0

ایلان ماسک می‌گوید تجربه کاربری توییتر را ارتقا داده است

سقوط ارزش توییتر به یک سوم مبلغ پرداختی ایلان ماسک!
بازدید 119

[ad_1]

از هنگام تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، به‌نظر این شبکه اجتماعی با مشکلات فراوانی روبرو بوده، اما حالا ماسک مدعی بهبود تجربه کاربری توییتر شده است.

وضعیت توییتر به علت اینکه بسیاری از تبلیغ‌دهندگان در پی نگرانی درمورد محتوای توییتر، از قرارداد تبلیغاتی خود با این شبکه‌ اجتماعی صرف‌نظر کرده‌اند و یا میزان آگهی‌های خود را کمتر کرده‌اند، آنچنان خوب به‌نظر نمی‌رسد و این شرکت با کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی روبرو شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بخشی از مشکلی که توییتر در زمینه جذب شرکت‌هایی که قصد تبلیغ محصولات و خدمات خود را دارند با آن روبرو است، از دست دادن دو مدیر اجرایی توییتر بوده است که جهت تعدیل سایت در رابطه با توییت‌های حاوی خشونت، هرزه‌نگاری و نفرت کار می‌کردند.

در حقیقت شرکت‌ها قصد نداشتند که تبلیغات محصولات آن‌ها به چنین محتوایی مرتبط شوند. از طرفی ماسک به‌تازگی مدیر عامل جدید توییتر، یاکارینو، را از NBCUniversal استخدام کرده تا در حقیقت رابطه بین توییتر و تبلیغ‌کنندگان را بهبود ببخشد.

در همین راستا ماسک از اطمینان خود جهت جذب تبلیغ‌کنندگان به توییتر توسط مدیر اجرایی جدید یعنی لیندا یاکارینو خبر داد. حالا اما با توجه به اینکه تعداد کاربران به بالاترین میزان خود رسیده، تقریباً تمامی تبلیغ‌دهندگان یا بازگشته‌اند یا برنامه بازگشت دوباره به روند تبلیغاتشان را دارند. از طرفی ماسک نیز مدعی ارتقای سطح تجربه کاربری توییتر شده است.

بیشتر بخوانید: احتمال جریمه 250 میلیون دلاری توییتر به علت نقض کپی‌رایت

ادعای ماسک: تجربه کاربری توییتر بهبود یافته است!

از زمان تصدی ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر، این پلتفرم تغییرات چشمگیری داشته است. با تلاش‌های وی جهت کسب درآمد بیشتر بعد از روبرویی با کاهش ارزش توییتر، علامت تیک آبی حالا تنها تأیید کننده فعالیت شخص به عنوان مشترک توییتر بلو بوده و شرایط مورد نیاز به‌منظور عضویت در این پلتفرم را ایجاد می‌کند.‌ با این حال، به ادعای ایلان ماسک پس‌ از خریداری توییتر، تجربه کاربری توییتر برای بیشتر کاربران بهبود یافته است.

ایلان ماسک طرح درآمدزایی توییتر را کلید زد

طبق اعلام این ثروتمند پرحاشیه دنیای تکنولوژی هم‌اکنون ورق برگشته و اوضاع توییتر مطلوب است. در همین راستا به گزارش بلومبرگ، در کنفرانس VivaTech پاریس در روز جمعه، ماسک به 4000 شرکت‌کننده حاضر اعلام کرده که بیشتر کاربران معمولی توییتر بر بهبود این وضعیت اتفاق نظر داشته و تجربه‌ کاربری توییتر هم ارتقا یافته است.

وی همچنین افزوده که توییتر پیش از ورود او دارای اثری مخرب بر جامعه بوده و به همین علت او این شرکت را خریداری کرده است. ماسک همچنین اضافه کرد: «من امیدوار بودم که بتوانم این مورد را تغییر دهم و توییتر را به پلتفرمی سازنده تبدیل کنم.»

باتوجه به اینکه در بیشتر مواقع ماسک مورد انتقاد رسانه‌ها است، لذا دیدن او در شرایط سخت باعث خوشحالی افراد بسیاری می‌شود. او حتی خودش هم گاهی در مورد خرید توییتر به شوخی اعلام می‌کند: «اگر من اینقدر باهوش هستم، چرا برای توییتر این همه هزینه پرداختم؟»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ادعای ایلان ماسک مبنی بر ارتقای تجربه کاربری توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید