0

اپلیکیشن مبتنی هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر معرفی شد!

اپلیکیشن مبتنی هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر معرفی شد!
بازدید 399

[ad_1]

به تازگی از یک اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر ارائه شده است. این اپلیکیشن حال در فروشگاه گلکسی ارائه شده است.

سامسونگ تنها چند ماه پس از معرفی اپلیکیشن Expert RAW برای دستگاه‌های گلکسی، با یک برنامه عکاسی جذاب دیگر که تنها محدود به فروشگاه گلکسی شده، بازگشته است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

این اپلیکیشن که Galaxy Enhance-X نام دارد، ادعا می‌کند که از هوش مصنوعی برای ارزیابی و بررسی عکس‌ها استفاده می‌کند. همچنین با بهبود و حذف نقص‌های موجود در تصاویر کیفیت آنها را تا حد چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر

برنامه Galaxy Enhance-X دارای ویژگی‌های متنوع و زیادی است. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به حذف تاری، حذف انعکاس‌ها، ارتقا و افزایش رزولوشن، شفاف‌سازی جزئیات، روشن‌تر کردن تصاویر با نور کم، بهبود افکت HDR و حذف الگوی مویر (moire) اشاره کرد.

هوش مصنوعی سامسونگ

این اپلیکیشن بدون شک دارای مجموعه‌ای گسترده و متنوعی از قابلیت‌ها و عملکردهای جالب است. این برنامه که از اپلیکیشن های رسمی سامسونگ به حساب می‌آید، قطعا می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به برنامه‌های شخص ثالث، مانند Adobe’s Lightroom و Photoshop Express داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های جالب اپلیکیشن Galaxy Enhance-X این است که تمام تنظیمات و تغییرات را روی یک کپی از تصویر شما انجام می‌دهد و به این ترتیب از آسیب دیدن تصویر اصلی جلوگیری می‌کند. این برنامه در همه جا قابل دسترسی نیست و همان طور که گفته شد فقط به فروشگاه گلکسی محدود شده تا خاص پلتفرم سامسونگ باشد. همچنین این برنامه فقط مخصوص گوشی‌های اندروید 10 است و مدل‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود کیفیت تصاویر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید