0

اپل:‌ علت گرمای آیفون 15 مشکل نرم‌افزاری است و با بروزرسانی برطرف می‌شود!

اپل:‌ علت گرمای آیفون 15 مشکل نرم‌افزاری است و با بروزرسانی برطرف می‌شود!
بازدید 48

[ad_1]

ظاهراً برخی کاربران از گرمای آیفون 15 به ستوه آمده و اپل را با جملاتی ملامت کرده‌اند. اپل نیز در پاسخ اعلام کرد که این مشکل نرم‌افزاری است و به زودی مرتفع می‌گردد.

پرچمداران تازه نفس اپل باوجود اینکه هیاهویی در بازار موبایل جهانی ایجاد کرده‌ و مردم برای خرید آنها صف‌های طول و درازی تشکیل می‌دهند، اما نشان داده‌اند که دارای مشکلات بسیار زیادی بوده که کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف آنها را به صورت فیلم و یا عکس به اشتراک گذاشته‌اند. از شکنندگی بسیار بالای پنل پشتی گوشی گرفته تا تغییر رنگ فریم تیتانیومی براثر لمس کاربر و حالا نیز گرمای بیش از اندازه آنها. به تازگی کاربرانی از گرمای آیفون 15 شکایت کرده و این موضوع را رسانه‌ای کرده‌اند. اپل نیز نهایتاً عنوان کرده است که این مشکل نرم‌افزاری بوده و به زودی با یک به‌روزرسانی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشکلات بی‌پایان آیفون 15؛ باتری آیفون 15 باد می‌کند! [+عکس]

گرمای آیفون 15 انتقاداتی را روانه بزرگترین شرکت جهان کرد

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی برای سیستم‌عامل iOS 17 منتشر می‌کند تا باگی را برطرف کند که احتمالاً عامل گرمای بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است. این نخستین‌باری است که اپل به انتقادهای گسترده‌ی متمرکزبر دمای آیفون واکنش نشان می‌دهد.

اپل می‌گوید که به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن‌های متفرقه فشار زیادی به آیفون‌های جدید وارد کرده و باعث گرم‌شدن بیش‌از‌حد دستگاه شده است. اپل صراحتاً به برخی از سرویس‌ها شامل اینستاگرام و اوبر و بازی Asphalt 9: Legends اشاره کرده است.

گرمای آیفون 15 انتقاداتی را روانه بزرگترین شرکت جهان کرد

اپل در حال همکاری با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است تا مسئله‌ گرما رفع شود. به‌گفته‌ منابع آگاه، نسخه‌ جدید اینستاگرام که چهارشنبه‌ گذشته منتشر شد، حاوی فایل جدیدی است تا این شبکه‌ی اجتماعی باعث داغی آیفون نشود.

اپل در بیانیه‌اش می‌گوید که ممکن است آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در چند روز اول آغاز به‌ کار یا چند روز پس از بازنشانی تنظیمات، گرم‌تر از حالت عادی باشند؛ چون فعالیت‌های پس‌زمینه افزایش پیدا می‌کند. این رفتار موقتی سال‌ها است که در آیفون دیده می‌شود.

اپل قصد دارد به‌زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کند. اطلاعیه‌ اپل نشان می‌دهد که مشکل گرمای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ناشی از نقص سخت‌افزاری نیست و به باگ نرم‌افزاری ارتباط دارد.

طبق گفته‌ برخی از رسانه‌ها، اپل نمی‌خواهد قدرت پردازشی پردازنده‌ A17 Pro را برای حل مشکل گرما محدود کند. مینگ‌چی کو، تحلیلگر سرشناس، هفته‌ گذشته گفته بود که بدون محدودکردن قدرت پردازنده احتمالاً نمی‌توان مشکل گرما را به‌طور کامل رفع کرد. او گفته بود تیتانیوم یکی از عوامل گرمای شدید آیفون است.

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را اواخر شهریور رونمایی کرد و یک هفته بعد در‌دسترس مشتریانش قرار داد. قیمت گوشی آیفون ۱۵ درمقایسه‌با قیمت گوشی آیفون ۱۴ تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گرمای آیفون 15 و واکنش اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید