0

ایسوس از سری گوشی‌های گیمینگ راگ‌ فون 8 در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]

ایسوس از سری گوشی‌های گیمینگ راگ‌ فون 8 در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]
بازدید 11


در نمایشگاه CES 2024 ایسوس از سری گوشی‌های گیمینگ راگ‌ فون 8 رونمایی کرد. طبق اعلام این شرکت هر دوی این محصولات از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 8 بهره می‌برند.

در رویداد اخیر CES بسیاری از شرکت‌های فناوری به معرفی و رونمایی از محصولات خود پرداختند. در این بین ایسوس نیز از گوشی‌ گیمینگ راگ‌ فون 8 پرو  با چراغ‌های LED موسوم به AniME Vision که در پنل پشتی تعبیه شده رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:  رندرهای گوشی ایسوس راگ فون 8 پرو منتشر شد

ایسوس به طور ویژه بر تولید گوشی‌های تمرکز دارد که مخصوص گیمرها است و در این سری از گوشی‌های گیمینگ راگ‌ فون 8 نیز بدنه به شکلی طراحی شده که این دسته از کاربران را به خود جذب می‌کند. اما ایسوس این‌بار سیاست جدیدی را در طراحی بدنه برای پیشبرد اهدافش لحاظ کرده که  علاوه بر کاربر گیمر، سلیقه‌ی افراد دیگر را نیز  دربرمی‌گیرد.

ایسوس طی بیانیه‌ای عنوان داشت که گوشی‌های راگ‌ فون 8 و 8 پرو مجهز به پردازنده‌ی قدرتمند کوالکوم با رم 24 گیگابایتی، یک ترابایت فضا برای ذخیره‌سازی و تراشه‌ی گرافیکی Adreno 750  خواهند بود.

با نگاهی به بخش جلویی این سری از محصولات جدید ایسوس می‌بینیم که در راگ‌فون 8 از نمایشگر 6.78 اینچ اولد با وضوح 2.448 در 1080 پیکسل (پوشش‌دهی شده توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2) استفاده شده است.

گوشی‌ گیمینگ راگ‌فون 8 و 8 پرو مجهز به دوربین‌‌هایی است که در یک ماژول نسبتا مربع شکل در قسمت پشتی قرار دارند. ایسوس در این سری از محصولاتش با ارائه دوربین اصلی 50، دوربین تله فوتو 32 و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی هر آنچه را که یک کاربر از ثبت تصویر می‌خواهد برای او فراهم می‌کند؛ علاوه بر این دوربین تله فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری آن هم بدون افت کیفیت همه چیز را برای ثبت یک تصویر فوق‌العاده آماده کرده است.

اما دو گوشی راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو در LED های پشتی که با نام AniMe Vision شناخته می‌شوند تفاوت دارند. راگ فون 8 از داشتن این LED‌های جذاب که از صد‌ها چراغ تشکیل که قابلیت شخصی‌سازی دارند محروم است.

طبق گزارش‌ها قیمت گوشی گیمینگ راگ‌‌فون 8 با پیکربندی پایه با 16 گیگ رم و 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی برابر با 1100 دلار و راگ فون 8 پرو با 24 گیگ رم و یک ترابایت فضای ذخیره، 1500 دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که هردوی این محصولات در فصل اول سال 2024 میلادی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات گوشی‌های گیمینگ راگ‌ فون 8 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید