0

ایرباد هواوی فری بادز پرو 2 پلاس معرفی شد

ایرباد هواوی فری بادز پرو 2 پلاس معرفی شد
بازدید 120


هواوی فری بادز پرو 2 پلاس همراه با ارتقاهایی نسبت به قبل روانه بازار شد. در ادامه به مشخصات ایرباد بی‌سیم +Huawei Freebuds Pro 2 خواهیم پرداخت.

طی رویداد اخیر هواوی چندین محصول جذاب جدید معرفی شد. این شرکت چینی در این رویداد گوشی هواوی پی 60 را در سه نسخه مختلف معرفی کرد. همچنین هواوی میت ایکس 3 به‌عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 رونمایی شد. در این مطلب اما به ایرباد پرچمدار هواوی فری بادز پرو 2 پلاس خواهیم پرداخت که در کنار فری بادز 5 رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60 با شارژدهی یک روزه معرفی شد

مشخصات هواوی فری بادز پرو 2 پلاس

ایرباد +Huawei Freebuds Pro 2 موفق به دریافت گواهی IP54 جهت حفاظت در برابر گرد و خاک و آب شده است. این ایرباد مجهز به بلوتوث 5.2، درایور دینامیک 11 میلی‌متری، میکرو تیوتر، کنترل‌های لمسی و لغز نویز فعال نیز خواهد بود.

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس

فری بادز پرو 2 پلاس در واقع مدل ارتقا یافته پرو 2 خواهد بود و به همین جهت، به‌جز برخورداری از سنسورهای جدید، تمایز ویژه‌ای با نسخه پایه خود ندارد. با این سنسورها امکان پایش دما و ضربان قلب نیز ارائه خواهد شد و هواوی مدعی بهره‌مندی این ایرباد از نخستین فناوری پایش ضربان قلب دوگانه مادون قرمز و نور سبز نیز برخوردار است. این فناوری نسبت به قبل از دقت بالایی برخوردار است.

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس

با قرارگیری سنسورهای جدید، وزن فری بادز پرو 2 پلاس به میزان 0.2 گرم افزایش یافته و از 6.1 گرم وزن نسخه پایه به 6.3 گرم رسیده است. این ایرباد بی‌سیم یک کیس 52 گرمی با یک باتری 580 میلی‌آمپر ساعتی (افزون‌بر 55 میلی‌آمپر ساعت هر گوشی) را در اختیار دارد. این باتری از شارژ بی‌سیم Qi و سیمی USB-C نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس با قیمت اولیه 1399 یوان (205 دلار) پیش‌فروش خواهد شد. فروش رسمی این ایرباد جدید در تاریخ 9 آوریل با قیمت 1499 یوان (220 دلار) انجام خواهد شد. در همین روز جزئیات عرضه جهانی این محصول هواوی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات هواوی فری بادز پرو 2 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید