0

ایرباد Nothing Ear Stick رسما معرفی شد؛ ارزان و زیبا

ایرباد Nothing Ear Stick رسما معرفی شد؛ ارزان و زیبا
بازدید 74


ایرباد Nothing Ear Stick به عنوان جایگزینی برای Ear 1 به‌طور رسمی معرفی شد. در ایربادهای جدید یک قاب استوانه‌ای شکل به ویژگی‌های آن اضافه شده است.

بیش از یک سال از اینکه Nothing اولین جفت هدفون بی‌سیم خود، به نام Nothing Ear 1 را معرفی کرد، می‌گذرد؛ حال آن‌ها این راه را با معرفی ایرباد Nothing Ear Stick دنبال می‌کنند. ایربادهای جدید جانشین مدل قدیمی‌تر نیستند و بیشتر یک جایگزین ساده‌تر برای آن مدل هستند، و با چند ویژگی که قبلاً وجود نداشت و برچسب قیمتی پایین‌تر عرضه خواهند شد.

در واقع آن‌ها مشابه همان نقشی را برای Ear 1 دارند، که ایرپادهای اپل برای AirPods Pro ایفا می‌کنند. ایرباد Nothing Ear Stick از 4 نوامبر (13 آبان ماه) به طور گسترده در دسترس خواهند بود، قیمت آن‌ها نیز 99 دلار خواهد بود. همچنین در حال حاضر نیز ایربادهای Ear 1 به قیمت 149 دلار به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری‌های نامرئی

مشخصات ایرباد Nothing Ear Stick

ویژگی‌های بزرگی که در ایربادهای Ear Stick در مقایسه با Ear 1 وجود نخواهند داشت، حذف نویز فعال (ANC) و تیزی نوک گوشی‌های سیلیکونی است که مانع ورود هوا به گوش‌های شما بودند. بنابراین، هنگام استفاده از این هدفون‌ها می‌توانید صدای پس‌زمینه بسیار بیشتری بشنوید، که اگر بخواهید از آن‌ها در حین رفت‌وآمد، در حمل‌ونقل عمومی پر سر و صدا یا پروازهای هواپیما استفاده کنید، ممکن است خیلی ایده‌آل نباشد.

اما این بدان معنا نیست که کلیه مشخصات Ear Stick در مقایسه با Ear 1 کاهش یافته است. به عنوان مثال، از نظر عمر باتری، Ear Stick هفت ساعت گوش دادن مداوم از خود هدفون یا تا 29 ساعت در صورت استفاده با کیس شارژ استوانه‌ای را ارائه می‌دهد. در مقابل، Ear 1 در حدود  5.7 ساعت گوش دادن مداوم از ایربادها را ارائه می‌دهد (با روشن بودن ANC این میزان به 4 ساعت کاهش می‌یابد)، اما در صورت استفاده از کیس شارژ استوانه 34 ساعت قابل استفاده است که در این مورد کمی بیشتر از مدل جدیدتر شارژ نگه می‌دارد (لازم به ذکر است در صورت روشن بودن ANC این میزان به 24 ساعت می‌رسد).

ایرباد Nothing Ear Stick

ایرباد Ear Stick همچنین دارای درایورهای سفارشی 12.6 میلی متری در مقایسه با درایور «off the shelf» مورد استفاده در Ear 1 است. کارل پی، مدیرعامل Nothing به خبرگزاری ورج می‌گوید: «ما در واقع به‌جای خرید درایورهای قفسه‌ای برای Ear Stick، درایورهای سفارشی ساختیم، زیرا می‌خواستیم صدا را به روشی بدون توسل به بزرگ‌ترین درایورها تنظیم کنیم». او در ادامه افزود: «ما ترجیح دادیم بین اندازه درایور و نوع طراحی آکوستیک فیزیکی مناسب داخل آن تعادل برقرار کنیم تا صدایی که می‌خواهیم را ارائه کنیم، نه اینکه فقط به دنبال بزرگ‌تر شدن درایور باشیم».

تیزی نوک گوشی‌های سیلیکونی فقط صدای پس زمینه را مسدود نمی‌کند، بلکه قرارگیری آن‌ها در داخل گوش نیز دریافت صدای بم را برای داشتن صدایی کامل‌تر و غنی‌تر بهبود می‌بخشد. شرکت Nothing راه‌حلی برای فقدان این گوشی‌های نوک تیز در Ear Stick در نظر گرفته است و آن را «Bass Lock» می‌نامد. این قابلت از یک میکروفون برای اندازه‌گیری مجرای گوش کاربر و تنظیم اکولایزر هدفون برای جبران صدای بم «باس» حذف شده، استفاده می‌کند.

سایر مشخصات و قیمت ایرباد Nothing Ear Stick

در مجموع سه میکروفون روی هر ایرباد وجود دارد؛ یکی برای شنیدن صدای شما، دیگری برای گوش دادن و تلاش برای حذف صدای پس زمینه در حین تماس، و در آخر یک میکروفون در داخل هدفون برای اندازه‌گیری مجرای گوش شما. شرکت Nothing ادعا دارد که Ear Stick باید بتواند صدای باد و ازدحام جمعیت را در طول تماس‌های صوتی خنثی کند. سایر مشخصات فنی شامل پشتیبانی از هر دو کدک SBC و AAC است، اگرچه هیچ پشتیبانی از کدک aptX وجود ندارد.

تغییرات دیگر شامل استفاده «کنترلر‌های فشاری» به جای نوع لمسی آن‌ها است، که سازنده آن ادعا دارد که بدون مشکل با انگشتان خیس نیز کار می‌کند. این هدفون‌ها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند که نشان می‌دهد با خیسی کم مشکلی ندارند اما برای غوطه‌ور شدن کامل در آب مناسب نیستند. همچنین، دکمه‌های کنترلر ایرباد جدید را طبق ادعای سازنده آن می‌توان به‌کمک اپلیکیشن این شرکت در اندروید و iOS سفارشی‌سازی کرد.

ایرباد Nothing Ear Stick

هدفون های Ear Stick در مقایسه با Ear 1 مقرون به صرفه‌تر هستند (99 دلار در مقابل 149 دلار)، البته لازم به ذکر است که ایرباد Ear 1 نسبت به قبل افزایش قیمت داشته است. کارل پی، مدیرعامل Nothing، در اوایل ماه جاری اعلام کرد به‌دلیل افزایش هزینه‌ها قیمت Ear 1 بیشتر خواهد شد. در حال حاضر نیز به منظور خرید ایرباد قدیمی‌تر این شرکت باید 149 دلار هزینه کرد. ایرباد Nothing Ear Stick از نظر فنی جایگزین مقرون به صرفه‌تری نسبت به اولین سری ایرباد Nothing دارند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آن‌ها همچنین یک مدل ساده هستند که با قیمت قبلی Ear 1 فروخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت ایرباد Nothing Ear Stick چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: theverge

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید