0

اچ ام دی پالس پرو در تاریخ 24 آوریل 2024 به بازار عرضه خواهد شد

اچ ام دی پالس پرو در تاریخ 24 آوریل 2024 به بازار عرضه خواهد شد
بازدید 16

[ad_1]

محصول جدید شرکت HMD با نام اچ ام دی پالس پرو (HMD Pulse Pro) به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی در بازارهای مختلف از جمله هند در دسترس خواهد بود.

HMD به تازگی از گوشی Boring با همکاری Heineken و Bodega رونمایی کرده است. اکنون این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند دیگر با نام HMD Pulse Pro است که امروز اطلاعات مختلفی درباره تاریخ عرضه، مشخصات کلیدی و قیمت آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اچ ام دی پالس پرو (HMD Pulse Pro)

همان‌طور که گفته شد، شرکت اچ‌ام‌دی این روزها در حال آماده سازی سری جدید HMD Pulse با دو مدل پایه و پرو است. این دو دستگاه قرار است که به زودی در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شوند. با این حال، امروز به لطف یک خرده فروش فنلاندی، پیش از عرضه رسمی، جزئیات دقیقی درباره مدل پرو این سری فاش شده است.

اچ ام دی پالس پرو

با نگاهی به لیست منتشر شده توسط این خرده فروشی متوجه می‌شویم که اچ ام دی Pulse Pro دارای یک نمایشگر 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود.

این گوشی به تراشه یونیساک T606 مجهز شده و از حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) برخوردار خواهد بود.

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کار خود را از طریق درگاه USB تایپ C انجام خواهد داد. در پنل پشت یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی به عنوان لنز عمق سنج وجود خواهد داشت. در جلو نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد.

اچ ام دی پالس پرو

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید اچ ام دی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0، NFC، اسکنر اثر انگشت جانبی و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد. اچ ام دی Pulse Pro با برچسب قیمت 179 یورو، که تقریبا معادل 190 دلار آمریکا یا 15900 روپیه هند می‌شود، یک گوشی اقتصادی و به‌صرفه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را از تاریخ 24 آوریل (5 اردیبهشت) در رنگ مشکی تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی جدید برند اچ ام دی یعنی اچ ام دی پالس پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید