0

اپل اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان خواهد بود

اپل اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان خواهد بود
بازدید 27

[ad_1]

طبق تحقیقاتی که تحلیلگران روزنامه وال استریت به عمل آورده‌اند این امکان وجود دارد که اپل به اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان تبدیل شود.

به گفته روزنامه وال استریت، اپل اولین شرکتی خواهد بود که به ارزش بازار ۴ تریلیون دلاری دست پیدا می‌کند. این شرکت که هم‌اکنون ارزشی برابر 3.07 تریلیون دلار دارد می‌تواند تا پایان سال 2024 این رقم را به 4 تریلیون دلار برساند. تحلیلگران معتقدند که بازار و فروش رو به رشد آیفون‌ها و همچنین افزایش خدمات این شرکت فناوری بزرگ، تاثیر بسزایی در تسریع روند افزایش ارزش بازار اپل خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپل اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان

به گزارش Cramer در وب‌سایت خبری cnbc، کاهش تقاضای آیفون 15 از سوی بازارهای مختلف و گزارش‌های منفی که این روزها از نفوذ اپل در بازار چین منتشر می‌شود، اصلا خطر بزرگی برای این غول فناوری به حساب نمی‌آیند و در واقع تمام این اتفاقات باعث نشده که نمودار سهام این شرکت به شکل سهمی دربیاید.

اولین شرکت 4 تریلیون دلاری

Wedbush تخمین می‌زند که بخش خدمات کلیدی اپل می‌تواند به تنهایی و به طور مستقل در سال 2024 تا 1.6 تریلیون دلار ارزش داشته باشد. درآمد اصلی این بخش که مربوط به خدماتی مانند Apple Pay و App Store می‌شود، در سه ماهه گذشته به رکورد 22.3 میلیارد دلاری رسید. بنابراین رسیدن به چنین رقمی چندان دور از انتظار نیست.

همچنین سهام اپل در هلدینگ Trust از Jim Cramer، تاکنون بیش از 50 درصد رشد داشته است و تمام این مسائل منجر به دستیابی این شرکت به عنوان اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در این باره چیست؟ آیا اپل اولین شرکت 4 تریلیون دلاری در جهان خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: cnbc

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید