0

ایرباد وان پلاس نورد بادز 2 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ایرباد وان پلاس نورد بادز 2 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 70

[ad_1]

ایرباد وان پلاس نورد بادز 2 ارمغان دیگری در کنار گوشی نورد CE 3 لایت از برند وان پلاس است و تمام ویژگی‌های یک ایرباد قدرتمند را دارد.

درحال‌حاضر تعداد زیادی از گوشی‌ها نظیر وان پلاس نورد CE 3 لایت از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برند. اما به نظر می‌رسد دوره هندزفری‌های قدیمی در واقع به پایان رسیده و شرکت‌های مختلف تمامی تلاش خود را جهت عرضه ایربادهای جدید و جذاب به‌کار گرفته‌اند. در همین راستا، دیروز هم شاهد معرفی ایرباد وان پلاس نورد بادز 2 بودیم.

از ویژگی‌های صوتی وان پلاس Nord Buds 2 باید به پشتیبانی از دالبی اتموس، Dirac Tuner و اکولایزر ساند مستر اشاره داشت. کلیه این قابلیت‌ها در کنار درایورهای 12.4 میلی‌متری به معنای انتظار تجربه صوتی باکیفیتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: وان پلاس ایس 2V رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات ایرباد وان پلاس نورد بادز 2

برخلاف نسل گذشته این ایرباد این‌بار شاهد بهره‌گیری از سیستم حذف نویز فعال خواهیم بود که توانایی کاهش صدای پس‌زمینه را تا 25 دسی‌بل دارد. درصورت فعال‌سازی این سیستم، می‌توانید با هر بار شارژ تا 5 ساعت از هدفون بی سیم خود بهره ببرید. در حالت غیرفعال هم ایرباد وان پلاس تا 7 ساعت فعال خواهد بود.

ایرباد وان پلاس نورد بادز 2

نکته مهم در این گجت پشتیبانی از شارژ سریع بوده که یعنی تنها با 10 دقیقه شارژ توانایی تأمین انرژی مورد نیاز برای 5 ساعت پخش موسیقی (بدون حذف نویز فعال) را خواهد داشت. از طرفی کیس شارژ هم امکان افزودن 27 تا 36 ساعت به مدت زمان گوش‌سپاری شما به موسیقی را فراهم خواهد کرد.

در بخش ارتباطی نیز رابط بین نورد بادز 2 با دستگاه دیگر با بلوتوث 5.3 خواهد بود. به ادعای وان پلاس در حالت گیمینگ تاخیر زمانی این ایربادها به 94 میلی‌ثانیه کاهش خواهد یافت. شرکت چینی همچنین موفق به کسب تاییدیه IP55 برای محصول جدید خود شده که یعنی در هنگام عرق کردن یا باران نگرانی برای استفاده از این ایرباد وجود نخواهد داشت.

ایرباد وان پلاس نورد بادز 2

نکته جالب این ایرباد قرارگیری تعدادی استیکر ایموجی از سوی وان پلاس در جعبه محصول بوده تا نورد بادز 2 را شخصی‌سازی کنید. در پایان باید گفت، وان پلاس برچسب قیمتی 70 یورو را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص ایرباد وان پلاس نورد بادز 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید