0

ایلان ماسک اعتیادش به مواد مخدر را تأیید کرد؛ افسردگی بلای جان مالک تسلا !

ایلان ماسک اعتیادش به مواد مخدر را تأیید کرد؛ افسردگی بلای جان مالک تسلا !
بازدید 12

[ad_1]

خبر اعتیاد ایلان ماسک و مجبور کردن افراد نزدیک به او برای مصرف مواد مثل بمب در فضای مجازی صدا کرد. حالا مالک تسلا و که تاثیرگذارترین چهره‌ی حال حاضر فناوری است، در یک گفتگوی خبری تلویحا اعتیادش به مواد مخدر را تائید کرد.

ملک شبکه اجتماعی “ایکس” در یک گفت‌وگو با “دان لمن” اعلام کرد که در هفته‌های مختلف، به میزان معقولی از کتامین یا مواد مشابه آن استفاده می‌کند. او افزود که در برخی هفته‌ها اصلاً از این ماده استفاده نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی جالب ایلان ماسک از آینده هوش مصنوعی ؛ سال 2029 چه اتفاقی خواهد افتاد؟

از اعتیاد مالک تسلا چه خبر؟

او توضیح داد که معمولاً زمانی به این مواد روی می‌آورد که با وجود حالت شیمیایی منفی مثل افسردگی مواجه باشد، اما با این وجود اعلام کرد که از افسردگی کلی و بلندمدت رنج نمی‌برد.

در یک پست منتشرشده در “ایکس”، ماسک اعلام کرد که برای مصرف کتامین از نسخه پزشکی استفاده می‌کند و تاکید کرد که به نظر او، استفاده از کتامین در مقایسه با داروهای ضد افسردگی SSRI گاهی بهتر است، اگرچه به ندرت از آن استفاده می‌کند.

لِمن، در یک بخش از مصاحبه خود با ماسک، به او درباره سوءاستفاده از کتامین پرسید و او پاسخ داد: «به نظر من اینطور نیست، اما اگر بیش از حد استفاده شود، انجام کار مشکل می‌شود و من تعداد زیادی کار دارم.»

او همچنین موردی که از اثرات استفاده از این مواد بر قراردادهای شرکت‌هایش با سازمان‌های دولتی پرسیده شده بود، مطرح کرد و تأکید کرد که برای وی، اهمیت اصلی اجرای قراردادها است و تأثیر مثبتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

بنیاد الکل و مواد مخدر از کتامین به‌عنوان یک بیهوش‌کننده یاد می‌کند که توانایی تحریک حواس بینایی و شنوایی انسان را دارد و ممکن است باعث جدایی از واقعیت شود. همچنین برخی از افراد به‌صورت غیرقانونی از این ماده در اشکال مختلفی ازجمله پودر، مایع یا قرص در مهمانی‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید