ادعا هستند. به عنوان مثال، وی به تازگی اعلام کرد «الکس جونز»، مجری و نویسنده آمریکایی نباید در توییتر فعالیت کند.

بیشر بخوانید:

نظر شما درباره آزادسازی حساب‌های مسدودشده توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید