0

اپلیکیشن موبایل توییچ به قابلیت استوری مجهز شد

اپلیکیشن موبایل توییچ به قابلیت استوری مجهز شد
بازدید 78

[ad_1]

قابلیت استوری نیز به اپلیکیشن موبایل توییچ راه یافته و هم‌اکنون کاربران واجد شرایط می‌توانند تصاویر، متن پیام یا کلیپ‌هایی را از این طریق به‌اشتراک بگذارند.

تا چند روز دیگر رویداد TwitchCon در لاس وگاس برگزار می‌شود. حالا اما پیش از برگزاری آن، توییچ (Twitch) قابلیت استوری را به برنامه‌های موبایل خود افزوده است.

بیشتر بخوانید: یوتیوب محبوب‌ترین منبع ویدیویی نوجوانان است!

قابلیت استوری در اپلیکیشن موبایل توییچ

استوری‌های تو‌ییچ دقیقاً مشابه این ویژگی در سایر شبکه‌های اجتماعی کار خواهد کرد. کاربران واجد شرایط قادر خواهند بود تا تصاویر، پیام‌های متنی یا کلیپ‌هایی را از طریق آن بفرستند که پس از 48 ساعت ناپدید خواهند شد. بینندگان هم در فضای اختصاصی بالای برنامه توییچ امکان تماشای استوری استریمرهای موردعلاقه خود را دارند.

اپلیکیشن موبایل توییچ

«ادواردو فنیلی»، مدیر محصول ارشد توییچ درباره این قابلیت اپلیکیشن موبایل توییچ در وبلاگ آن نوشته است: «با ایجاد استوری‌ها، دسترسی شما به جامعه خود را آسان‌‌تر کرده‌ایم. دسترس استریمرهای واجد شرایط به این ویژگی به‌تدریج تا پایان هفته ادامه خواهد شد و سپس به‌طور مداوم استریم‌هایی که حداقل شرایط واجد را دارند به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.»

هم‌اکنون قابلیت استوری تنها برای افرادی در دسترس قرار گرفته که در 30 روز گذشته یک استریم داشته‌اند. افزون‌براین، تو‌ییچ در مورد استوری‌های به اشتراک‌گذاشته آمار و تحلیل‌هایی را ارائه می‌کند و بینندگان می‌توانند با نوتیفیکیشن از استوری‌های جدید اطلاع یابند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص اپلیکیشن موبایل توییچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: ویجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید