0

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی منتشر شد

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی منتشر شد
بازدید 8

[ad_1]

به لطف اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت ، اکنون کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی کوپایلت بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند.

مایکروسافت امسال چت‌بات و دستیار هوش مصنوعی Copilot را که توسط GPT پشتیبانی می‌شود، به محصولاتش از جمله ویندوز 10 و ویندوز 11 معرفی کرد. اپلیکیشن Microsoft Copilot اکنون برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است. این اپلیکیشن به رقابت با ChatGPT و Google Bard می‌پردازد تا راه‌حل‌های پیشرفته‌تری را برای سوالات و مشکلات شما ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت

مایکروسافت بی سر و صدا اپلیکیشن Copilot را برای دستگاه‌های اندرویدی چند روز پیش عرضه کرده است. اکنون این اپلیکیشن در فروشگاه Google Play Store موجود است و نیازی به ورود ندارد. این اپلیکیشن توسط موتور هوش مصنوعی GPT-4 از OpenAI پشتیبانی می‌شود و سه سبک گفتگو برای پاسخ‌ها را ارائه می‌دهد: متعادل، خلاق و دقیق. این اپلیکیشن در حال حاضر برای دستگاه‌های iOS یا iPadOS در دسترس نیست.

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت پاسخ‌هایی به سوالات شما ارائه می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا ایمیل یا پیام‌ها را تنظیم کرده یا تصاویری از طریق متن (توسط Dall-E 3) تولید کنید و اسناد ایجاد کنید. همچنین می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند تا به دانش‌آموزان در تکالیف و پروژه‌هایشان کمک کند. در مقام مقایسه، دسترسی به GPT-4 از طریق اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید نیازمند پرداخت هزینه برای کاربران است.

ماه گذشته، مایکروسافت بینگ چت را به Copilot تغییر نام داد. مایکروسافت در ابتدای امسال شروع به ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی پشتیبانی شده توسط GPT کرد، و همچنین از نسخه بازسازی شده موتور جستجوی بینگ. بعداً چت‌بات هوش مصنوعی به ویندوز 10 و ویندوز 11 آورده شد. Copilot مایکروسافت در Office 365 برای ایجاد اسناد، ویرایش و خلاصه‌سازی گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه اندرویدی اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید