0

اپل واچ SE2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اپل واچ SE2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 47


رویداد بزرگ اپل برگزار شد و اپل در این رویداد رسماً از اپل واچ SE2 رونمایی کرد. برای اطلاع از قیمت و امکانات این ساعت هوشمند با ما همراه باشید.

آبان تتر

اپل رسماً از یک اپل واچ SE جدید رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید که آپگریدی از اپل واچ SE معمولی است، نسل دوم ساعت‌های هوشمند ساده اپل با قابلیت پشتیبانی از شبکه موبایل محسوب می‌شود.

قیمت مدل جی‌پی‌اس‌دار اپل واچ SE2 برابر با 249 دلار و قیمت مدل مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه موبایل 299 دلار است که نسبت به مدل قبلی 30 دلار کمتر است. این ساعت هوشمند جدید اپل از 16 سپتامبر یعنی 25 شهریور در دسترس خریداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اپل واچ سری 8 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات فنی اپل واچ SE2

اپل واچ SE2 مجهز به قابلیت تشخیص تصادف است که در اپل واچ سری 8 معرفی شد و به دلیل استفاده از یک تراشه S8 جدید در آن نسبت به نسل قبل، 20 برابر سریع‌تر است. این تراشه همان تراشه‌ای است که در اپل واچ سری 8 استفاده شده بود. حسگر تشخیص حرکت این ساعت همان حسگر سری 8 است و به رنگ‌های نقره‌ای، آبی نیمه شب و استارلایت (سفید) تولید شده است.

اپل واچ SE2

اپل واچ SE2 از طریق جفت شدن با طرح رومینگ آیفون، قابلیت پشتیبانی از رومینگ بین‌المللی را دارد. امکانات استاندارد اپل واچ SE در این ساعت هم وجود دارد مثل صفحه نمایش رتینا OLED، حسگر تشخیص ضربان قلب نوری، قابلیت تشخیص زمین خوردن، تماس اضطراری و مقاومت در آب تا عمق 50 متری.

قابلیت پشتیبانی از شبکه موبایل برای والدینی مناسب است که مایلند بدون نیاز به استفاده از آیفون با فرزندشان در مدرسه در تماس باشند و به گفته شرکت اپل، این ساعت با قابلیت تنظیم خانواده اپل که در اپل واچ SE معرفی شد، سازگار است.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند اپل واچ SE را با آیفون والدین یا مراقبان کودک تنظیم کنند اما بعد از آن، ساعت به صورت مستقل کار می‌کند. این قابلیت در اپل واچ سری 3 که قیمت کمتری داشت وجود نداشت. صفحه نمایش اپل واچ SE2 هم نسبت به سری 3 30 درصد بزرگتر است.

اپل واچ SE2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اپل واچ SE که دو سال پیش رونمایی شد برای کاربرانی که به دنبال یک گجت اقتصادی برای جفت کردن با آیفون بودند گزینه خیلی خوبی بود. این ساعت امکانات پیشرفته مدل‌های گران قیمت مثل حسگر ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون و صفحه نمایش همیشه روشن را ندارد، اما با خرید آن می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپل واچ SE2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید