0

ایلان ماسک در اندیشه اخراج نیمی از کارمندان توییتر

ایلان ماسک در اندیشه اخراج نیمی از کارمندان توییتر
بازدید 110


ایلان ماسک به عنوان صاحب جدید توییتر در حال ایجاد تغییراتی در این پلتفرم است. اخراج نیمی از کارمندان توییتر یکی از این تغییرات است! در مجله خبری آی تی و دیجیتال بخوانید.



به نظر می‌رسد ایلان ماسک به دنبال تغییرات جدی در پلتفرم توییتر است. این پلتفرم محبوب حالا دستخوش تغییرات و نظرات صاحب جدیدش شده است. اخراج نیمی از کارمندان توییتر که حدود 3700 کارمند می‌شود، از تغییراتی است که در حال رخ دادن است. همچنین ایلان ماسک به دنبال یافتن راهی برای کسب درآمد بیشتر، تیک آبی را در این پلتفرم پولی کرده است!

بیشتر بخوانید: انتشار ویدیوهای پولی در توییتر ؛ ایده‌های خطرناک ماسک تمامی ندارد!

ماسک با اخراج نیمی از کارمندان توییتر چه هدفی را دنبال می‌کند؟

ایلان ماسک که به تازگی سکان ریاست توییتر را به عهده گرفته است، حالا خودش را به عنوان مدیرعامل جدید این پلتفرم نیز معرفی کرده است. ماسک در همان ابتدای خرید توییتر، از تعدیل نیرو صحبت کرد. حالا به نظر می‌رسد ایلان ماسک با اخراج نیمی از کارمندان توییتر می‌خواهد نیروهای این پلتفرم را کاهش دهد. توییتر پس از این تعدیل نیرو 3700 کارمند خود را از دست خواهد داد.

 اخراج نیمی از کارمندان توییتر

بر اساس گزارش منتشره از بلومبرگ، تعدیل نیروی توییتر این جمعه انجام خواهد شد. کارمندانی که در لیست اخراجی هستند، به مدت 60 روز حقوق دوره بیکاری دریافت خواهند کرد. بلومبرگ در گزارش خود نوشته است که پس از این تعدیل نیرو، تعداد کارکنان توییتر نصف خواهد شد.

دورکاری در توییتر تمام می‌شود!

جالب است بدانید که ایلان ماسک طی چند سال گذشته از منتقدان سرسخت دورکاری بوده است. زمزمه‌هایی از ابتدای خرید توییتر توسط ایلان ماسک برای حذف طرح دورکاری کارمندان این پلتفرم می‌شد. حالا ماسک تصمیم دارد سیاست دورکاری برای کارمندان توییتر را برای «همیشه» پایان دهد.

تعدیل نیروی 50 درصدی بسیار بهتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شد. قبل از آنکه ایلان ماسک توییتر را بخرد، گزارش‌هایی منتشر شده بود که از قصد تعدیل نیروی 75 درصدی توسط ماسک خبر می‌داد. بعدها او این خبر را تکذیب کرد اما این تکذیب به معنای انصراف از تعدیل نیرو نبود.

حالا نیز کاهش تعداد کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی او محسوب می‌شود. ماسک این تعدیل را از مدیران رده بالا آغاز کرد. وی بلافاصله پس از امضای قرارداد خرید توییتر، «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل سابق، «ند سگال» مدیر ارشد مالی و چندین مدیر ارشد دیگر توییتر را از کار برکنار کرد.

از دیگر تغییراتی که صاحب جدید توییتر در این پلتفرم ایجاد می‌کند، هزینه سرویس اشتراکی Twitter Blue به هزینه ماهانه 8 دلار است. علاوه بر این ویرایش توییت نیز به‌زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. زمان نشان خواهد داد که آیا تغییرات ایجاد شده در این رسانه‌ی محبوب تاثیر مثبت یا منفی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخراج نیمی از کارمندان توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید