0

اپل، هدست ویژن پرو را تنها به شکل حضوری و با رزرو وقت قبلی به فروش می‌رساند!

اپل، هدست ویژن پرو را تنها به شکل حضوری و با رزرو وقت قبلی به فروش می‌رساند!
بازدید 25


اپل اعلام کرده است که هدست ویژن پرو را در ابتدا فقط به صورت حضوری و با رزرو وقت قبلی به فروش می‌رساند. اما چرا اپل چنین تصمیم عجیبی گرفته است؟

نشریه بلومبرگ می‌گوید که اپل تصمیم گرفته هدست ویژن پرو را تنها به صورت حضوری و با رزرو وقت قبلی به فروش برساند. ظاهراً غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو می‌خواهد چهره همه خریداران هدست واقعیت ترکیبی خود را اسکن کند. بدین‌منظور بزرگترین شرکت فناوری جهان قصد دارد نواحی ویژه‌ای را درون فروشگاه‌های خود برای آزمایش هدست هوشمند خود و آزمایش آن توسط خریداران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: چرا هدست پرو ویژن کنترلر ندارد؟ تحلیلگر بلومبرگ پاسخ می‌دهد

هدست ویژن پرو با وقت قبلی قابل خرید است

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌گوید اپل قصد دارد در ابتدا هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را صرفا ازطریق رزرو وقت قبلی و به‌صورت حضوری بفروشد.

به ادعای بلومبرگ، اپل در حال احداث ناحیه‌هایی ویژه است که کاربران با حضور در آنجا می‌توانند هدست را امتحان کنند. این ناحیه‌ها در داخل فروشگاه‌های اپل طراحی می‌شوند. نخستین‌بار فروشگاه‌های بزرگ اپل در مناطقی مثل نیویورک و لس‌آنجلس به ناحیه‌های جدید مجهز خواهند شد.

اپل قصد دارد از خریداران حضوری درخواست کند که به‌منظور تهیه‌ ویژن پرو، وقت قبلی بگیرند. این اتفاق چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چون اپل قبلا در سال ۲۰۱۵ نیز روش مشابهی برای فروش نسل اول اپل واچ در نظر گرفته بود.

هدست ویژن پرو به وقت قبلی قابل سفارش‌گیری است

کارکنان اپل در دیدار حضوری مطمئن می‌شوند که ویژن پرو هم‌اندازه‌ صورت کاربر باشد و در صورت نیاز هدست را به لنز طبی مجهز می‌کنند. بلومبرگ می‌گوید فروشگاه‌های اپل «صدها هزار لنز» انبار خواهند کرد.

به گفته‌ بلومبرگ اپل مشغول کار روی اپلیکیشن و دستگاه فیزیکی جدیدی است که سر کاربر را اسکن می‌کنند تا مطمئن شوند که ویژن پرو به‌خوبی روی صورت قرار می‌گیرد و نور از خارج به داخل هدست وارد نمی‌شود.

در اوایل سال ۲۰۲۴ فروش آنلاین هدست در آمریکا شروع می‌شود؛ در فرآیند خرید آنلاین از کاربر خواسته می‌شود داده‌های اسکن‌شده و جزئیات لنز طبی را آپلود کند.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو که اوایل سال آینده‌ میلادی در دسترس مشتریان آمریکایی قرار می‌گیرد، تا اواخر سال ۲۰۲۴ در سایر نقاط دنیا عرضه نمی‌شود.

اپل پس از آمریکا، ویژن پرو را در بریتانیا و کانادا عرضه خواهد کرد و سپس نوبت به کشورهای آسیایی و اروپایی خواهد رسید. اپل حداقل تا سال ۲۰۲۵ هدست ویژن پرو را ازطریق خرده‌فروشی‌های متفرقه نظیر آمازون نخواهد فروخت.

اپل روی لوازم جانبی جدیدی برای ویژن پرو کار می‌کند. به گفته‌ منابع آگاه، یکی از این وسایل جانبی بند ثانویه‌ای است که در بالای سر کاربر قرار می‌گیرد تا کسانی که سر کوچک دارند بتوانند بدون مشکل از هدست استفاده کنند. اپل همچنین مشغول کار روی کیسه‌ ویژه‌ای است که کاربر می‌تواند باتری ویژن پرو را درون آن قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ شرایط خرید هدست ویژن پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید