0

اپل ایرپاد پرو 2 رسما معرفی شد

اپل ایرپاد پرو 2 رسما معرفی شد
بازدید 99


بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره اپل ایرپاد پرو 2 رسما رونمایی شد. این محصول بهترین کیفیت صدای ممکن را نسبت به رقیبان خود به کاربران ارائه می‌دهد.

آبان تتر

ایرپاد جدید اپل از نظر شکل و ظاهر شباهت زیادی به مدل موجود در بازار دارد؛ اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که از عملکرد بسیار بهتری برخوردار خواهد بود. این محصول از چیپ H2 اپل بهره می‌برد که به سبب آن، اتصال با پهنای باند بالا امکان پذیر خواهد بود‌. درایورهای موجود در این ایرپادها قادر هستند که صداهای ضعیف را تقویت کنند و صدایی واضح با طیف گسترده فرکانس به کاربران ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: آیفون 14 و 14 پلاس رسما معرفی شدند

مشخصات و امکانات اپل ایرپاد پرو 2

اما ایرپاد جدید چه قابلیت‌های جدیدی دارد؟ در ابتدا باید به قابلیت Spatial Audio (صدای 3D) اشاره کرد که از نقاط قوت اپل ایرپاد پرو ۲ محسوب می‌شود.

اکنون کمپانی اپل به لطف سیستم عامل iOS16 قابلیت Spatial Audio را ارتقا داده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند یک تجربه کاملا فراگیر را تجربه کنند. قابلیت مذکور با دستگاه‌هایی که از دوربین True Depth پشتیبانی می‌کنند سازگار می‌شود و این فناوری جهت ایجاد یک تجربه شنیداری منحصربه‌فرد برای هر کاربر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Apple AirPods Pro 2

در اینجا خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که سیستم حذف نویز پویا (ANC) در نسل قبلی ایرپادهای اپل، در مقایسه با رقیبان خود از عملکرد بهتری برخوردار بود و اکنون با استفاده از چیپ H2، سیستم ANC در اپل ایرپاد پرو ۲ بیش از پیش ارتقا پیدا می‌کند.

همچنین، قابلیت شفاف‌سازی صدا در ایرپاد پرو ۲ بهبود یافته و صداهای ناملایم محیط، به صورت موثرتری فیلتر می‌شوند‌. این هدفون با سرعت ۴۸۰۰۰ مرتبه در ثانیه به تغییر صدای محیط واکنش می‌دهد و به لطف چنین سرعت بالایی، تقریبا تمام صداهای آزار دهنده در محیط را شناسایی و حذف می‌شوند.

اپل ایرپاد پرو ۲ علاوه بر حفظ روش‌های کنترل لمسی قدیمی، روش جدیدی برای کنترل صدا را ارائه می‌دهد. اکنون کاربران می‌توانند با لمس بدنه ایرپاد میزان صدا را مطابق میل خود تنظیم کنند.

ایرپادهای جدید اپل از نظر میزان شارژدهی و عمر باتری شامل پیشرفت‌هایی نسبت به نسل قبلی خود شده‌اند. شارژ باتری ایرپاد پرو ۲ بدون در نظر گرفتن کیس، تا شش ساعت پایدار خواهد بود و با اضافه کردن شارژ کیس، این مدت زمان تا ۳۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که شارژ باتری نسل جدید ایرپاد پرو نسبت به نسل قبل ۶ ساعت افزایش یافته است.

باید گفت که تنها پیشرفت کیس شارژ این محصول در زمینه پایداری شارژ باتری نخواهد بود. کیس اپل ایرپاد پرو ۲ با استفاده از شارژر ساعت هوشمند اپل یا لوازم‌جانبی MagSafe به صورت بی‌سیم قابل شارژ خواهد بود‌. همچنین، این محصول از شارژرهای بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. کیس ایرپاد پرو ۲ مجهز به سیستم جستجوی مکان و یک بلندگو جهت اعلام اعلان‌هایی مانند شارژ باتری یا نزدیک شدن دستگاه به کیس در سیستم جستجو خواهد بود.

طراحی ایرتیپ‌های اپل ایرپاد پرو ۲ مانند نسل قبلی خواهد بود؛ البته با این تفاوت که سایز extra Small به این ایرتیپ‌ها افزوده می‌شود. جهت خرید نسل جدید ایرپادهای اپل می‌توان از تاریخ ۹ سپتامبر اقدام کرد. این محصول در ۲۳ سپتامبر با قیمت ۲۴۹ دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره اپل ایرپاد پرو 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید