0

ایرباد JBL Tour Pro 2 با کیس شارژ هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی معرفی شد

ایرباد JBL Tour Pro 2 با کیس شارژ هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی معرفی شد
بازدید 192


اخیرا شرکت JBL از ایرباد JBL Tour Pro 2 رونمایی کرده است. نکته جالب این ایرباد این است که کیس شارژ این محصول از یک نمایشگر لمسی پشتیبانی می‌کند.

آبان تتر

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که کیس شارژ هیچ‌یک از هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار، چنین قابلیتی ندارد و صرفا جهت محافظت از هدفون و شارژ کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اقدام خلاقانه شرکت JBL می‌تواند مسیر سایر کمپانی‌ها را تغییر دهد و سبب شود که در آینده، حضور نمایشگر در کیس هدفون به یک معیار اصلی برای این محصولات تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

نمایشگر ایرباد JBL Tour Pro 2 دقیقا چه‌کاربردی دارد؟

با استفاده از نمایشگر ۱.۴۵ اینچی LED ایرباد JBL Tour Pro 2 کاربران قادر هستند پخش موسیقی را مدیریت کنند یا تنظیمات ایرباد را مطابق میل خود تغییر دهند. علاوه براین، به لطف این نمایشگر می‌توان نوتیفیکیشن برنامه‌ها، اعلان‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی یا تماس‌های تلفنی را مشاهده کرد. با وجود چنین امکاناتی ایرباد JBL Tour Pro 2، می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی که از ساعت‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند باشد.

کیس شارژ2 Tour Pro

این محصول نسخه بلوتوث ۵.۳ LTE را به کاربران خود ارائه می‌دهد و با پشتیبانی از درایورهای ۱۰ میلی‌متری، می‌تواند کیفیت صدای بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق ادعای شرکت JBL، شارژ باتری Tour Pro 2 تا مدت ۴۰ ساعت پایدار خواهد بود و باتری خود هدفون می‌تواند به مدت ۱۰ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. این ایرباد از ۶ میکروفون داخلی بهره می‌برد و از سیستم Active Noise Cancelling (حذف نویز) بهره می‌برد‌.

در اینجا خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که هرچند بعضی از مشخصات Tour Pro 2 با نسل قبلی خود یعنی Tour Pro Plus مطابقت دارد، اما باید گفت که این ایرباد جدید شرکت JBL از هرنظر عملکرد بهتری نسبت Tour Pro Plus دارد.

ایرباد JBL Tour Pro 2 برای عرضه در ژانویه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است و ظاهرا با قیمتی معادل ۲۴۹ یورو یا ۲۲۰ پوند به در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایرباد JBL Tour Pro 2 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید