0

اپل امسال از دو رنگ جدید برای آیفون 16 پرو رونمایی می‌کند

اپل امسال از دو رنگ جدید برای آیفون 16 پرو رونمایی می‌کند
بازدید 22

[ad_1]

یکی از افشاگران معروف اپل در حساب ایکس خود اعلام کرده که آیفون 16 پرو قرار است امسال علاوه بر رنگ‌های پایه نسخه‌های قبلی، میزبان دو رنگ جدید باشد.

Majin Bu، که یکی از افشاگران معروف اپل به شمار می‌رود، پستی را در ایکس منتشر کرده است که در آن ادعا می‌شود دو رنگ جدید برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در راه خواهد بود. بو در پست خود نوشته: “بر اساس اطلاعاتی که توانستم پیدا کنم، رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو می‌تواند زرد صحرایی (تیتانیوم صحرایی) مشابه رنگ طلایی آیفون 14 پرو باشد، اما رنگ خاکستری سیمانی (Cement Gray) رنگی عمیق‌تر و سنگین‌تر از خاکستری فضایی مشابه آنچه در آیفون 6 استفاده می‌شود، خواهد بود.”


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو و پرومکس

این افشاکننده سابقه خوبی دارد و اضافه می‌کند: “سایر رنگ‌های احتمالی نیز مورد بحث قرار گرفته‌اند، با این حال، به نظر می‌رسد که آنها کمتر قابل قبول هستند و من ترجیح دادم از گزارش آنها اجتناب کنم. این اطلاعات را 100٪ دقیق یا واقعی تلقی نکنید.” او همچنین می‌گوید که اپل هنوز تصمیم نهایی در مورد رنگ‌های آیفون 16 پرو را اتخاذ نکرده است. گزینه‌های رنگی امسال برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس موجود شامل تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی بوده است.

ماجین بو در یک پست جداگانه گفت که انتظار نمی‌رود سری آیفون 16 پرو در رنگ قرمز یا سبز در دسترس باشد. وی افزود: “نه قرمز یا سبز، شاید آبی همچنان باقی بماند، هرچند احتمال جایگزینی با رنگ دیگری وجود دارد.”

ما انتظار داریم که سری آیفون 16 در اوایل سپتامبر معرفی و اواخر همان ماه عرضه شود. شایعه شده است که آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED بزرگتر و آیفون 16 پرو مکس ممکن است صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED بزرگتر داشته باشد. آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس هر دو می‌توانند به دوربین پریسکوپ Tetraprism مجهز شوند که زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می‌دهد. همچنین شایعه شده است که مدل‌های جدید Pro دارای یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی هستند و هر دو باید از پردازنده برنامه کاربردی A18 Pro (AP) ساخته شده توسط TSMC با استفاده از نود پردازشی 3 نانومتری نسل دوم (N3E) استفاده کنند.

انتظار می‌رود هر چهار گوشی آیفون 16 دارای دکمه جدید Capture باشند که می‌توان با کشیدن انگشت روی سوژه‌ای که در حال عکاسی یا فیلم‌برداری است زوم کرد. یک لمس ملایم روی دکمه به دوربین اجازه می‌دهد تا روی سوژه فوکوس کند در حالی که با فشار دادن کامل دکمه، عکسی گرفته می‌شود یا ضبط شروع می‌شود.

آیفون 16 و آیفون 16 پلاس به احتمال زیاد نمایشگرهای 6 اینچی و 6.7 اینچی OLED خود را حفظ خواهند کرد و ممکن است از پردازنده 3 نانومتری A18 Bionic AP استفاده کنند. شایعه شده است که گوشی‌های غیر پرو دارای دکمه Action هستند که سال گذشته در سری آیفون 15 پرو معرفی شد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا یک سری عملکرد‌های مختلف نظیر باز کردن دوربین، روشن کردن چراغ قوه و… را با استفاده از دکمه Action تعریف کرده و با فشردن آن، دستور دلخواه خود را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید