0

اپل واچ دیابت یک زن اوکلاهمایی را تشخیص داد

اپل واچ دیابت یک زن اوکلاهمایی را تشخیص داد
بازدید 20

[ad_1]

ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) مجهز به سنسور ضربان قلب و قابلیت تشخیص Afib بوده و توانسته به کمک این گجت، دیابت یک زن اوکلاهمایی را تشخیص دهد.

ویژگی‌های سلامتی اپل واچ تاکنون چندین بار منجر به کشف‌های نجات بخش شده است. قبل از روز جهانی دیابت در تاریخ ۱۴ نوامبر، جودیت لوبکه (Judith Luebke) از اوکلاهما اعلام کرد که دو سال پیش، این ساعت هوشمند دیابت او را تشخیص داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تشخیص دیابت یک زن توسط اپل واچ

جودیت لوبکه در ابتدا هشدار ضربان قلب بالای خود را که روی اپل واچ نشان داده می‌شد، به استرس و اندوه فوت همسرش ربط می‌داد ولی همکارانش از او می‌خواستند به بیمارستان برود و آزمایش دهد. در همان زمان پزشکان بیماری دیابت او را برای اولین بار تشخیص دادند. وی حتی سطح قند خون بسیار بالایی داشت اما این مسئله را نمی‌دانست. لوبکه در این باره گفت:

«یک روز صبح جمعه، من نوتیفیکیشن روی ساعتم دیدم که نشون می‌داد در وضعیت A-FIB هستم. صبح آن روز با رئیسم صحبت کردم و گفتم امروز یک جلسه دارم و شاید بعد از آن به دکتر بروم. شاید هم نروم. اما او گفت بهتر است همین حالا به دکتر بروی.»

اپل واچ دیابت یک زن اوکلاهمایی را تشخیص داد

همان روز او به بیمارستان می‌رود و متوجه می‌شود که دیابت و قند خون بالا دارد. لوبکه اظهار کرده است: «اگر تا آخر هفته صبر می‌کردم، احتمالاً زنده نمی‌ماندم و اگر آن اعلان را روی ساعت خود ندیده بودم، مطمئنا برای رفتن به دکتر عجله نمی‌کردم.»

دختر او، شانون بوئرز (Shannon Bowers) نیز خوشحالی خود را از این بابت اعلام کرد و گفت: «نمی‌دانم بدون مادرم چه کار می‌کردم…. اگر اعلان ساعت و اصرار همکاران و رئیس او نبود، او الان اینجا نبود.»

این داستان نشان می‌دهد که مشتریان واقعی در جهان چگونه از اپل واچ استفاده می‌کنند و منافعی را کشف می‌کنند که هرگز نمی‌توانستند تصور کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تشخیص دیابت یک زن توسط اپل واچ چیست؟ به نظر شما ساعت‌های هوشمند تا چه حد می‌توانند در زمینه سلامتی و تشخیص بیماری به کاربران خود کمک کنند؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید